Saturday, February 25

Geng PKR Hilang Teloq Pasal Badrul Amin.

Dari siang tadi gua dok memerhati jer... kalau2 ada blog2 PR nak ulas isu Ustaz Badrulamin - PKR kena tangkap khalwat di Kuantan tapi yieeeeleeekkkk... wa cakap lu.., ada la satu dua blog... hahahaha.. apasal senyap gang2 PKR semua...???
Seorang pemimpin kanan PKR didakwa ditangkap berdua-duaan dipercayai bersama wanita berstatus isteri orang di sebuah hotel di Balok awal pagi tadi.

Pemimpin itu diserbu pegawai penguatkuasa Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) kira-kira jam 3 pagi di bilik hotel berkenaan.
Kah... kah...kah...., al-punah wal ghuyupppp... wa cakap luuuu.... ntah benar atau tidak wa pu cer thau.... sebab gua takda dan tak terlibat masa serbuan di buat... muakakakaka...

Khabarnya seperti dilaporkan di atas tu laaa... seorang Ustaz PKR... muakakakakaaa... Ustaz pun bernafsu jugak beb, hahahaha.... gua tak tahan nak terkentut nih... pandai2 lu oranglah menafsirkannya kenapa selama ini gua selalu katakan "Ulama ada yang baik ada yang jahat"... taraf Ulama pun ada ruang2 terkantoi... apatah lagi yang bergelar "Ustaz/Ustazah".

Jadi tak perlulah tengok mat rock yang berambut panjang jadi Imam, lu orang pandang sinis.... kononnya itu begini, sedangkan Ustaz berjubah dengan hafalan ayat2 al-qurannya... perghhhh... berlagu meruntun jiwa...bila bab ceramah suruh orang itu.. ini... control nafsu, sabar... blaa... blaa.. blaaa... tapi sendiri pun buruk lantak, mata duitan, bab nafsu... mengalahkan kuda... muakakakakaaaa...

Walaupun dari smsnya menafikan.... tapi apa kejadahnya seorang Ustaz pergi menasihatkan seorang pompuan pada jam 3 pagi dalam keadaan berdua-duaaaaan.... muakakakaka.... weiiii... pergi kencing budak tadika laaaaaa...

Takan masa belajar agama dulu Ustaz tu tertinggal subjek "Bahaya Fitnah".... bangang punya Ustaz... kah...kah...kah....

Semasa buat posting nih... gua dah tepek muka Ustaz tu kat sini. Memandangkan gua memang benci dengan perangai puak2 bangang nih... jadi gua tepekkan gambar lembu jelah.. sebab lembu pun berbini ramai jugak macam Ustaz tuuuu.... walau muka lembu tak hensem tapi lebih mulia daripada seorang ustaz yang masuk bilik pompuan jam 3 pagi untuk berdua-duaaaaaannnnn...... dengan alasan nak bagi nasihat... punyalah bodoh.. bangang... tolol.... punya alasan... kih...kih....kih......!!!!

Jika berita ini benar, dan ianya adalah Ustaz yang dimaksudkan, gua hanya nak pesan satu jer.. kat sini kepada puak2 PR... supaya tak payah la nak backing Ustaz PKR tuuuu... kononnya ianya satu perangkap ke... perkara tu dah dirancang lah.. dan pelbagai lagi... sebabnya alasan penafian sms dia sendiri menunjukkan dianya sememangnya BODOH melantun-lantun.... hahahaha... belajar ugama sama tinggi dengan Harusanasini.... subjek "Bahaya Fitnah" pun tak tau...

hahahaha... jam 3 pagi dan berdua-duaaaannnn... hanya nak bagi nasihat... ooooppppsss... nak terkentut lagi nih....!!!! hahahaha..

Kesimpulannya, ahli politik nih bukan boleh dipercayai 110%. Lepas tu jangan mudah percaya dengan makhluk yang berpakaian Jubah, Berserban dan Berlagak Alim.... (walau pakaian tu sunnah Rasulullah, tapi ianya telah diekspoitasi oleh golongan ahli agama kerana hati diorang ada penyakit beb...), dan lagi jangan mudah mengelarkan orang yang berpakaian sebegitu dengan gelaran Ustaz/Ustazah... kerana silap haribulan kena kencing dengan diorang... hahahaha...

Ustaz Badrul Amin.... kah..kah...kah.... macam pundek wal celaka punya Ustaz....!!!! Dulu budak bahagian penerangan PKR ntah apa kenama menatang tu PIKOM ke... PEKOM ke... KOM-KOM ke... gua tak ambik port lansung lah pasal PKR nih... orang suruh buat kerja... si Ustaz nih pi merendek sampai jadi bini dia... hahahaha....!!!!

Sekarang nih dah masuk umur nak mampus pun kote masih berkelewaq lagiiiii....!!!! Patut laaa... bangsa asing semakin galak dok menghina Nabi macam2 pasal isu seks nih.... sebab yang mengaku warisatul haramjadah macam Ustaz2 beginilah puncanya....

Parti Ajaran Seks.(PAS) Badrul Amin Skandal.

PETALING JAYA: Seorang pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) ditangkap khalwat bersama seorang wanita dipercayai berstatus isteri orang di sebuah hotel di Kuantan, Pahang, awal pagi Sabtu.

Perkara ini disahkan oleh Timbalan Pengarah Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip), Datuk Mohd. Ghazali Abd. Aziz.

Mohd Ghazali berkata sekumpulan pegawai penguatkuasa Jaip tiba di hotel berkenaan kira-kira pukul 3.10 pagi sebaik menerima panggilan telefon daripada suami wanita berkenaan.

"Suami dan rakan-rakannya yang sampai di situ (hotel) dulu, sebelum Jaip tiba di lokasi yang sama untuk tindakan selanjutnya," katanya ketika dihubungi mStar Online, Sabtu.

Menurut Mohd Ghazali sehingga pukul 7 petang tadi pemimpin PKR tersebut masih disoal siasat oleh Jaip.

Pemimpin PKR itu pernah menggelarkan Penasihat parti Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Imam Mahdi dan memegang jawatan penting dalam parti itu di peringkat negeri Selangor.

Bagaimanapun, menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) yang dipercayai dihantar pemimpin tersebut kepada pimpinan dan ahli PKR yang lain, beliau menafikan tuduhan berkenaan.

Menurut SMS berkenaan, pemimpin itu mendakwa wujudnya salah faham akibat masalah keluarga yang dihadapi wanita tersebut.

Jelas beliau, wanita berkenaan menghadapi masalah rumah tangga dengan suaminya dan sering lari dari rumah namun beliau turut menasihatinya agar pulang.

http://mstar.com.my/berita/cerita.asp?file=/2012/2/25/mstar_berita/20120225200211&sec=mstar_berita

*Kalau berita ini salah, sila saman kalau berani. Jangan jadi pondan macam Anwar Ibrahim.

Ostad Zizan Tak Lantik Phahrolrazi dan Dr Ismail Salleh Sebagai EXCO KEDAH.



Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Abdul Razak telah menyediakan senarai nama barisan Exco bagi tahun 2012  dan dijangka akan mengenepikan nama dua ahli exco yang dikatakan cuba menyingkirkannya.

Dengan mandat yang diterima dari kepimpinan parti  bertujuan mengelak berlaku sebarang krisis politik, beliau telah menyediakan senarai baru tanpa Datuk Phahrolrazi Mohd Zawawi dan Dr Ismail Salleh.

Seorang pemimpin tertinggi Pas dilaporkan media mengakui bahawa perbalahan antara kedua pihak dilihat sebagai tidak 'reda' walaupun kedua pihak terbabit telah mengadalan pertemuan berasingan dengan kepimpinan parti.

"Situasinya adalah serius dan tiada siapa yang mahu melihat perbalahan ini mengganggu parti memandangkan piihanraya semakin dekat," ujarnya memberi penjelasan mengapa menteri besar terbabit diberi mandat menyediakan senarai baru.  

Datuk Phahrolrazi  bertindak mengosongkan pejabat beliau di Wisma Darulaman menjelang majlis angkat sumpah Ahli Exco Kerajaan Negeri Selasa ini.Difahamkan pengosongan itu dibuat beberapa hari lalu.

Perkembangan itu dilihat seolah-olah mengiakan pergolakan yang berlaku antara Phahrolrazi yang juga Timbalan Pesuruhjaya I PAS Kedah dengan Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak.

Sebelum ini media melaporkan bahawa Phahrolrazi dan Timbalan Pesuruhjaya II Datuk Dr Ismail Salleh telah menemui Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang bagi menyatakan hasrat untuk enggan dilantik semula sebagai exco yang akan tamat pada 12 Mac depan.

Dua lagi exco yang dipercayai bakal mengambil pendirian yang sama ialah Datuk Taulan Mat Rasul dan Dr Hamdan Mohamed Khalib.

DRAMA LAWAK PAKATAN RAKYAT-MESTI LIHAT!!!



Best siot video nie hasil paling mantop pernah dihasilkan oleh rakan seperjuangan nie,tergelak sampai keluaq ayaq mata siot.Lawak-lawak jugak tapi Puak nie memang lawak gila.sampai tengah dok taip nie pun masih lagi dok gelak sakan,Kalau anwar tengok video nie mesti mengamuk gila pasal dia telah dipermainkan dengan sebegitu rupa...........jangan lupa gelak ingat jangan minum ayaq kalau dok tengok video nie nanti tersedak la pulak!!!!!!!1

PM Di Anugerahkan Tan Sri Buana Ganga Simanjakani Chula Sakti.




Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak, hari ini menerima anugerah Imam Khalifah Agong Gayong oleh Pertubuhan Seni Silat Pusaka Gayong Malaysia.

Anugerah itu yang membawa gelaran Sri Tri Buana Gangga Simanjakani Chula Sakti disampaikan oleh Yang Dipertua pertubuhan itu Datuk Raja Abdul Majid Raja Mat Isa.

Pada majlis yang diadakan di Kompleks Sukan Kriss Modenas di sini, isteri perdana menteri, Datin Seri Rosmah Mansor turut menerima anugerah yang membawa gelaran Sri Pelangi Srikandi Utama.

Najib, tiba di sini, hari ini bagi mengadakan lawatan kerja sehari ke Kedah.

- Posted using BlogPress from my iPad

GANDINGAN NEELOFA DENGAN SHAHRIZAL GAGAL



Itulah yang berlaku pada filem “Azura 2012″ arahan oleh Aziz M. Osman, dengan belanja pembikinan filem mencecah RM1.8 juta, kutipan yang dibuat hanyalah RM0.61 juta, 3 kali lebih rendah dari kos produksi. Siapa yang tidak tahu filem asal “Azura” lakonan Jamal Abdillah dan Ogy Ahmad Daud? Filem lakonan mereka berdua ini suatu masa dahulu pernah meletup dan sehingga kini OST filem tersebut masih lagi boleh didengari di radio-radio tempatan.
Faktor utama kutipan “Azura 2012″ rendah adalah disebabkan oleh pelakonnya sendiri. Walaupun Neelofa dan Shahrizal mempunyai peminat mereka yang tersendiri, namun ini tidak bermaksud filem lakonan mereka boleh mendapat sambutan hangat. Antara komen yang diberikan oleh penonton selepas menonton di pawagam, boleh dilihat di laman Youtube.
“aku baru jer lepas tgk filem ni semalam. maaf cakap lah yer. filem ni “hampeh” !!. sungguh kecewa dng kualiti nya. buang duit tgk cerita ni.!! masa aku keluar dari panggung, ramai yg dok kutuk filem ni. — jalan cerita “kosong” . kalau setakat nak cerita org kaya, org miskin. dah bayk kat drama2 tV. kekuatan cerita nya HANYA TERLETAK PADA PELAKON DAN PENGAMBARAN DI LUAR NEGARA. itu sahaja. maaf yerr.. kalau terkasar bahasa. kalau nak lebih pasti korang p laa tgk cerita ni.” –rocklaundry

Ini memberikan satu tamparan hebat kepada Aziz M. Osman yang suatu masa dahulu memang terkenal dengan filem-filemnya. Kemungkinan besar Aziz sudah tidak mempunyai sentuhan ajaibnya lagi, atau sudah tiada aura seperti dahulu.




Apa pun, jangan mudah terpengaruh terhadap komen orang-orang yang sudah menonton filem, pastikan anda tonton sendiri filem buatan Malaysia sebelum memberi komen anda.


Petikan dari Facebooker: Aminuddin Muhamad
SALAH SEORANG DARIPADANYA ADALAH ANAK AZMIN ALI …… YB PKR YANG DISOKONG PAS ……..

CHECK This Out..! Sorang Anak Dara Yb Azmin Ali Masuk PAS…?
Orang PAS tak nasihatkan Azmin Ali ke suruh anaknya tutup aurat. Ataupun kalu dalam PAS tak tutup aurat tak berdosa …….???


OSTAD ZIZAN BERI KONTRAK JUTAAN RINGGIT KEPADA PEMIMPIN UMNO KEDAH.



Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang  didesak oleh Exco Kedah dan kalangan pemimpin parti itu untuk memecat Menteri Besar Datuk Seri Azizan Abdul Razak dengan serta merta.Desakan itu semakin lantang susulan tindakan Azizan meluluskan pemberian kontrak penyenggaran jalan bernilai berpuluh juta ringgit kepada sebuah syarikat yang dimiliki oleh seorang pemimpin Umno Kedah.

Pemberian kontrak itu adalah kemuncak rasa tidak puas hati Exco-exco Kedah terhadap Azizan dan di kalangan pemimpin PAS serta Pakatan Rakyat sendiri.Adalah difahamkan pimpinan Pas telah diberikan bukti-bukti dan dokumen berkaitan yang menunjukkan kerajaan negeri memberikan kontrak itu  kepada syarikat berkenaan. 

Akhbar The Star hari ini mengesahkan bahawa dua Exco Kerajaan Negeri daripada Pas iaitu Datuk Phahrolrazi Mohd Zawawi dan Dr Ismail Salleh telah memaklumkan kepada Hadi keputusan mereka tidak mahu dilantik semula sebagai Exco jika Azizan dikekalkan sebagai Menteri Besar.

Dua lagi Exco Kedah yang dijangka mengambil langkah sama adalah Datuk Taulan Mat Rasul dan Dr Hamdan Mohamad Khalib.

"Saya amat bimbang tentang apa yang sedang berlaku namun biarlah kita tunggu dan lihat apa keputusan presiden parti (Hadi). Segalanya bergantung kepada presiden,” kata Taulan. 
Bagaimanapun Akhbar Sinar Harian hari ini melaporkan bahawa Presiden Pas, Datuk Seri Haji Hadi menafikan ada menerima sebarang laporan berhubung isu itu.

“saya tiada terima laporan apa-apa lagi hal itu. Itu khabar angin saja, kita tidak boleh percaya khabar angin,” beliau dipetik sebagai berkata.

Hadi, menurut Sinar Harian, menegaskan bahawa Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Abdul Razak, mempunyai kuasa melantik atau menggugurkan mana-mana exco. 

Selain pemberian kontrak kepada syarikat yang dianggap “musuh” Pas, Azizan juga dikatakan menimbulkan rasa tidak puas hati dengan gaya kepimpinan yang dilihat autokratik dan membelakangkan kepentingan Pakatan Rakyat.

Azizan memberitahu akhbar The Star bahawa beliau tetap Menteri Besar namun tidak menjangka  exco-exco berkenaan akan bertindak demikian.

“Kecewa bukanlah perkataan sesuai. Saya amat  tidak puas hati. Saya tidak pernah bayangkan orang dalam parti saya sendiri akan bertindak sedemikian terhadap saya,” kata Azizan.

“Sudah ada banyak cubaan sebelum ini untuk menjatuhkan saya namun saya sentiasa yakin. Saya tidak panik. Saya sentiasa ‘cool’,” tambah beliau.

Berbeza dengan negeri lain, ahli Exco di Kedah dilantik secara kontrak yang diperbaharui setiap tahun mengikut budi bicara Menteri Besar. 

Senarai baru lantikan Exco sepatutnya dipersembahkan untuk perkenan Sultan Kedah minggu lalu. Bagaimanapun majlis angkat sumpah exco baru akan diadakan 28 Februari ini. 

Barisan Exco Kedah merangkumi tujuh wakil daripada Pas dan tiga daripada Parti Keadilan Rakyat.

Adalah difahamkan Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim sendiri melahirkan kebimbangan dengan kemelut di Kedah  dan kesannya ke atas peluang Pakatan Rakyat di negeri itu pada pilihanraya umum akan datang.  

Skandal Pasir Selangor : Pendedahan RPK Berasas, Bekas Kakitangan Terima Ancaman Bunuh!!!


Sebelum ini, penafian demi penafian dilakukan Ahli Dewan Undangan Negeri Sri Muda, Suhaimi Shafiei dan rakannya yang juga ADUN Batu Caves, Amirudin Shari berkaitan isu skandal pasir yang menyelubungi Selangor dibuat sehinggalah kes dibawa kepada penilaian Selcat.

Bermula dengan pendedahan berkaitan pembunuhan Datuk Patrick Wong oleh RPK, kes tersebut kini semakin menyesakkan dada Khalid Ibrahim!!!


Terkini, seorang bekas kakitangan syarikat melombong pasir milik kerajaan negeri Selangor, Kumpulan Semesta Sdn. Bhd. (KSSB) membuat laporan polis kerana mendakwa menerima ancaman bunuh selepas mendedahkan salah laku syarikat.


T. Sivanesan, 25, yang dipecat KSSB September lepas, membuat laporan itu di Ibu Pejabat Polis Daerah Klang Selatan hari ini.

Sivanesan mendakwa menerima satu panggilan di telefon bimbitnya pada pukul 12.54 tengah hari yang menegah beliau masuk campur dalam isu pasir.

"Pemanggil berkata 'Jangan masuk campur isu pasir. Jangan ganggu ADUN (Ahli Dewan Undangan Negeri) Sri Muda (Shuhaimi Shafie), KSSB dan MB (Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim). Jika tidak, kami akan bunuh awak'," katanya kepada pemberita selepas membuat laporan polis itu.

Beliau yang bertugas sebagai eksekutif pemasaran ketika bekerja di KSSB berkata, suara pemanggil misteri itu seperti biasa didengar beliau dan beliau mengesyaki individu tersebut bekerja dengan KSSB.

"Panggilan itu datangnya daripada nombor 018-3142328 dan mengambil masa kurang dua minit," katanya.
Ketua Polis Daerah Klang Selatan, Mohammad Yusof mengesahkan menerima laporan itu.

Izz's melihat pengugut ini mungkin terdiri daripada penyokong/ ahli PKR sendiri kerana pengugut ini secara terang- terangan cuba mempertahankan Khalid Ibrahim dan Shuhaimi Shafie daripada menerima hukuman akibat tindakan tangan mereka sendiri.

Andainya benar, ternyata PKR sudah terlalu jauh mengikuti tindak tanduk Israel!!!

Sekiranya di Israel, yahudi laknatullah ini mengatakan bahawa nyawa yang paling suci adalah nyawa kaum yahudi dan nyawa kaum lain boleh dibunuh sesuka hati.

Mungkin berdasarkan alasan itu, Ahli PKR tidak boleh diganggu gugat,  dan nyawa individu yang tidak menyokong adalah halal untuk dicabut!!! kredit kepada lamanizzs

KEDAI NASI KANDAR DIPECAHKAN OLEH SAMSENG.



GEORGE TOWN - Pemilik sebuah kedai nasi kandar di Jalan Penang di sini, mendakwa kerugian lebih RM10,000 apabila peralatan restoran dirosakkan dua lelaki dalam kejadian awal pagi tadi.

Pengurus Restoren Yasmeen, Abdul Latif Thulkarunai berkata kejadian berlaku 6.30 pagi apabila premis itu didatangi dua lelaki tidak dikenali yang mahu berjumpa dengannya.

"Setelah pekerja saya memberitahu pengurus tiada dalam kedai, mereka marah dan terus memecahkan almari kaca dengan topi keledar tanpa sebarang sebab," katanya kepada pemberita di sini.

Abdul Latif yang mendakwa insiden itu bermotifkan iri hati, juga berkata menerima ugutan lisan daripada seorang lelaki dua minggu lepas yang mahu beliau menutup restorannya.

"Saya percaya serangan ini ada kaitan dengannya," katanya.

Katanya beliau telah membuat laporan polis, serta menyerahkan pita rakaman kamera litar tertutup kepada polis untuk membantu siasatan.

Ketua Polis Daerah Timur Laut, ACP Gan Kong Meng ketika dihubungi mengesahkan ada menerima laporan berhubung kes itu dan siasatan sedang dijalankan.- Bernama



\MKP Ayat Sempoi :Sapa punya keja la nie,kalau dapat mau haria kasi lunyai buang.

VIDEO PEMUDA UMNO REMBAT AMK DI MARKAS PKR.


Setiausaha Pemuda Barisan Nasional, Datuk Megat Firdouz Tan Sri Megat Junid, BN sama sekali tidak akan tunduk dan bersengkongkol dengan pemimpin yang menindas rakyat Palestin.

"Menghantar memorandum bantahan dan kutukan sokongan Anwar Ibrahim terhadap Israel. Sebab itu kita berkumpul secara baik,"katanya.

"Tengoklah secara jelas, sandiwara, mainan politik yang telah ditunjukkan Anwar yang memperkudakan Pas yang mempunyai ideologi menegakkan Islam. Dan kawan baik Pas (Anwar) terang-terang menyokong Israel untuk menjahanamkan dan membunuh Palestin sebuah negara Islam," tambah beliau lagi. 

Anwar pada pertemuan dengan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat Selasa lalu menjelaskan pemimpin Pas itu "faham"  pendirian beliau mengiktiraf Israel dengan syarat rejim Zionis itu menghentikan kekejaman di bumi Palestin dan menghormati hak rakyat negara itu.

Walau bagaimanapun, Nik Aziz menerusi satu kenyataan selepas itu menegaskan adalah haram bagi mana-mana pihak bersekongkol dengan Israel dalam apa jua bentuk hubungan.

Nik Aziz sebelum itu menggesa Anwar menarik balik kenyataannya atau menyaman Wall Street Journal (WSJ) sekiranya akhbar itu tersalah lapor kenyataannya menyokong keselamatan Israel
  
"Dia boleh pusing balik, sebab itu Nik Aziz kata kalau tak betul samanlah WSJ tapi dia tak buat. Dia akan bermain dengan kata-kata," kata Megat Firdouz lagi. 

Sementara itu, Timbalan Ketua AMK, Rozan Azen Mat Rasip ketika ditemui selepas Pemuda BN beredar dari perkarangan pejabat PKR menyifatkan penyerahan memorandum ini adalah tidak rasmi dan semata-mata ingin melakukan kekecohan.

"Kita persoalkan mengapa mereka hadir ketika pimpinan parti PKR tidak ada di pejabat dan berada di Kuantan. Kejadian seperti ini pernah berlaku ketika Pemuda UMNO buat kecoh pada waktu malam Jun tahun lalu. Perlu dimaklumkan secara rasmi kepada ibu pejabat PKR dan Setiausaha Agung, Saifuddin Nasution,"katanya. 

Friday, February 24

18SX JANGAN TENGOK KALAU KURANG UMOQ,NEELOFA.....?



Sekarang ni artis yang paling ngetop di Malaysia sudah tentu Neelofa.. Ramai dikalangan lelaki yang sudah gila bayang pada anak dara Kelantan ni sampaikan sanggup lekat poster dia di dinding bilik.. (bukan gua aaa...)

Sebab apa ramai yang minat pada Neelofa? Sudah tentu lah pasal kecantikan yang Tuhan anugerah pada dia.. Kira spesis manusia anugerah Tuhan jugak laa Neelofa ni.. (Tak ada kena mengena dengan Anwar Ibrahim punnn...)

Bagi gua.., walaupun gua mengaku Neelofa tu cantik, tapi taklah se-ayu Maya Karin.. Neelofa memang cantik, tapi Maya Karin tu cantikkk bangettt... Jangan jeles aaa...

So.., selalunya korang tengok gambar Neelofa yang sudah siap 'diconteng-conteng' mukanya dengan pelbagai kaler..., sekarang ni jom kita tengok Neelofa yang asli tanpa makeup.. Lagi asyikkk gua cakap luu...

Pompuan ni kalau dah cun.., tak payah makeup pun tetap cun beb.. Cuma yang tak cun je tepek bedak sekilo kat muka pasal nak bagi cun.. Dorang tak tahu tuu.., banyak lelaki yang tak suka pompuan makeup tebal-tebal... Dah macam tepung gomak kekadang tu nampak..

Sebenarnya bukan susah kalau pompuan nak jadi cantik ni beb.., gua ada satu petua untuk bagi cantik selalu...

Tak susahhhh...., letak je nama 'cantik' kat belakang nama kita tu.. Confirm orang akan panggil cantik sentiasa..

Sebagai contoh.., kalau nama Minah.., tambah je nama 'cantik' kat belakang.. Nanti orang panggil 'Minah cantik'.. Kan dah cantik tuuu.... Hahahaha... Jom layan gambar Neelofa dulu...





AMK SELANGOR DAYUS!!! KETUA PEMUDA PULAU PINANG MEMANG TERBAIK. MKP TABIK SPRING

AMK Selangor memang dayus!!!!!nak terima Memorandum pun penakut gila.sampai tak berani sambut pun.lepas tue bakar MEMORANDUM TUE pulak apa kejadah nie.Bab nie MKP puji Boss MKP kat Penang Ir Sheik Hussein berani berdepan dengan Pemuda AMK walaupun kehadiran Pemuda di Parlimen tertentu kurang dan berada dikawasan sendiri!!!!KP Pulau pinang hormat kepada AMK nie bagi laluan bercakap dulu dan semuanya berjalan dengan baik dan aman......Nanti ada pulak pihak membuat fitnah MKP dibayar oleh Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang."Demi Allah" tidak pernah diberi bayaran oleh BOSS.Tak tahu la pulak jika telah diberi kepada pihak lain dan benda tue tak sampai ketangan MKP.Perjuangan MKP demi ALIF,BA DAN TA untuk Agama,Bangsa dan Negara.


Berikut adalah kandungan memorandum Pemuda BN & NGO yang dihantar ke ibupejabat PKR hari ini.

MEMORANDUM PEMUDA BARISAN NASIONAL
DAN PERTUBUHAN BUKAN KERAJAAN

Pemuda Barisan Nasional (Pemuda BN) dan pertubuhan-pertubuhan bukan kerajaan (NGO) Islam dan Melayu, serta seluruh umat Islam danrakyat Malaysia mengecam dan mengutuk sekeras-kerasnya tindakan Dato’ Seri Anwar Ibrahim yang mengiktiraf negara haram Israel serta menghalalkan apa jua kezaliman dan keganasan rejim Israel ke atas rakyat Palestin atas alasan keselamatan, sebagaimana kenyataannya kepada akhbar The Wall Street Journal.

Kami berasa amat marah dengan tindak tanduk beliau yang penuh bermuka-muka dengan melabel diri sendiri sebagai pemimpin Islam yang memperjuangkan keadilan tetapi pada masa yang sama bersekongkol dan menyokong rejim Israel laknatullah yang membunuh dan menindas rakyat Palestin.

Sedarkah Anwar bahawa ribuan nyawa Palestin telah terkorban semenjak puluhan tahun penjajahan Israel? Sedarkah Anwar bahawa ramai rakyat Palestin terpenjara, tersekat dan terkongkong dek kerana pembinaan tembok tinggi oleh Israel? Sedarkah Anwar akan penderitaan dan kesengsaraan penduduk Palestin di Semenanjung Gaza yang kebuluran, miskin melarat akibat sekatan ekonomi yang dikenakan ke atas mereka oleh Israel? Apakah yang mengaburkan mata Anwar dari menyedari bahawa kesemua itu dilakukan oleh Israel atas alasan keselamatan negara? Apakah yang menjadi percaturan Anwar sehingga tergamak menjadi hero bagi Israel dan menghina perjuangan membela Palestin?

Kami nak tegaskan inilah rupa dan sifat Anwar yang sebenar. Pemimpin munafik lidah bercabang yang hanya bermodalkan lakonan dan tipu daya. Rakyat Malaysia menolak temberang dan auta beliau. Kami yakin rakyat Malaysia sedar bahawa inilah sifat sebenar Anwar yang pro-Israel dan menghalalkan segala kezaliman ke atas rakyat Palestin.

Tapi sayangnya memo ini telah di bakar oleh pihak yang tidak bertanggungjawab!


AMK Dayus!
- Posted using BlogPress from my iPad

MB KEDAH BUBARKAN DUN BULAN DEPAN ?


Berita panas yang MKP terima dari rakan dari kedah menyatakan Ostad Zizan telah bertemu Sultan Kedah untuk membubarkan DUN petang tadi,Ramai yang terkejut dengan berita ini. Baguih jugak la kalau MB Kedah buat macam tue, boleh berkempen PRN Kedah pulak lepas nie.Boleh la MKP balik kampung sambil berkempen. 
Azizan Abdul Razak terus dibelasah dari segenap arah oleh para pemimpin PAS Kedah sendiri. 28 Februari semakin mendekat. Namun kemelut di Pejabat Menteri Besar Kedah belum memperlihatkan tanda-tanda akan reda. 
Presiden PAS, Abdul Hadi Awang cuba meredakan kemelut tersebut dengan menyatakan bahawa segala yang berlaku di Kedah, bukanlah perkara besar.  Penafian masih cuba dilakukan sekalipun penafian berkenaan tidak lain dan tidak bukan hanyalah menambahkan lagi lawak dalam PAS Kedah. 
Dua orang yang terlibat dalam kemelut di Kedah iaitu Phahrolrazi Zawawi dan Dr. Ismail Salleh, masih lagi cuba bermain acilut. Phahrolrazi yang merupakan Exco Kanan Kedah, telah mengeluarkan semua barangannya dari pejabatnya sebagai protes kepada kepimpinan Azizan Abdul Razak. Manakala Ismail Salleh yang juga merupakan Timbalan Pesuruhjaya II PAS Kedah, turut mengambil tindakan yang serupa. 
Phahrolrazi Zawawi awal-awal lagi memang merupakan orang penting dalam mendalangi usaha menjatuhkan Azizan Abdul Razak sebagai Menteri Besar Kedah. Phahrolrazi yang merupakan Exco Perumahan, Kerajaan Tempatan, Kerjaraya, Air dan Tenaga Negeri dilihat sudah tidak sabar-sabar untuk menggulingkan Azizan Abdul Razak. 
Terdapat banyak usaha yang dilakukan oleh Phahrolrazi bagi menimbulkan imej negatif terhadap Azizan Abdul Razak dan kepimpinan Menteri Besar Kedah itu. Antara usaha yanga dilakukan oleh Phahrolrazi adalah membiakkan lebih banyak pusat-pusat hiburan dan persundalan. Pembiakan pusat-pusat persundalan dan hiburan di seluruh Kedah, berada di bawah kuasa Phahrolrazi yang bukan setakat memakan komisyen berikutan kewujudan pusat-pusat persundalan tersebut tetapi juga mampu memberikan tekanan kepada Azizan Abdul Razak. 
Selama ini, Azizan Abdul Razak dilihat sebagai Menteri Besar Kedah yang sangat lemah dan tidak berupaya membuat sebarang keputusan. Hubungan baik yang ditunjukkan oleh Azizan Abdul Razak dengan pemimpin-pemimpin UMNO Kedah, seringkali dilihat sebagai kelemahan ketara Menteri Besar Kedah itu. Kelemahan itulah yang mahu diatasi oleh PAS Kedah.kedahan69ers.com

Foto: David Teo Hadiahkan Seutas Gelang Berlian Kepada Lisa Surihani!


Tahniah Diucapkan terhadap kedua-dua pasangan suami isteri baru, Lisa Surihani & Yusry. Masuk kali ini, entah kali keberapa sudah kami ucapkan perkataan yang sama. Tapi tak apa lah, yang penting mereka bahagia.
1,2,3,4,
5,6,7,8,
Lisa Surihani & Yusry kasi rapat-rapat,
Nanti dapat Baby tahun depan.
Itulah pantun 4 kerat khas dari David Teo yang membuatkan para hadirin ketawa. Sejurus selepas selesainya mereka berdua diijabkabulkan, kehadiran David Teo juga merangkap “bos besar” kepada Lisa Surihani telah menarik perhatian ramai rakan media. Apa tidaknya, perkahwinan Lisa Surihani & Yusry umpama penyatuan dua buah syarikat produksi terbesar di Malaysia, iaitu KRU Studios dan Metrowealth International Group (MIG).



MKP AYAT SEMPOI : TAK PA LEPAS NIE BOLEH LUPAKAN LISA SURIHANI PASAL DIA DAH JADI MILIK ORANG ,PATAH TUMBUH HILANG BERGANTI BEB, WALAUPUN KECEWA DENGAN LISA NIE. MKP TUKAQ PULAK KEPADA SALENA PULAK LEPAS NIE,APAKAN DAYA OMBAK RINDU DAH JADI DEBU.....................

VIDEO ANWAR KEDUA AKAN MUNCUL KATA RAHIM TAMBY CHIK


 
Pengerusi Risda Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik berkata beliau tetap yakin pelaku dalam video seks yang didedahkannya tahun lalu adalah Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar dan tidak menolak kemungkinan  sebuah lagi video akan muncul.
 
"Tak tahulah,  nanti polis tangkap saya, kata saya konspirasi.  Tapi dengar-dengar ada. Tak tahu lagi,” kata beliau ketika ditanya pemberita desas-desus satu lagi video akan didedahkan. 

Bekas Ketua Menteri Melaka itu membandingkan Anwar dengan  Perdana Menteri Kemboja Pol Pot yang dikaitkan dengan sejarah hitam negara itu pada tahun 70an.
 
"Saya tengok Datuk Seri Anwar ini…, saya melihat sejarah Cambodia yang tragik,” kata Rahim mengimbas nasib Kemboja di bawah pemimpin Pol Pot yang dikaitkan dengan pembunuhan beramai-ramai rakyat negara itu pada tahun 70an. .
 
“Walaupun Pol Pot mendapat  pendidikan tinggi di Perancis, tetapi dia ada satu penyakit otak. Paronia. Dia tak boleh lihat  orang lebih dari dia. Dia anggap, dia saja layak jadi Perdana Menteri Kemboja" tambah beliau.  

"Saya harap di Malaysia tidak ada Pol Pot, moden seperti ini. Jangan ada orang yang gila jawatan seperti Pol Pot di Kemboja. sebab yang jadi mangsa rakyat di negaranya,” jelasnya.
 
“Hampir dua juta orang terbunuh kerana kegilaannya untuk memegang satu jawatan yang dia fikir tak ada orang yang layak kecuali dia. Kita harap kita tak ada Pol Pot moden dalam Malaysia," kata Rahim.

Merujuk kepada video yang  didedahkan oleh beliau dan gandingan Datuk T, Mac lalu, Rahim berkata reaksi Anwar kepada rakaman itu jelas menimbulkan persoalan terhadap kepimpinannya.
    
"Pendedahan lalu itu nampaknya dapat memberikan satu gambaran bahawa tindakan kami benar. Ini kerana Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak berani untuk menafikan apa yang telah dikeluarkan atau yang telah tersebar. Dia buat penafian secara umum saja" kata beliau. 
 
"Dalam satu negara seperti Malaysia yang mengamalkan kedaulatan undang-undang, sekiranya sesiapa yang membuat fitnah dan pembohongan mereka boleh diambil tindakan undang-undang yang sesuai dengan perbuatan memfitnah orang lain itu,” kata Rahim.
 
“Jika Datuk Seri Anwar fikir itu adalah satu fitnah, adalah haknya di bawah perlembagaan negara untuk dia mengambil tindakan demikian, (tetapi) Datuk Seri Anwar tidak dapat bertindak demikian,” kata beliau.
 
“Ini mempamerkan apa yang telahpun ditunjukkan didalam video itu adalah satu kebenaran yang tidak boleh dinafikan" jelasnya. 

 Rahim menyifatkan Anwar sebagai seorang yang “melihat yang dia saja yang layak jadi Perdana Menteri.
 
“Dalam kenyataan dia (Anwar) 'walaupun saya masuk, keluar penjara, saya yang layak jadi Perdana Menteri di Putrajaya.' Orang seperti ini sepatutnya boleh didepan rakyat menunjukkan kewibawaannya, membuktikan bahwa dia sebenarnya bukan pelakon porno dalam video seks itu. Tapi dia tak berbuat demikian,” kata Rahim.
 
“ Dia cuma pergi berceramah ke hulu dan kawasan pedalaman. Ini bukan perbuatan seorang yang mempunyai hasrat untuk menjadi Perdana Menteri di mana kewibawaannya, kredibilitinya. integritinya boleh diuji," tambah Rahim.AP

MKP AYAT SEMPOI : ADA NEWS BARU TENTANG RAKAN SEPERJUANGAN NIE, BELAJAQ DARI PROF. GILA SEKS PATUT DIA PUN DAH JADI GILA DOK PEKENA RAKAN2 HIDUP-HIDUP.TAPI INGAT BANGKAI GAJAH TAK BOLEH TUTUP DENGAN KAIN YANG KECIL.LAMA LAMA KANTOI JUGAK.MKP DAH TAU SEMUANYA TUNGGU MASA NAK MELETUS SAJA NIE  TAPI KENA SABAQ KERANA NASIHAT DARI AYAHANDA SUPAYA KITA BALUN DEPA NIE LEPAS PRU13.LEPAS NIE KITA TENGOK SAPA YANG KENA,SABAQ ADA LIMIT TAPI KALAU DAH MELAMPAU HILANGKAN AJE KAKI ATAU TELINGA DIA.

Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive