Saturday, October 13

LIDAH PANJANG ATAU PANJANG AKAL DARI NIK AZIZ?


Siapa yang lidah panjang? Nik Aziz umpama menepuk air didalam dulang ,air terpercik kena muka sendiri....Jika Ustaz Nasha telah melanggar etika parti pecat ajelah? kenapa nak bercakap sebegitu rupa dengan membayangkan manusia yang mulia disisi Allah seperti Biawak....Beginikan sikap seorang yang tinggi ilmu ugamanya....Apa lagi yang hendak perlukan untuk membuktikan kewarasan Nik Aziz nei...

‘Anu’ Bengkak Pakai Gelang

Bidang tugas anggota pasukan bomba dan penyelamat kini bukan sekadar memadam kebakaran atau mengeluarkan mangsa kemalangan, malah turut meliputi kerja menyelamatkan lelaki gila seks gara-gara cincin, gelang besi atau nat skru tersangkut pada kemaluan mereka.

Dalam kes terbaru, minggu lalu khidmat anggota bomba dan penyelamat Ipoh ditagih pihak hospital bagi memotong nat besi yang tersekat pada kemaluan seorang lelaki berusia 30-an.

Lelaki terbabit berbuat demikian kerana terpengaruh dengan dakwaan kononnya pemasangan gegelang seperti cincin dan nat pada kemaluan mampu meningkatkan keupayaan seksual serta memanjangkan zakar.

Pegawai Bomba Kanan II, Balai Bomba dan Penyelamat Ipoh, Mohd Mahir Mat Saad berkata, lelaki itu dikejarkan ke Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB), di sini, selepas nat besi bersaiz lebih kurang syiling 50 sen yang disarungkan pada pada kemaluannya gagal dikeluarkan. KLIK

Pelakon kat atas nei pakai benda tue jugak ke?

MAMAT NIE YANG BERDEMO!!! LAYAKKAH DIA???


Tetiba pulak nak jadi hero!!! Kesian MKP tengok mamat kurang suku nie berdemo membantah kepal perang Amerika berlabuh di Perlabuhan Kelang semalam...Ehhh Sengal la kau Khalid Mohd Ismath...Semasa berdemo kat Dataran Merdeka tempoh hari baguih punya dok peluk awek sedangkan kekawan yang lain bersolat kat belakang tue.....


PAS TIDAK RELEVAN KERANA PEMIMPIN TAKSUB KUASA.


Umat Islam jelas tidak lagi dapat meletakkan perjuangan melalui wadah Pas pada ketika ini. Perkembangan Pas mutakhir ini menjadikan umat Islam menolak gagasan parti tersebut. Semakin ramai memilih untuk tidak memberi sokongan dan bersimpati dengan parti tersebut atas beberapa perkara utama.

* Pertama, tertib serta kemurnian sebuah perjuangan Islam tidak berlaku dalam Pas. Ia hanya sebuah parti politik biasa yg inginkan kuasa. Banyak amalan Islam yg boleh dilaksanakan tidak menjadi gerak kerja dan agenda, konon untuk dapat kuasa dulu.

@NajibRazak Pandu Uji Mini Cooper Agong.


Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu’adzam Shah berkenan menaiki model baru kereta Mini Cooper S milik baginda yang dipandu uji oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak di perkarangan Istana Negara di Kuala Lumpur, Jumaat.

Keunikan kereta Mini Cooper S ini adalah ianya keluaran khas ‘edisi terhad satu dalam seribu’ yang menonjolkan rekabentuk dalaman oleh Rolls Royce disamping mengekalkan rekabentuk badan asli Mini Cooper.

Sebelum itu, Tuanku Abdul Halim berkenan menerima menghadap pra-kabinet oleh Perdana Menteri. – Bernama

Friday, October 12

Kelakar: Kes Kapal Selam Dibicara Tanpa Ada Kes



Hari ini, SUARAM ‘ditampar’ lagi dengan berita penolakan mahkamah Perancis terhadap permohonan mereka untuk menjadi plaintif bagi dakwaan rasuah dalam pembelian kapal selam scorpene.  

Seperti yang diketahui, SUARAM, iaitu pertubuhan yang diterajui pemimpin-pemimpin pembangkang serta didalangi oleh Yahudi dan penyangak matawang telah membuat aduan kepada mahkamah Perancis bahawa terdapat unsur-unsur rasuah yang jelas dalam pembelian kapal selam scorpene.  

Nik Aziz Tambah Merapu


Ramai yg tidak terkejut dengan kenyataan Mursyidul Am Pas, Nik Aziz bahawa parti itu akan terus bekerjasama dengan DAP dalam memastikan kemenangan pada PRU Ke-13 nanti.

Namun apa yg menghairankan ialah berhubung hujah Nik Abdul Aziz bahawa DAP tidak pernah mengganggu parti itu sejak kedua2 pihak bekerjasama. Kenyataan beliau itu tidak berasas kerana semua orang tahu bagaimana nasib Pas sejak berkawan dengan DAP dan PKR.

Kita hendak bertanya, kenapakah Pas menggugurkan perjuangan negara Islam dan menggantikan dengan negara berkebajikan? Selain itu juga, kita hendak tahu siapakah pemimpin pembangkang yg berkata langkah mayat beliau terlebih dahulu jika hukum hudud mahu dilaksanakan?

Bukankah itu kenyataan seorang pemimpin DAP sehingga menyebabkan Pas sejak tahun 2008 terpaksa mengubah hala tuju perjuangan politiknya dan Pas tidak lantang lagi bercakap soal hukum hudud.


Betul-betul dah nyanyuk Nik Aziz ni ..... adoi ....

BUKAN ISLAM TAPI DAP?

Pas hanya akan memenangi pilihan raya jika meneruskan kerjasama itu kerana memerlukan sokongan daripada pengundi bukan Melayu.DAP tidak pernah menganggu Pas sejak kerjasama antara kedua-dua parti terjalin sebaliknya masalah tersebut hanya mainan media milik UMNO.

Thursday, October 11

Dasyatnya Malam Jumaat


Malam nie malam Jumaat. Kassim ingin beristirahat awal bersama isterinya, dia fikir dia akan dapat banyak ganjaran jika berbuat begini. Ganjaran paling nyata ialah hakikat dia kini sudah mempunyai lapan orang anak: empat daripada mereka masih kecil lagi. 


Nasharudin Cabar Majlis Syura



Sahih dan jelas sekali, para pemimpin PAS dari kalangan Anwarinas masih lagi mempunyai perasaan dendam dan curiga terhadap bekas Timbalan Presiden mereka sendiri sekalipun 9 September lalu Majlis Syura PAS telah memutuskan untuk tidak memanjangkan polemik kedudukan Nasharudin Mat Isa dalam parti. 

Apabila Nasharudin masih berterusan mempertikaikan dasar songsang parti termasuklah yang terbaru mengecam sikap PAS tika ini yang terlampau mendahulukan kuasa berbanding prinsip Islam, ia bagaikan satu peluru baru bagi golongan Anwarinas untuk melancarkan semula perang menentang bekas Timbalan Presiden PAS itu.

100 Juta Untuk Sekolah Agama!!! Korang Bodoh Atau Pengikut HaramJadah...

Kesian MKP tengok pencacai+macai bodoh dan kurang cerdik berjaya diperbodohkan oleh Pemimpin PAS.Berdemo dihadapan Parlimen untuk menuntut keadilan untuk sekolah agama Rakyat....Jika didalam budget 2013 yang telah dibentangkan sebelum ini tidal langsung memberi peruntukkan tak apalah nak demo tapi dah bagi!!!!!!Apa kejadah lagi yang depa nie nak tuntut.....Sesudahlah dah bagi betis nak paha pulak dah haramjadah punya pencacai nie....Pakai aje kopiah tapi serbu pakai tembok......


PEMIMPIN BN PENANG TAK PEKA ISU SEMASA? @dzainalabidin @NajibRazak @PMOMalaysia


DAP berjaya membuat program HAPPY dan dengan gembira menwar-warkan bahawa program itu diusahakan oleh DAP demi kepentingan rakyat Pulau Pinang...Siap ada pelancaran lagi.....Ianya telah dimuatkan didalam Buletin Mutiara terbaru pada bulan ini...lebih kurang 1juta risalah ini bakal diletakkan dipeti surat rumah pengundi sekitar Pulau Pinang....

Takkan Pemimpin BN tak paham atau ada unsur sabotaj!!!!! Kenapa tiada penjelasan mengenai isu ini? Projek ini telah dimanipulasi oleh DAP untuk mengambil kredit dari hasil usaha yang telah dilakukkan oleh Kerajaan BN Pusat dibawah seliaan Kementerian Wilayah Persekutuan Dan Kemajuan Bandar...KLIK

PAS Akan Pecat Shahnon dan Haron Din?



Laman Suara PR semalam mengecam keras Datuk Dr. Shahnon Ahmad kerana menyifatkan kerjasama DAP-PAS adalah bercanggah dengan Islam.  Kata laman tersebut yang mengaku membawa aspirasi Anwar/PR tulen, Shahnon tidak patut mengeluarkan kenyataan begitu tanpa merujuk kepada kepimpinan atasan lalu menyarankan agar Shahnon disingkirkan dari PAS. 

Selain Shahnon, Dato’ Dr. Haron Din juga tidak ketinggalan menjadi kecaman laman tersebut kerana menyifatkan fahaman liberal yang disokong Anwar adalah salah dan tidak ingin PAS dikaitkan dengannya.  

DAP Parti Mafia?



Kenyataan terbuka bekas Pengerusi DAP Pantai Sepang Putra, R. Vellasamy Rasu yang melabelkan DAP sebagai sebuah parti mafia merupakan satu dakwaan yang agak serius dan tidak boleh dipandang ringan atau diabaikan begitu sahaja.

Menurut Vellasamy, DAP sebetulnya bukanlah sebuah parti yang mengamalkan demokrasi sebaliknya lebih kepada parti mafia yang didokong kuat oleh kumpulan gen
gster yang dipercayai mempunyai hubungan dengan pemimpin tertentu.

Jelasnya lagi ahli-ahli bawahan seperti sengaja ditakut-takutkan dengan kehadiran sekumpulan gengster dalam mesyuarat parti dengan demikian setiap keputusan atau tindak tanduk pemimpin atasan akan dituruti tanpa dikritik atau dipersoalkan oleh ahli bawahan.

Dakwaan tersebut bagaimanapun sehingga kini belum mendapat ulasan balas atau penafian dari pihak DAP.

Wednesday, October 10

ROSSA MENANGIS KENAPA EK?

Sedih dan pilu bila MKP tengok gambaq nie beb,,,,,,Nampaknya Rossa menangis teresak-esak....Tapi kenapa pulak ek?Takkan dah ikut jejak Abby Abadi masuk PAS?fuhhh musykil sungguh/....

MKP amat meminati suara dan gaya penampailan Rossa nie beb...Bukan setakat minat tapi semua lagu Rossa boleh dikatakan hafal dan ingat liriknya....



SAPA PULAK YG UPAH GRO BUAT KACAU?

Penat je ke hulu hilir tayang iklan bergerakkan cik kak. Tak dilayan oleh mereka di mahkamah. Ceh diiring pula perempuan bertubuh sasa bervest cabang ampang. Konon sebagai pengawal keselamatan.

Maaflah yer, rakan pu3 cuma berminat ambil gambar je. Nak tunjukkan betapa murahannya strategi PKR di mahkamah.

Berani dalam berselubung. Itulah GRO yang buat gimik di mahkamah pagi tadi. Akhirnya dapat juga snap dari bahagian depan minah gedik tu. Tapi. Berani tunjuk tang badan je dia. Muka tetap tutup

Dari sumber, selain minah bertudung mengiringi, seorang lagi warga cabang Ampang yang bersamanya di mahkamah.


ELIzabeth Wong KAU USHAR APA TUE?


Hati-hati kepada ahli PKR yang nak rapat dengan Eli Wong. Silap-silap jadi macam Hilmi Azimin yang terpaksa merengkok dalam penjara di Indonesia atas arahan Anwar Ibrahim. Yang sedap berskandal Eli Wong, yang merana badan jantan Melayu.

MKP ayat sempoi : siapa pulak mangsa lepaih nie?

MAT SABU MASIHKAH KAU INGAT KETIKA INI?


Mat Sabu telah mencipta rekod Malaysia apabila terkena sindrom tak ingat atau mudah lupa....Allah tue maha adil dan saksama beb...Apa yang telah dibuat dan mengata kepada orang nescaya pasti ada balasannya.Jika sebelum ini semasa ceramahnya Mat Sabu pernah mengatakan Ayahanda Tun M Mudah lupa dan nyanyuk kerana usia yang lanjut dan kini umpama meludah kelangit jatuh kahak yang hijau kemukanya sendiri....

PETANDA DAP AKAN BERSIDANG KALI TERAKHIR DI DEWAN UNDANGAN NEGERI.


Gambar ini MKP rakam petang semalam apabila melalui jalan dihadapan Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang....Pokok kelapa atau pokok Nyiuq panggilan orang utara terbakar....Guan Eng suruh bakaq kot pokok tue atau terkena lintaran petir...


Haron Din Menipu Diri Sendiri.



Timbalan Mursyidul Am PAS, Datuk Dr Haron Din baru-baru ini mengeluarkan ‘pesanan’ kepada masyarakat agar jangan kaitkan PAS dengan tindakan Anwar Ibrahim yang melancarkan buku tulisan bekas Ahli Parlimen India, Mobashar Jawed Akbar yang berfahaman liberal dan juga semua tindakan dan kenyataan Anwar yang bersifat liberal.  

Perlu diingatkan bahawa Anwar sebelum ini juga membela buku Salman Rushdie, The Satanic Verses yang menghina Islam dan Rasulullah SAW sebagai karya agung.  Dan Anwar juga berpandangan bahawa tindakan umat Islam membantah filem Innocence of Muslim sebagai berlebih-lebihan.   

Nasharudin Mat Isa Apa Dah Jadi?


Lokasinya ialah Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC).Tidak payah sebut panjang-panjang semua orang tahu itu adalah bangunan dimana terletaknya ibupejabat UMNO.

Petang Selasa suasana dingin dalam Dewan Merdeka 'jadi panas' bila bekas Timbalan Presiden PAS Nasharudin Mat Isa yang juga Ahli Parlimen Bachok,Kelantan naik ke pentas untuk menyampaikan kertas kerjanya pada hari akhir Seminar Dakwah Nasional di situ.

Perhatian lebih 1,000 peserta yang terdiri dari tokoh-tokoh agama,intelektual dan pemikir serta wartawan yang membuat liputan bertumpu kepadanya.

Beliau tidak membaca teks kertas kerjanya yang bertajuk " Dakwah Islamiyah Dalam Mendepani Kemelut Politik Semasa Malaysia' yang sudah diedarkan kepada para peserta sebelum itu.

Sebaliknya beliau berucap tanpa teks.Ucapannya dengan nada sedarhana tidak panjang.Cuma sekitar 20 minit sahaja.Namun ia boleh kata menjadi ' kemuncak' seminar dua hari anjuran Pertubuhan Muafakat Sejahtera Masyarakat Malaysia ( MUAFAKAT).

Isunya bukan soal seorang tokoh PAS berada lokasi - PWTC yang menjadi markas UMNO tetapi ledakan Nasharudin tentang perlunya umat Islam negara ini bersatu.
seminar-03
Tanpa berselindung - beliau menyuarakan rasa hairan mengapa usaha untuk membincangkan masalah umat Islam terutamanya melibatkan dua parti terbesar orang Melayu Islam iaitu parti UMNO dan PAS dilihat sebagai 'taboo' atau dalam bahasa mudahnya 'haram'.

Dari sudut politik Nasharudin dikira sudah langgar tembok menyuarakan semula pendirian dan pandangannya yang kontrovesial ini.     
BACA SETERUSNYA                                      

Tuesday, October 9

AKSI KANTOI YANG BERJAYA DIRAKAM KAMERA?



Mat Indera Mengaku Dirinya Komunis.


Penyunting buku 'Berdialog Bersama Chin Peng', yang diterbitkan pada 2004, Dr Karl Hack memberitahu Mahkamah Tinggi Pulau Pinang bahawa Mohamad (Ahmad) Indera atau Mat Indera mengaku dirinya adalah anggota komunis.

Hack, yang juga Pensyarah Kanan Jabatan Sejarah di Universiti Terbuka United Kingdom, berkata demikian selepas merujuk kenyataan Mat Indera ketika ditahan pada Oktober 1952 selepas mengetuai serangan terhadap polis di Balai Polis Bukit kepong, Johor pada 23 Feb 1950.

PAS BAKAL DIHUKUM OLEH JEMAAH HAJI.




Pertengahan tahun ini kita pernah dikejutkan dengan satu kenyataan melampau dan biadap dari Ketua Penerangan PAS Pusat, Tuan Ibrahim Tuan Man yang mengeluarkan arahan meminta ahli PAS menangguhkan ibadah haji sebagai persiapan menghadapi PRU 13.

Kenyataan Tuan Ibrahim itu bertarikh 5 Jun 2012 dan turut boleh dibaca dalam akhbar SelangorKini milik kerajaan PKR Selangor terbitan 8 – 15 Jun 2012 yang disebarkan di merata masjid dan surau di seluruh negeri.


KESIAN M.NASIR DIFITNAH




Gamat blogspera semalam telah melaporkan m.nasir masuk PKR dan sebagainya akan tetapi maklumat yang MKP terima pagi nie amat mengejutkan....Suara didalam rakaman lagu Propaganda Keadilan walaupun tak berapa adil adalah bukan suara sebenar M.Nasir.

Pemilik suara itu adalah seorang lelaki bernama Azroi....Walaupun M.Nasir belum lagi mengeluarkan kenyataan namun memang sahih itu bukan suaranya...

Sekarang nie teknologi macam-macam ada beb.Malah ramai artis dan rakyat marhean teringin menjadi seperti M.Nasir.M.Nasir bergelar sifu dan menjadi idola kebanyakkan rakyat Malaysia.

MKP biasa mendengar suara yang seakan sifu M.Nasir di Majlis Rumah Terbuka hari raya.Seorang anak muda berperwatakkan seperti M.Nasir dari jauh lah, tapi bila dekat hanya rambut aje sama yang lain hampeh der....melugai pun ada bila tengok dekat.....Kalau korang nak ushar boleh mai kat Bukit Mertajam.....

So kesian M.Nasir dicerca dan di Hamput dengan bermacam cara tanpa usul periksa oleh sesetengah pihak.....Nie semua salah Assmin Ali der pasal dialah yang up-load video tue atau macai suruhannya.........

MKP Ayat Sempoi : M.Nasir nie orang UMNO la..........

- Posted using BlogPress from my Nokia 3310.

ANWAR KALAU ANAK JANTAN LAWAN WHILLER CHAIR?



Kronisme, nepotisme, merupakan antara tuduhan-tuduhan yang sering dibuat oleh Pakatan Rakyat terhadap Barisan nasional walaupun yang jelas mengamalkanya adalah mereka sendiri.   

Sedangkan pemimpin BN yang dituduh mereka mengutamakan anak atau sepupu dalam pemberian jawatan itu tidak pernah mengamalkan nepotisme tetapi kesemua yang terlibat telah membuktikan kredibiliti dan ‘naik ke atas’ melalui anak tangga yang sah.   Lebih dari itu, tiada mana-mana pemimpin BN yang ahli keluarganya memegang jawatan dalam era yang sama, sekali gus membuktikan bahawa kedudukan mereka itu bukanlah diperolehi secara automatik.  

Mat Sabu Beri Jawapan Dolak-Dalik.


Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu memberitahu Mahkamah Tinggi di sini hari ini, beliau menyokong serangan yang diketuai oleh Mat Indera ke atas 'pihak polis British' di Balai Polis Bukit Kepong pada 23 Februari 1950.

Beliau berkata demikian ketika disoal oleh peguam Datuk Firoz Hussein Ahmad Jamaluddin dalam perbicaraan kes saman fitnah yang dikemukakannya terhadap Utusan Melayu (M) Bhd., dan Ketua Pengarang Kumpulan Utusan, Datuk Abdul Aziz Ishak berhubung kejadian serangan tersebut.

FIROZ: Dari segi ucapan (di Tasek Gelugor di sini pada 21 Februari 2009) yang diberikan oleh kamu, adakah kamu bersetuju bahawa kamu menyokong serangan ke atas Bukit kepong yang diketuai oleh Mat Indera....

Sila dapatkan naskhah Utusan Malaysia hari ini.





Monday, October 8

FAEKAH DIPECAT KERANA LANGGAR ASSMIN?


Faekah Husin Andartu yang paling malang tahun ini.Kesian MKP tengok nasib yang menimpa andartu kesayangan Khalid Gagap nie.Walaupun dengan tegar dan selalu back-up khalid gagap tapi itu tidak menjamin kedudukannya di dalam PKR lepas nie...Tu la Faekah nie pun satu hang pi langgar Assmin tue buat apa...Assmin nie jambu kesesayangan Anwar.

TAK KENAL TAPI GAMBAR BERSAMA SOROS ADE?


Kami tak kenal dengan George Soros???? Biar betul apa yang MKP baca didalam laporan malaysiakini nie...Kenyataan dari Tony Pua nampak sangat nak putar belit untuk melepaskan diri susulan dari kenyataan dari Tun M.


Nie gambar sapa ek Tony Pua?Muka sama kot tapi bukan Tian Chua....Kalu nak menipu pun agak-agaklah kata tak kenal...Semua bukti dan gambar ada didalam alam maya nie....Nak tipu dan putar belit fakta menampakkan Ahli Parlimen Pembangkang kurang cerdik atau melepaskan diri dari jerat yang dipasang sendiri.....

MKP Ayat Sempoi : Bodoh jugak DAP nie,Cakap tak serupa bikin dahhhh....

Mat sabu diiringi oleh ribuan ahli PAS kemahkamah

Hari ini adalah hari perbicaraaan Mat Sabu, 57, didakwa membuat tohmahan memburukkan nama baik anggota polis dan keluarga mereka dalam tragedi Bukit Kepong dalam satu ceramah di Tasek Gelugor Ogos tahun lalu.

Beliau didakwa memfitnah anggota polis berkenaan dan keluarga mereka yang mempertahankan diri dalam serangan pengganas komunis di Balai Polis Bukit Kepong pada 23 Februari 1950, dengan mengetahui bahawa tohmahan yang dibuat akan merosakkan nama baik anggota polis dan keluarga mereka.


EDISI KANTOI : TAKKAN PELUK PUN SALAH?




Terbongkar sudah siapa yang telah dipeluk oleh DS Zahid Hamidi yang telah dipukul canang oleh blogger pembangkang semalam.

Anak dia rupanya? Namanya ialah Nurul Hidayah Zaid Hamidi yang selesai kursus pegawai dalam Wataniah. Daripada namanya sahaja kita boleh agak kaitannya dengan Zaid Hamidi. Beliau adalah anak sulung Menteri Pertahanan itu.

So, sebenarnya tiada isu apabila gambar di atas disiarkan dalam akhbar bahasa Cina itu. Mana ada bapa yang tidak sayang anaknya.

Yang kita tahu ialah pemimpin tertinggi pakatan pembangkang yang dianggap derhaka kepada ibu kandungnya sendiri.

Apa pun, matlamat blogger pro-pembangkang untuk mengharapkan kontroversi ke atas gambar Zaaid Hamidi tidak kesampaian dan gagal!

MKP Ayat Sempoi: cakap siang pandang-pandang nanti takut pecah lobang der....

- Posted using BlogPress from my iPad

Sunday, October 7

TAKKAN KETA SENDIRI PUN NAK BALING CAT MERAH?

Kereta disimbah dengan cat merah dan cermin hadapan telah dibaling dengan objek keras...Takkan tuan punya keta sendiri yang nak lakukkan benda bodoh seperti itu beb....Keta tue dah la baru aje keluar dari kedai beb....

Saudara Oh Tong Keong kena banyaklah bersabar,,,,MKP pun takut jugak pasal kami satu Parlimen nanti kena baling cat pulak haaaaaa....


VIDEO :SIAPA DISEBALIK TABIR KONSPRASI BAKAR BAJU UMNO.


Seperti yang telah MKP janjikan sebelum ini video dedahan ini untuk semua yang menunggu.....Jutaan Terima kasih kerana kesabaran anda telah diuji....... MKP nak tunai janji yang telah diberikan kepada semua....So Janji Ditepati.....Video gempak ala "James Bond" ini sengaja tidak diletakkan suara kerana ada lagi dedahan selepas ini.....Jika dah letak semuanya nanti tak trill la pulak....ini hanyalah permulaan bagi kisah pembongkaran AMK serta pencacainya Blogger Anak Sungai Celaka....

BUKTI BERTULIS KENAPA KETUA CAWANGAN PENIPU BAKAR BAJU UMNO

Sebelum ini MKP telah mendedahkan bahawa Lid Kera bakal dibuang dari UMNO kerana tabiat buruknya serta tingkahlaku seperti duri dalam daging didalam UMNO...KLIK

TARAK MISAI ADA JANGGUT ITU SENYUM KAMBING

Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng berkata, penganut Kristian tidak harus berdiam diri walaupun merasakan mereka "tidak bersalah, suci dan tidak terlibat dalam perbuatan salah".

Bercakap di hadapan 300 pemimpin gereja, Lim berkata, walaupun penganutnya bertanggungjawab di hadapan tuhan, penting untuk mereka menyuarakan "keadilan untuk semua" -- slogan yang juga menjadi seruan Pakatan Rakyat.

"Gereja boleh memainkan peranan (menentang ketidakadilan) untuk mewujudkan masyarakat yang lebih kuat," katanya dalam program dialog di negeri itu semalam.

Pada 5 Mei 2011 bertempat di Hotel Red Rock, Jalan Macalister, Pulau Pinang MP Jelutong Jeff Ooi telah menganjurkan sebuah majlis makan malam dimana pastor pastor Kristian yang giat terlibat dalam aktiviti pendakwahan Kristian di Sarawak, telah dijemput sama.

Pastor dari luar Malaysia yang bergiat di Sarawak juga hadir. Ini juga adalah kebetulan DAP menganjurkan lawatan ADUN DAP yang menang dalam Pilihanraya Negeri Sarawak tiga minggu sebelum itu, berkunjung ke Pulau Pinang.

Saturday, October 6

TOKONG EROGAN GUAN ENG KECEWAKAN AHLI DAP>



Dulu masa mula dapat kuasa sebagai Ketua Menteri Tokong Erogan Guan Eng dok canang satu Pulau mengatakkan akan memerintah mengikut Khalifah Umar Abdul Aziz.Tapi kini setelah gagal mendapat sokongan dari orang melayu lain pulak jadinya.Menyepi dan kurang bercakap mengenainya pulak......Apa dah jadi Tokong Erogan.....? Sebelum ini Mansor dedahkan keburukkan Tokong Erogan dan terbaru Setiausaha DAP pantai Sepang pulak membuat dedahan.....

@KDNPUTRAJAYA TOLONG PRIHATIN DAN SIASAT @HishammuddinH2O @tunfaisal


Enam badan bukan kerajaan (NGO) mendesak Kementerian Dalam Negeri menyiasat rancangan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim serta tiga anggota Parlimen Pakatan Rakyat yang berhasrat membawa masuk pihak asing mencampuri hal-ehwal pentadbiran dan keselamatan negara berhubung isu pembelian kapal selam Scorpene.

Presiden Kelab Wartawan Muda Malaysia (KWMM), Dzulkarnain Mohd Taib berkatasiasatan itu perlu bagi mengetahui agenda pembangkang menjemput tiga peguam luar negara memberi taklimat kepada anggota Dewan Rakyat berkaitan prosiding mahkamahdi Perancis berhubung pembelian kapal selam tersebut.


TOKONG EROGAN LGE MEROYAN DENGAN @tv3malaysia



Sampai macam tue sekali Tokong Erogan LGE meroyan dengan berita yang disiarkan oleh TV3 beb.....Ayat yang penting Tokong Erogan DAP nie adalah rakyat......Dia pakar kung-fu putaq belit dan mengunakkan Rakyat sebagai benteng untuk menyeleweng fakta.bukan sedikit yang telah didedahkan oleh TV3 nie beb tapi dah banyak segala pembohongan terhadap rakyat.


ASSMIN ALI NIE KEMARUK ATAU TELOQ BURUK?



Belum pun wisel PRU 13 ditiupkan secara rasmi, kem-kem pihak berkepentingan dalam PR sudah bertelagah sesama sendiri berhubung perebutan jawatan Menteri Besar Selangor yang sekarang ini sedang disandang Khalid Ibrahim. 

Semuanya gara-gara kenyataan Timbalan Presiden PKR yang menyatakan Selangor akan mendapat MB baru selepas PRU 13 serta turut mengesahkan perkara tersebut sedang dalam perbincangan pimpinan tertinggi PR.

MENTERI PELACURAN LEPAS PRU-13?


YB Elizebeth Wong yang terpalit skandal gambar Bogel menjawat jawatan Menteri Pelancongan. Apakah Malaysia kelak akan mempromosi produk Seks seperti Pelacuran dan Pornografi apabila Elizebeth Wong menjadi Menteri Pelancongan?


LID KERA DIBAYAR UNTUK BAKAR BAJU UMNO?


Marah nyamuk bakar kelambu itulah perumpamaan yang bolek MKP katakan pada penipu yang mendakwa dirinya Ketua Cawangan UMNO Cawangan Batu 5 Permatang Tengah Parlimen Permatang Pauh...Talib nie klu kat Permatang Pauh nama gelaran yang selalu orang panggil LID KERA nama gelaran pun dah macam kera haaaa .....Sesudah la Talib dok menipu orang mengatakan hang masih lagi memegang jawatan sebagai Ketua Cawangan...Kalau nak mohong kat orang luar dari Pulau Pinang waima Permatang Pauh mungkin depa boleh Pecaya.....Tapi orang kat Permatang Pauh nie kenal siapa yang menjadi dalang Di Permatang Pauh selama ini.......


Friday, October 5

SIAPA YANG MENJADI IMAN?


Selalunya blog PAS aje dok promo benda nie,Kononnya pemimpin merekalah yang baik/zuhud dan segala macam yang dipuji bagai nak rak beb.Mungkin pada mereka pemimpin UMNO tak layak atau pernah mengimamkan jemaah masjid.Kekadang tue pedih jugak telinga dengaq depa dok mengata begitu tapi bagi MKP itu adalah lumrah.......

Tapi kali nie MKP dapat gambaq dari FB ARMAN AZHA  pada program Timbalan Perdana Menteri  Bersama Rakyat Lembah Subang.Didalam Program tersebut YB TS Muhyiddin Yassin telah mengimamkan Jemaah.....Bagi UMNO bila kita berbuat baik tak payahlah nak tunjukk riak dan meninggi diri takut nanti jadi "RIAK" kerana riak itu bakal mengundang kemurkaan Allah......

MKP Ayat Sempoi : Jutaan Terima kasih pada sahabat pena Arman Azha gamabq nie memberi seribu makna......

JALAN BELAKANG,ANAK JANTAN & DEPAN BELAKANG SAMA RASA....



Pakatan Rakyat nampaknya terus berpegang kepada strategi ‘jalan belakang’ dan enggan berhadapan secara ‘anak jantan’ dalam Pilihanraya dalam usaha mereka untuk mengambilalih kuasa dari BN.   Ini terbukti lagi apabila mereka masih ingin mengadakan perhimpunan walaupun beberapa perhimpunan sebelum ini gagal mencapai jumlah sasaran.  

Perhimpunan kali ini dinamakan Perhimpunan Kebangkitan Rakyat dan dicadangkan diadakan di Stadium Nasional Bukit Jalil pada 3 November 2012, jam 4 petang hingga 12 malam.  

SALEHUDDIN HINA RAKYAT SUSAH SEPERTI AYAM KEBULOQ?


Pemimpin Dajal seperti Din Pudu ini umpama meludah kelangit beb,Klu nak cakap macam tue pandang-pandang la dulu.....Ini kira dah menghina rakyat miskin dan darjat manusia disamakan dengan ayam.....Kalau nak cakap membela rakyat lebih baik balik Kelantan dan ushar dulu masalah Air kotoq kat sana...Nie dok mai Pulau Pinang dan tabur fitnah dan mohong orang Penang.....Buat APa!!!!!Apa kejadah punya pemimpin macam nie


SALASILAH NIK AZIZ DAN PERILAKUNYA YANG MUNAFIK?


Mengikut susur galur keluarga Nik Aziz dalam salasilah ini terdapat seorang Puteri bernama Puteri Sadong yang telah membunuh suaminya bernama raja Abdullah. Seorang lagi ahli Salasilah ini yang bernama Raja Abdul Rahim telah mengganti Raja Abdullah. Raja Abdul Rahim seorang pemerintah yang “zalim sehingga membawa implikasi kepada pembunuhan baginda sendiri.” Keadaan juga “ malap ketika pemerintahan Long Sulaiman. Beliau terbunuh dalam satu perselisihan faham dan ditikam oleh mentuanya sendiri.”

ANWAR MEMANG KURANG AJAR TAK HORMAT RUKUN NEGARA?


Dalam majlis Ceramah Mega Sempena Konvoi ROYALTI Ke Putrajaya yang di adakan di Dataran Kemerdekaan Shah Alam beberapa malam lepas, Ketua Umum PKR Anwar Ibrahim dilihat turut mengangkat tangan ketika ikrar menyokong tuntutan royalti minyak untuk Kelantan dibacakan.

Majlis tersebut adalah anjuran Gabungan Profesional Menuntut Royalti, Hak Pendaratan Minyak dan Gas Ke Kelantan (ROYALTI), sebuah NGO proksi PAS yang baru 4 bulan ditubuhkan khusus untuk menyokong usaha propaganda PAS dalam memanipulasi sentimen kenegerian dikalangan rakyat Kelantan.

BOLEHKAH SEORANG PEMIMPIN BEGITU TINGGI AJARAN AGAMANYA MENIPU?


Azizan bersndiwara ingin memberikan penghargaan kepada kakitangan di bawah Kerajaan Negeri. semua kakitangan KUIN mengenali siapa Azizan sebenarnya yang telah bersama Jamil merancang mengabaikan kebajikan kakitangan KUIN dengan menafikan kenaikan gaji di samping banyak isu kebajikan lain .

Thursday, October 4

VIDEO AWEK BERKEMBAM BOLEH KASI LIDAH PUTUS



Sekarang ini, artis negara kita juga sudah pandai membuat video parody.

Salah seorangnya adalah Angah Raja Lawak.

Salah satu video miming yang dibuat oleh Angah adalah lagu ‘Kalau Berpacaran’.

Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive