Sunday, October 28

ADEGAN 18SX NADINE DENGAN WANITA TERSEBAR?



Barangkali nama Nadine Alexandra agak asing di Malaysia. Tetapi di negara seberang, gadis berdarah Inggeris cukup dikenali semenjak dinobat sebagai Ratu Cantik Indonesia 2010. Sementelah baru-baru ini jadi perhatian ekoran 'adegan panas' dia melakukan seks dengan seorang pelakon wanita?


QURBAN DI TAPAK MASJID YANG 'GHAIB' !



Ibadah korban hendaklah disertakan dengan niat kerana Allah Taala.  Apa saja ibadah yang kita lakukankan semuanya bergantung kepada NAWAITU kita.. Tak kiralah samada kita nih ahli PARTI yang sering mengaku lebih ISLAM berbanding umat ISLAM lain atau pun kita nih Tok GURU maha TAKSUB yang belajar tentang AGAMA ISLAM di Deoband, India..

NAWAITU kita ini hanya dinilai oleh Allah SWT sahaja.. Sebutlah selantang atau sekuat hati mana pun NAWAITU kita depan orang ramai apabila kita nak memulakan sesuatu IBADAT.. Contohnya, kita menjerit sekuat hati sekalipun

 "Sahaja aku NIAT untuk (Ibadat) ini kerana Allah SWT," tetapi Allah SWT itu Maha Mengetahui apa NAWAITU sebenar kita..

Oleh itu, tak usahlah kita beribadat kerana NAWAITU untuk menunjuk-nunjuk kepada orang lain.. Tak usahlah berlakon ZUHUD kerana IBLIS sendiri pernah terbukti boleh berlakon ZUHUD lebih baik daripada kita..


KERUSI PALING PANAS DI PULAU PINANG @dzainalabidin



PRU-13 hanya tinggal 6 bulan dari sekarang tidak mungkin ditanggungkan lagi kerana sudah melepasi tempoh.MKP pasti kerusi paling panas dan menjadi tumpuan adalah Nibong Tebal...Tiga nama buat masa ini telah menjadi bualan calon BN Datuk Zainal Abidin Osman Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Pulau Pinang , Datuk Mansor Othman dan Nurul Nuha AnuWar Ibrahim.....

Nurul Nuha AnuWar Ibrahim, anak perempuan Anugerah Tuhan, diwar-warkan akan dicalonkan untuk bertanding kerusi parlimen, Nibong Tebal, Pulau Pinang di dalam Pilihanraya Umum (PRU) 13 akan datang. Selepas AnuWar Ibrahim, diikuti oleh isterinya, Wan Azizah, anak sulung mereka Nurul Izzah dan sekarang dinasti politik keluarga Anugerah Tuhan akan berterusan dengan pencalonan anak perempuan mereka yang seorang ini. Ini belum lagi termasuk "madu" AnuWar Ibrahim, Azmin Ali.


FOLLOW ABBY BOLEH HILANG DOSA KE?



Pistol lu memang nakal der,sampai hati lu buat kartun macam nie tak takut nanti pencacai serta penjilat ostazah tak cukup suku nie marah pada lu ke der....

Nanti tak pasal pulak kuar satu fatwa baru mengatakan tengok blog lu haram disisi Islam haaaa

Apa kejadah Ostad Janda nie morayan dan sampai ada yang kuarkan tweet macam harajam jadah didalam sejarah paling lawak di Malaysia nie der....


KOMTAR ADA KAKI MENGENDAP DITANDAS....


Berhati-hati apabila anda berkunjung di Komtar terutama di Pejabat Kerajaan Negeri DAP.....Insiden terbaru ini berlaku pada sehari sebelum Hari Raya Aidil Adha.Heboh di perkatakan oleh staff kerajaan negeri dan Pusat yang bertugas di Bangunan Komtar..

Tandas untuk staff perempuan pulak menjadi sasaran kaki skodeng untuk mengendap dan merakam aksi melalui kamera.

Saturday, October 27

Terima Surat Lucah!


Penyampai Sinar FM, Feeya Iskandar, 23, dilaporkan menerima sepucuk surat lucah daripada seorang individu yang tidak dikenali. Berita ini telah disahkan Feeya menerusi status Facebook peribadinya, petang tadi.

VAN SKUAD SAYANG DICONTENG BABI DAN SIAL.....

Macam-macam jadi kepada Wanita UMNO apabila hari raya Aidil Adha tahun nie.Sebelum nie banner Kak Ijat dan terbaru van skuad Sayang UMNO Bandat Tun Razak pulak menjadi mangsa.Puak Pencacai PAS dan PKR mesti kata nie semua kerja orang UMNO sendiri untuk menfitnah mereka tapi ikut logok akal takkan nak buat benda bodoh macam nie untuk publisiti murahan kot..Untuk memperbaiki van nie bukan sikit duit yang diperlukan.....


VIDEO AKSI YANG MEMBUATKAN DARAH ANDA BERDERAU?



Anda pernah nampak pemandu mabuk tak? Jika belum pernah, mari tengok video pemandu kereta Toyota Vios yang mabuk di salah satu lebuhraya di Malaysia. Pemandu tersebut memandu ke kiri dan ke kanan, dan sering kali menekan brek. Ada sekali pemandu Vios mabuk tu hampir-hampir melanggar kereta di laluan sebelah kiri.

Setelah beberapa minit, akhirnya perkara ditakuti berlaku di mana, pemandu Vios itu telah melanggar kereta lain di laluan laju dan menyebabkankemalangan ngeri terjadi. Jom tengok video dan gambar kemalangan mabuk di bawah!


MKP ayat Sempoi :Di musim perayaan ini berhati-hati ketika memandu.

IBADAH KORBAN DIPOLITIKKAN OLEH PANCACAI PAS?


Bertindak Sebagai Kain Kapan Haiwan Sembelihan.Semua Kepala Penuntut Royalti Menyelitkan Jari Umpama Ketam.Ni La Jadi Bila Ibadah Korban Pun Dipolitikkan.Daging Korban Lembu Royalti Dimasukkan Dalam Plastik R Dan Diagih Untuk AhLuL-AhLuL Penyokong Mereka.Memang BahLoL...!!!.


Apa makna semuanya ini?... Dalam melakukan Ibadat pun sanggup berpolitik. Wahai orang PAS...!!!! kalau nak menunjuk - nunjuk untuk melakukan Ibadah bukan ini caranya, cara ini sebenarnya mengundang benci rakyat pada PAS. Sekarang rakyat sudah dapat jawapan yang sebenarnya, bahawa PAS lah yang menggunakan Agama untuk berpolitik. .... yang jadi mangsa lembu yang berdosa.

AES : Teliti Kaedah Penguatkuasaan.



Bila cuti musim perayaan kali ini topik paling hot diperkatakan apabila bertemu rakan-rakan yang pulang beraya dikampung halaman adalah AES.Ada yang menyokong dan ada pulak yang mempersoalkanya....Tapi Kementerian Pengangkutan menyatakan ianya telah dikaji tapi Kaedah Penguatkuasaannya tidak menepati citarasa pengguna...

Kementerian Pengangkutan berusaha sedaya upaya untuk menghadapi rungutan tetapi perasaan tidak puas hati terus saja timbul walaupun ia dilaksanakan dengan tujuan mendorong pengguna jalan raya lebih bertanggungjawab apabila memandu.

Dikatakan kerajaan telah meneliti sistem itu sejak 2003 lagi dan mendapati lebih 90 negara di seluruh dunia sudah melaksanakannya hingga ada yang mendapati ia berjaya mengurangkan kejadian kemalangan jalan raya sehingga 60 peratus.


Friday, October 26

Banner RM 35 Untuk Malukan Kak Ijat




MKP gelak aje jika promosi pihak tahap pencacai untuk malukan pemimpim UMNO macam nie.Apa punya cywar tahap budak tadika PAS.Kalau takat 35 ringgit korang untuk menfitnah pi main jauh-jauh lah.


MKP telah diberitahu ini adalah propaganda murahan pihak Pembangkang di Perlis dan banner ini telahpun dibuang.Yang paling lawak ialah banner ini bukanya diletakkan di tempat pusat khimat masyarakat yang ada kaitan dengan UMNO tapi dekat markas PAS.....

Posted using BlogPress from my iPad

SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH....


Sebelum terlambat MKP nak ucapkan selamat hari raya aidil adha kepada semua pembaca serta seluruh rakyat Malaysia.Jangan lupa menunaikan ibadah.


Hari raya Aidiladha merupakan salah satu dari hari kebesaran dan perayaan bagi seluruh umat Islam.

Anas bin Malik r.a berkata: Nabi s.a.w pernah datang ke Madinah sedangkan penduduknya memiliki dua hari raya. Pada kedua-duanya mereka bermain-main (bergembira) di masa jahiliah. Lali baginda bersabda:

إِنَّ اللَّهَ قَدْ أَبْدَلَكُمْ بِهِمَا خَيْرًا مِنْهُمَا يَوْمَ الأَضْحَى وَيَوْمَ الْفِطْرِ

Maksudnya:

“Sesungguhnya ALLAH telah menggantikan kedua-duanya bagi kamu semua dengan dua hari yang lebih baik, iaitu hari raya Aidiladha dan Aidilfitri.” - Hadis riwayat al-Nasaai, di dalam Sunan al-Nasa’i, hadis no: 959.


Thursday, October 25

KAMERA AES TUMBANG!!! SABOTAJ ATAU KURANG KUALITI?


Walaupun tujuan asalnya untuk mengurangkan kadar kemalangan dan kematian jalan raya, di samping mendidik pengguna jalan raya supaya pemandu lebih berhemah terutama sekali mematuhi lampu isyarat dan tidak memandu melebihi had laju.

Walau apapun, hak dan suara rakyat hendaklah dihormati kerana sebagai pengguna jalan raya mereka lebih arif tentang permasalahan yang berlaku dan akan berlaku jika AES ini diteruskan juga.

ANWAR PENIPU LAGI MALAYSIA BAKAL MUFLIS....



Anwar nie suka menabur fitnah dengan menjual minyak angin penipu,Dengan bermodalkan bekas menteri kewangan untuk meraih keyakinan rakyat.Dakwaan terbarunya Malaysia bakal muflis akan menakutkan rakyat.Tapi Fakta tidak pernah menipu....Cuma Anwar aje kaki kencing....

Laporan Bank Dunia Edisi 2013 yang meletakkan Malaysia di tangga ke 12 paling berdaya saing bagi perniagaan sekali gus menghumban segala tuduhan pembangkang konon negara ini akan bangkrap, ke dalam longkang.

Kedudukan ini merupakan lonjakan enam anak tangga berbanding 2011 iaitu lonjakan yang paling tinggi setakat ini.  Pada tahun 2010, Malaysia berada di tangga 23.


VIDEO : KAMERA AES BILA MERAKAM AKSI PESALAH TRAFIK


Beginilah cara sistem AES berfungsi. Lepas ini kalau nampak lampu bercahaya tepi jalan anda paham-paham ajelah apa yang dah terjadi. Sila bayar saman,VIDEO KAT BAWAH

TIN BISKUT PUN NAK GADUH KE?



Pembangkang dilihat semakin gagal untuk meyakinkan rakyat sebagai alternatif kepada Barisan Nasional.

Setiap hari ada sahaja kelemahan pembangkang didedahkan di dada-dada akhbar mahupun melalui internet.


JANGAN TENGOK AKSI MASKOT NIE 25SX

Fuh!! Untung la jadi maskot buat apa pon orang tak kisah..jeles pon ada tengok gambar-gambar ni..jom ramai-ramai apply jadi maskot..



Wednesday, October 24

AKSI SUMBANG CHINADOLL BERJAYA DIRAKAM..


Kejadian ini berlaku di Blok Sri Saujana Pulau Pinang.Mungkin telah menjadi fenomena dinegara mereka agaknya?Tapi Aksi terlampau dan kurang ajar ini berjaya dirakam oleh CCTV yang telah dipasang bagi mencegah kejadian ini berlaku.Bayangkan jika anda berada didalam lif dengan bau hancing air kencing dan  menahan nafas.sudah tentu ayat haram jadah pasti kuar dari mulut untuk melepaskan geram....

SUARAM Bunuh Altantuya?

 

Setelah tidak mampu menangkis kebenaran, bahawa tiada perbicaraan mengenai pembelian kapal selam scorpene di Perancis, SUARAM tidak mampu lagi meneruskan penipuan yang sama. Sekali gus, Cynthia Gabriel terpaksa mengakui bahawa berita yang disebarnya termasuk senarai nama individu yang akan disapina hanyalah rekaan semata-mata. Atau dalam ertikata lain, Cynthia Gabriel terpaksa mengaku yang dia telah menipu seluruh dunia.

Walaupun begitu, tidak bermakna si pengkhianat ini merasa malu atau bersalah kerana menipu kerana sifat itu sudah tidak lagi ada dalam dirinya. Sebaliknya, Cynthia dan SUARAM bertekad untuk terus menipu tetapi dengan menukar sedikit haluannya sahaja.


TERLONDEH SUDAH SI NURUL IZZAH?



Apa cerita wahai Si Nurul Izzah janji dicapatikan oleh kau sendiri.Itulah jika bercakap macam bapak kau menipu dan kelentong sana dan sini....Selalunya Nurul nie suka buka aib orang tapi kain sendiri bakal terlondeh

Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar dituntut menunaikan janji memberi elaun saraan kepada warga emas dan suri rumah Lembah Pantai, yang dibuat pada kempen Pilihan Raya Umum ke-12 (PRU12) lalu.


DAP PERJUANGAN SEKULAR, PAS APA CER?



Percubaan Lim Kit Siang untuk memecah belahkan umat Islam dengan berdegil ingin memaksa tafsiran Negara Sekular terhadap Malaysia meletakkan PAS di dalam dilemma.

Konon, Kit Siang ingin menimbulkan keraguan umat Islam terhadap UMNO dengan mengulangi kenyataan Tunku Abdul Rahman bahawa Malaysia adalah Negara Sekular.  Namun, Kit Siang lupa bahawa Tun Mahathir, Tun Abdullah dan Datuk Seri Najib telah menegaskan bahawa Malaysia adalah Negara Islam.


HARI KE-4 MISI KP1M ANAK YATIM DAN MANGSA PERANG SYRIA..


Program pada sebelah pagi dimulakan dengan kunjungan ke sebuah sekolah yang menempatkan kelas-kelas pengajian anak-anak yatim dari Syria dan Jordan yang bertempat di Swaileh, berdekatan dengan tempat kediaman sukarelawan KP1M. Kunjungan amat memberi makna buat kami para sukarelawan dan juga buat pihak sekolah tersebut. Sukarelawan KP1M juga turut melawat penempatan masyarakat Syria yang berdekatan, yang berada dalam kesempitan kewangan dan ubat-ubatan.


PRU-13 SUDAH HAMPIR SEMBOYAN TELAH DIBUNYIKAN...


Mungkin ramai yang tidak percaya apabila PRU-13 bakal diumumkan didalam masa terdekat?

Tapi semboyan telah pun dibunyikan , Jangan pulak ada yag menyesal kerana tidak bersedia.

MKP berharap semua jentera telah pun bersedia..

Tuesday, October 23

CARA ZUHUD "PHONE LOCK"

Aku percaya mesti hampa semua ada pengalaman dengan tipon-tipon yang canggih ni pada masa lampau...time tu sapa pakai jenis memang "king" ar...bila dok belek-belek balik lawak lak aku tengok tipon-tipon ni...memang legenda la tipon ni...lani aku nak share ngan hampa koleksi tipon-tipon ikonik ni~


ANGGOTA TENTERA DIANGGAP SEPERTI BINATANG?


Tokong cocky Erogan Guan Eng yang merupakan Menteri Besar Pulau Pinang paling celaka didalam sejarah telah mempertikai pembinaan kediaman tentera yang disediakan kerajaan di satu forum tertutup Pakatan Rakyat Selangor semalam.

Siapa yang dulu menyatakan bahawa Kapal Selam Scopene tak boleh menyelam?Tokong nie jugak?Muka merah padam bila dimalukan oleh DS Zahid Hamidi menjemput Tokong nie naik Kapal Selam yang boleh menyelam...Nak kena londeh sekali lagikah Tokong Crocky Erogan nie....? 

Nak cakap pasal belanjawan wang rakyat, tapi tertutup pulak tu, tak transparensi betul. Yang sebenarnya mereka adakan forum tertutup adalah untuk mengutuk kerajaan.

Wang Atau Nyawa Lebih Penting?


Ungkapan ini patut diberikan pada pihak yang memilih setuju walaupun tidak setuju dengan sistem perlaksanan AES....

Malahan sejak sistem itu dilaksanakan bulan lalu, banyak blog yang telah menyuarakan bantahan berhubung pelaksanaan sistem tersebut dengan alasan ia membebankan pengguna dan rakyat.

MKP tidak faham di mana "penganiayaan" kerajaan terhadap rakyat ekoran penggunaan AES ini. Mungkin mereka (termasuk wakil-wakil rakyat) hanya melihat jumlah saman yang dikutip hasil sistem tersebut, tanpa melihat sudut positifnya.


Chua Soi Lek Jangan Kurang Ajar Jika Bodoh?


Ayat nie patut untuk hampa berdua....Nak berpolitik jangan sampai mencabar Umat Islam kat Malaysia nie...Kalau dah bodoh tue patut pi belajaq dan panggil UFB untuk memberi penjelasan...MKP menyokong penuh apa yang diperkatakan oleh UFB....

MCA dan CSL nie dah bagi penerangan pun buat tak tahu dan pekak badak ke?

Tepi yang paling Best didalam ceramah nie AMK pulak nak ambil kesempatan bermain isu murahan untuk mennyalahkan orang lain....Ramai yang nak jadi hero tapi tak kena masa dan tempat....Nak kata bodoh tapi semuanya berlagak pandai....susah jugak macam nie...


MKP Ayat Sempoi : Balun jugak MCA kerana bertindak kurang cerdik..


LEMBU LAGI CERDIK DARI MAMAT NIE?


Kenapa pencacai PAS nie bawak lembu ke-Stadium semasa perlawanan bola-sepak final.Mungkin kerana taksub dengan idola gila meroyan PAS untuk memalukan UMNO akan tetapi mamat bodoh umpama lembu yang dibawanya ini tidak menyedari siapa yang menjadi tulang belakang kepada Persatuan bola Sepak Kelantan...

Sedangkan kibar bendera PAS dan pakai t-shirt "R" itu pun sudah menjadikan kita semua mual. Apa tidaknya, penat-penat Tan Sri Annuar Musa (TAM), salah seorang pemimpin kanan UMNO negeri membangunkan semula bola sepak Kelantan, sedap-sedap sahaja puak-puak kahak hijau ini hendak ambil nama.

MISI HARI KE-3 KP1M.BENDERA SYRIA TELAH DIBUANG?


Presiden Kelab Putra 1 Malaysia (KP1M), Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim menegaskan bahawa kekangan yang dihadapi pasukan sukarelawan itu semalam tidak sedikit pun melemahkan semangat mereka dalam meneruskan Misi Bantuan Kemanusiaan Mangsa Perang Syria.


Menurut Abdul Azeez, masalah itu terjadi berikutan berlakunya sedikit salah faham apabila pihak KP1M telah menggunakan bendera rasmi Syria pada baju dan barangan bantuan yang tanpa disedari mengundang rasa tidak selesa di kalangan pelarian di kem terbabit.



Abdul Azeez menambah, disebabkan pelarian Syria yang tinggal di kem terbabit tidak suka melihat bendera negara mereka sendiri,  maka pihak KP1M telah mencari jalan alternatif bagi memastikan misi itu diteruskan.

Perubahan pada baju serta ‘sticker’ yang ditampal pada barangan bantuan akan dilakukan bagi mengelak masalah yang sama berlaku.

SAPA KATA MENTERI BUAT TAK TAHU PASAL PORN STAR?


Datuk Seri Dr Rais Yatim berkata beliau akan meneliti laporan daripada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) berhubung sekatan terhadap penyiaran temubual pasangan yang terlibat dengan aksi seks dalam blog 'Sumptuos Erotica'. 
 

KALAU NENEN MACAM NIE OK GAK?



Malas MKP nak ulas bebanyak tapi ini satu pengajaran buat semua...

Mereka yang berniaga di Padang Kota lama ini bukannya buat sampah pun, hanya berniaga cenderahati, permainan serta urut refleksologi. 

Secara tak langsung, mereka ini memeriahkan susana di kawasan tarikan pelancong tersebut. 



Monday, October 22

DS ROSMAH MANSOR BAKAL KURUS DENGAN BORANG INI?


Bodoh tahap gaban MKP boleh katakan hanya dengan satu borang yang palsu untuk menfitnah Datin Seri rosmah Mansor.Gambar kantoi tersebut anda boleh lihat disini KLIK dan untuk menyenangkan pembaca MKP paparkan borang gambar kebodohan mereka...

Mana Satu Pilihan Anda?


Jika anda diminta memilih antara bekalan air bersih dengan projek lebuhraya, mana satu menjadi pilihan anda? Tentu ramai yang memilih air, kerana ia sumber asas kehidupan.
Namun demikian, di Kelantan pelik dek kerana tatkala masalah air belum dapat diselesaikan walaupun sudah mendapat pinjaman RM609 juta dari Kerajaan Barisan Nasional, tapi lebuhraya juga yang dikejarnya sambil mengutip derma dari rakyat.

NIK AZIZ PEDULI KE PAPAN TANDA NIE JATUH?


Apakah papan tanda tumbang maka Islam akan turut tumbang ? Tidak sama sekali kerana Islam dipelihara oleh Allah swt ... Tapi Pas dijaga oleh Nik Aziz. Mungkin Pas akan tumbang di Kelantan !!! Semuanya Allah yg mengatur segalanya !!! Apapun kita masing2 ada otak serta akal, masing2 ada pendapat .... fikir2 dan renungkan dan cari sendiri kebenarannya. Jangan kita buta dan dibutakan dengan propaganda yg kononnya Pas berjuang atas dasar agama ! Bezakan antara agama & politik, disitu ada jawapannya !!!


KAMERA AES DILANGAR ANGKARA SAPA NIE?


Kamera AES ini tak akan menyembah bumi dengan sendirinya, ini adalah perbuatan biadap manusia yang tak berguna, MKP yakin kamera ini dijatuhkan dengan menggunakan lori yang besar dengan sengaja, tak susah pun kalau nak buat, pandu lori dan geselkan bahagian badan kepada tiang kamera, pasti tumbang tiang tersebut. hatta tiang eleltrik jenis konkrit pun boleh tumbang angkara lori , ini lah tiang keluli yang kosong.

Sapa punya keja sampai macam nie jadinya....?

MALIK KASIM ABAIKAN PENGUNDI BATU MAUNG? @DzainalAbidin


Setelah dedahan dibuat oleh Blogger KLIK mengenai nasib penduduk di Kampung Tepi Bendang Batu Maung semalam satu inisiatif telah dilakukan oleh UMNO Negeri Pulau Pinang.

Program Walkabout Dato Zainal Abidin Osman, Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Pulau Pinang, ke Kampung Permatang Tepi Bendang, Batu Maung, P.Pinang.

Perjumpaan dengan lebih 100 Orang penduduk Yang terlibat dengan perpindahan kerana Pemaju akan memajukan tanah tersebut. Satu lagi Kampung Melayu (42 buah rumah) akan lenyap di P.Pinang.

Bagi UMNO Pulau Pinang dengan pertemuan ini yang mendapat sambutan amat mengalakkan dari penduduk yang hadir boleh dikatakan semua yang terlibat hadir...Sentuhan dari pemimpin serba sedikit boleh meringankan beban yang bakal ditanggung oleh mereka...

Beginilah siri nasib malang yang berterusan menimpa melayu Pulau Pinang di bawah pemerintahan rejim Guan Eng.

MAZLAN ALIMAN CERAMAH PADA 18 HANTU BONCENG?

Kalau orang tak suka sebaiknya melingkup belah ajelah...Tapi depa nie jenis muka tak malu kulit babi la pulak.....PAS sudah tidak lagi laku dan ceramah mereka sekadar menabur janji dan air kencing pada rakyat....

Orang kata gambar boleh memberi seribu makna.

Nak Tegakkan Islam, Kena Bersatu Sesama Islam (Bukan Dengan Kafir Harbi)


Ketua Pemuda Pas mengeluarkan kenyataan, Pas tetap mahukan hukum hudud dilaksanakan. Orang Islam yg menolaknya boleh menjadi kafir. Tidak semena2 pengerusi parti ultra kiasu mengulangi pendirian tegas mereka, sebarang cubaan Pas sekarang untuk memperkenalkan hudud atau mengisytiharkan negara ini sebagai negara Islam, akan ditentang, kerana bercanggah dengan apa yg diputuskan di Muktamar PAS ke 57 tahun lepas, dalam usaha menawan Putrajaya.

Hari Kedua Misi Bantuan Kemanusiaan Pelarian Syria





Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive