Thursday, February 2

Sokong Israel, Anwar Dapat Habuan Dana PRU 100 Juta ?


Malaysia tidak perlukan seorang PM yang sangat hipokrit dan mengamalkan politik chameleon. Anwar memang mempunyai ciri ini, hanya kerana menanti kemasukan dana pilihanraya hampir RM100 juta; Anwar sanggup menjual dan menggadai maruah untuk kow tow di kaki pemain ekonomi Yahudi.
George Soros pastinya tersenyum puas melihat keberanian Anwar mengeluarkan kenyataan yang sedemikian ‘kuat’ bagi menjaga kepentingan Israel.
Soros pastinya sedang menantikan saat Board of Directors, Open Society Foundation meluluskan dana pilihanraya yang dijanjikan kepada Anwar. Walaupun Soros sentiasa sahaja mengamalkan prinsip pengurusan ‘one man show’, namun dalam soal dana pilihanraya – dia sangat selektif.
Ke akaun siapakah akan diletakkan dana ini? Di mana? Akaun Rahim Ghouse? Akaun syarikat peribadi Anwar di Amerika? Akaun Ambiga? Akaun Azmin? Atau Akaun Shamsidar Taharin? Menarik untuk kita menilai siapa yang akan mengurus dana antarabangsa yang dijanjikan kepada Anwar.
Sementara Anwar BERCUMBU RAYU dengan Yahudi – kita kena kenang kembali keberanian seorang pemimpin Malaysia yang tidak takut dengan kenyataan bahawa dunia ini dikawal oleh Yahudi – melalui proksi.
Kenyataan ini mendapat kritikan antarabangsa yang menggila. Mahathir dianggap sebagai anti-semitic. Malahan, ada pemimpin Negara Arab sendiri menganggap Mahathir sebagai ‘Muslim gila’ yang mahu melawan arus. Hari ini, kalangan pemimpin Arab sedemikian sudah terjerumus menyembah bumi.
Penting, sangat penting untuk kita melihat dan menghargai kembali tindakan Tun M. Bukan soal kita idolakan dia – tetapi inilah ALIBI dan PEMBUKTIAN bahawa pemimpin yang JUJUR akan konsisten dan sentiasa sahaja dihormati.
Anwar sudah GAGAL dalam cubaan ini. Anwar terlalu menurut cakap dan tidak berani berdiri sendiri.
Apa agaknya pandangan SYEIKH YUSOF AL-QARADAWI tentang pandangan Anwar ini? Apakah Syeikh Yusof masih menganggap Anwar sebagai insan suci dan tidak punya kelemahan?GA

No comments:

Post a Comment

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.

Whatsoever thoughts, ideas and writings in this blog belong solely to the author and shall not necessarily be the thoughts or ideas of any other organisations or group of people of which the author might seem to be associated with. Any comment found in the comment section of this blog shall not be construed as part of the original posting and shall not be attributed to the author of the blog unless otherwise specifically stated therein. The author of this blog take no responsibility for the contents of third party comments in response to the posting by the author.