Friday, November 2

VIDEO AKSI TERBAIK UNTUK DITONTON @MILOSUAM


Ramai orang yg tersalah tafsir akan gay , pondan/maknyah , bapok or whatever that they usually calling. sebenarnya mereka berbeza. begitu juga dengan khunsa

Satu lagi lelaki yang lembut , ciri2 nya lebih kepada wanita sama ada dari segi percakapan , bentuk tubuh badan , dan perwatakannya. Naluri mereka juga suka akan lelaki. (sejenis) dari segi dialek melayu , mereka disebut sebagai pondan ataupun maknyah.

GEMPAR: KULIAH 3 PAGI PUNYA AJARAN PEMIMPIN KENA TANGKAP?



Kenyataan paling bangang oleh Badrul Amin kaki skodeng dan rembat bini orang mempertikaikan kenapa hanya beliau yang ditangkap sedangkan ada lagi enam individu ahlijawatankuasa tidak ditangkap?

Jawapannya ada didalam poster terpampang yang telah MKP lampirkan...Pihak berkuasa telah diberikan amanah dan tanggungjawab untuk mencegah perbuatan mungkar yang boleh menyesatkan ummah.Dah sah lah pencetus didalam kes ini adalah Badrul Amin.....

HEBAT :BAPAK ICE-CREAM JAMBAN ANAK GELUMANG BOTOL ARAK?


Apa kejadah nie semua?Moral pemimpin pembangkang memang teruk dan tak boleh pakai...Kalau nak aibkan anak orang nanti kain sendiri pulak terlondeh...

Cuba korang agak anak siapa didalam Gambar nie?

Macam bapak dia juga buasnya. Kalau PKR boleh main kotor dengan serang keluarga, blogger penyokong Kerajaan pun boleh buat benda yang sama.

Lebih banyak gambar maksiat anak pemimpin PKR akan MyMassa dan blogger-blogger BN lain akan sebarkan minggu depan.

PAS JADI PARIA AKA TONG SAMPAH JIKA NIK AZIZ MAMPUS



Bukan lagi rahsia pun, kekuatan utama PAS di Kelantan terletak pada pengaruh peribadi Nik Abdul Aziz Nik Mat selaku Menteri Besarnya, yang sejak 22 tahun lalu berjaya dipotretkan oleh jentera propaganda PAS sebagai seorang tokoh ulama dan tok guru.

Malah kekuatan PAS di peringkat pusat juga banyak bergantung harap pada pengaruh Mursyidul Am PAS itu sehingga menenggelamkan ketokohan Abdul Hadi Awang sebagai Presiden PAS.

Tanpa kehadiran Hadi, PAS masih boleh bertahan dalam arena politik tanahair namun tanpa kelibat Nik Aziz, nescaya PAS Kelantan dan PAS Pusat bakal terkontang konting tak ubah seperti anak ayam yang kehilangan ibunya.


PEGI DEMO NAIK MOTOR DASAT TUE

Dasyat sungguh mai demo naik motor Harley ciptaan sendiri tue.....Blogger serkap jarang dan makan suap dan boleh dibeli dengan wang ringgit ASD telah menghina kaum india Di Pulau Pinang...Tujuannya membela YB tahap anjing Tokong Crocky Erogan serta pembayar payrollnya setiap bulan.....


Video ini sebagai bukti yang blogger lembu makan suap mengambil wang dari pemimpin PKR...Korang perhatikan betul-betul bila musibat nie masukkan duit didalam poket dia...Nafikan video ini kalau anak jantan ada teloq.....

TERCIPTA SEJARAH : KATAK DAN BERUDU AKAN BERTELOQ JUA.......


Undang-undang yang tak boleh pakai telah tercipta didalam sidang DUN Pulau Pinang semalam.Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang semalam meluluskan rang undang-undang 'Enakmen Perlembagaan Negeri Pulau Pinang (Pindaan) 2012' bertujuan membanteras amalan melompat parti untuk mendapatkan habuan.

Tapi rang undang-undang yang diluluskan itu memang tak boleh dipratikkan di Negara ini...Sebuah undang-undang menentang lompat parti tidak akan berkesan walaupun ia diluluskan oleh kerajaan negeri Pulau Pinang kerana ia bukan perlembagaan.Undang-undang seperti itu bertentangan dengan ketetapan Mahkamah Agung 1992.


Kit Siang Kafir Harbi, Chua Soi Lek Kafir Zimmi



Polemik isu hudud melibatkan DAP dan MCA, sebenarnya menarik untuk diperhatikan kerana ia membabitkan pertarungan dua buah parti Cina yang masing-masing cuba menonjolkan kejaguhan mereka berhubung isu tersebut dalam merebut sokongan pengundi Cina.

DAP sejak lama dulu diketahui ramai agak konsisten dan keras pendiriannya terhadap Islam serta orang Melayu, bagi mereka negara ini perlu ditadbir samarata tanpa melebihkan kaum atau agama tertentu, walau hakikatnya DAP sendiri pun tidak pernahpun berlaku adil dan samarata terhadap orang Melayu Islam.


VIDEO GEMPAR : KERETA TERJUN JAMBATAN TERPANJANG DI MALAYSIA

Hari ini kecoh satu pulau beb pasal cerita kereta jatuh dari Jambatan terpanjang diMalaysia nie....Walaupun tembok penghalang agak tinggi.Rasanya dekat 1meter....Agak ajelah tapi firasat MKP menyatakan memang ketinggian tue lah..

Dengan ketinggian itu agak sukar jugak kereta ini untuk terhumban terus kedalam laut...Tapi boleh cipta rekod Malaysia nie......Sepanjang MKP tinggal dari kecil sampai sekarang....Kejadian sebegini belum pernah berlaku....Kalau jatuh dari Feri tue pernah jugak dengaq...

Tapi sejak DAP pegang kuasa kat Penang nie macam-macam kejadian pelik berlaku...Mungkin petunjuk Tuhan nak tunjuk kepada orang penang kot yang DAP nie membawa malang dan sial kepada rakyat Penang Ma...

Ah-Beng!!! lu punya ong talak mali!!! Apa pasat ini macam jadi ma?Lu punya mulut macam itu longkang ma!!! Atau memang lu memang kimak maaaa!!!!

Tuhan sudah malah sama lu ma....Sebab lu suka bikin naya dan fitnah olang ma...Itu pasat lu punya olang sendli pun panggil lu Tokong Crocky Erogan MAaaaaa....

Melalut pulak korang tengok lah sendiri Video nie KLIK

JANGAN TENGOK JIKA BELUM CUKUP SYARAT 18SX



Dulu pernah ada jugak video seumpama ini disebarkan oleh pencacai-pecacai serta penjilat ANUwar.Kali nie bukan nak kata, paku dulang paku keras...Bila peliwat dan pelakon video Chinadoll kena balik dengan video yang serupa...Cuma layan aje buat penawar rasa sedih dan penghibur dimalam jumaat nie...Depa kata wajib dimalam permintaan kaum ibu nie,,,,

Thursday, November 1

KESIAN KENA GIGIT RUPANYA NENEN DIA?

dulu heboh kat Penang pasal nenen nie.Bila sebut kes nenen sudah tentu Rakyat Penang tahu siapa pemimpin yang kena tempiasnya....Sapa lagi kalau bukan Tokong Crocky Erogan....Meroyan sampai saman-menyaman beb...

Hari nie dasar kecut teloq supaya tidak lagi lantang mendedahkan pembohongan Tokong Crocky Erogan.Speaker telah mengantung Datuk Azhar sebagai ketua pembangkang selama 6 bulan.....ini kali kedua telah digantung dan sebab digantung dari menghadiri sidang DUN telah bertekad untuk bertanding semula pada PRU-13.......Seperti gambar diatas jugaklah boya dah gigit nenen untuk mencegah pekara nie berulang gantung ajelah.....


Majlis Peguam Wajar Tutup Firma Zain & Co.


Akhbar hari ini melaporkan bagaimana Firma guaman Zain & Co telah bersekongkol dengan SUARAM untuk menjatuhkan kerajaan yang sah dipilih melalui sistem demokrasi.   Rakan kongsi firma tersebut, Amir Hamzah didakwa menandatangani surat memperakui SUARAM sebagai pertubuhan yang sah bagi meyakinkan peguam-peguam Perancis untuk mewakili pertubuhan tersebut dalam isu scorpene yang sebenarnya bukan isu.

Apa yang mengejutkan ialah firma ini mendapat banyak kontrak guaman dengan kerajaan Malaysia.   Justeru, apa yang dilakukan oleh firma ini bukan setakat mengkhianati negara tetapi juga pelanggan mereka, sekali gus mengingkari peranan mereka sebagai pendokong undang-undang dan keadilan, iaitu institusi yang sepatutnya memegang amanah tertinggi.


Beginikah Cara Mengurat Anak Ikan......?


Cuba korang perhatikan cara anwar salam dengan mamat jerawat batu nie.Macam ada sesuatu aje.Biasanya kita bersama tak lah sampai gengam erat macam nie walaupun pemimpin tue kita hormat.....tapi gambar ini menceritakan tabiat belakang yang boleh dijadikan persoalan?

Mungkin gambar yang diatas kurang menyakinkan tapi klu dah heret sampai lepas dua langkah tue apa cer der....

Mamat jerawat batu tue pun sengih sampai ketelinga nampak suka aje.mesti ada sesuatu yang diucapkan oleh peminat lubang kunyit nie...

- Posted using BlogPress from my iPad

KECOH : DAP JUAL KACANG PUTIH DI SIDANG DUN.

DAP bertuah dapat wakil rakyat yang bangang macam babi hanya tahu menyondol untuk mencari makan tapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikan masalah.SOalan yang bodoh dan tidak kena pada tempatnya dibangkitkan di dalam sidang dun yang bersidang pada sebelah pagi tadi....

Sidang dewan kali ini nampak panas dan terkawal pada pagi nie tapi pada sebelah petang nanti mungkin ada yang bakal keluar dewan kot...Macam biasa hero yang banyak bersuara apabila Sidang dewan undangan negeri bersidang ialah YB Datuk Azhar.

ANWAR BAKAL DIKENCINGKAN OLEH DAP?



Telah tersebar akan perjanjian sulit secara lisan antara PAS-DAP bahawa jika Pakatan Rakyat berjaya memerintah maka PAS dan DAP akan memastikan hayat Anwar sebagai Perdana Menteri tidak lama.  Malah, lebih singkat dari dua tahun iaitu jangkamasa yang dicongak sebelum ini.

Sumber terbaru memberitahu bahawa mengikut perkiraan, PAS dan DAP hanya akan memberi masa selama dua bulan kepada Anwar untuk duduk di atas takhta Putrajaya sebelum disumbat kembali ke dalam penjara.


POK NIK PM KE-7 MALAYSIA.



Menteri Besar Kelantan, datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat telahpun mengesahkan keinginannya untuk terus menerajui kepimpinan PAS disamping tetap bersedia untuk bertanding lagi dalam Pilihanraya Umum ke-13 (PRU 13).

Kata Nik Aziz, soal kesihatannya bukanlah satu isu besar kerana yang penting ialah memiliki kekuatan minda dan ketajaman fikiran untuk terus berjuang.


ORANG MINYAK ATAU MINYAK MUNCUL DIPAHANG?



Penemuan rizab minyak tambahan di medan minyak Bertam, kira-kira 160km dari luar pantai negeri Pahang pastinya merupakan satu rezeki yang nikmatnya akan dirasai oleh seluruh penduduk negeri itu.

Dalam satu kenyataan oleh Perdana Menteri, Dato' Seri Najib Tun Razak semalam, beliau secara rasmi mengesahkan penemuan medan minyak tersebut yang dijangkakan memulakan pengeluarannya pada suku ketiga tahun 2014.


APA HAL KAU NIE Milea Aimilia?

Pelakon yang pernah menjadi kontroversi panas sebelum ini telah mengeluarkan kenyataan panas semalam.Tak kisah walaupun menjadi isteri kedua.Best ke hidup bermadu nie beb...Kalau makan madu memang best.......


Wednesday, October 31

LAWAK ANTARABANGSA: LAJIM UKIM BAKAL TPM



Baru saja Pakatan Rakyat meraikan ‘kemenangan’ mereka memancing atau mungkin juga ‘membeli’ pemimpin veteran Sabah, Datuk Seri Panglima Lajim Ukin, tetapi kini parti itu sudah mula pening dengan personaliti tersebut.  

Lajim Ukin, telah membuat keputusan untuk menyertai pembangkang atas alasan UMNO Sabah sudah dikuasai oleh Pengerusi Perhubungan Umno Negeri, Datuk Seri Musa Aman yang didakwanya memonopoli kuasa sehingga tidak boleh ditegur serta menyukarkan wakil rakyat untuk menyelesaikan masalah rakyat.  

ADAKAH KAUM INDIAN TERPINGGIR DI MALAYSIA.



Dari video diatas sudah jelas Kerajaan BN senantiasa mengambil berat tentang Kaum Indian di Malaysia dan hanya segelintir sahaja yang terpedaya dengan omokan kosong dari pembangkang yang menjanjikan bulan dan bintang pada mereka.Tapi kebanyakkan darinya mengambil sikap tunggu dan lihat dan apakah faedah yang mereka perolehi dari tranfomasi yang telah dibuat oleh BN.

Program MyDaftar ini membolehkan masyarakat india mendaftarkan diri untuk mendapatkan MyKad...seperti yang terjadi kepada shankar......

Namun sejak kebelakangan ini ramai yang sudah sedar dengan pembohongan pembangkang dan beralih arah kepada BN....Sejarah kaum India di Malaysia amat unik dan tersendiri...

VIDEO SEKS ANWAR DAN SHAMSIDAR BAKAL DISEBARKAN.......



Kalau tiada angin mustahil pokok bergoyang.Kalau pokok tak goyang nanti teloq Anwar pasti bergoncang...Mungkin ini jawapannya klik

Kata orang politik itu kotor.   Kata-kata ini mungkin benar tetapi kurang tepat kerana yang kotor adalah orang-orang politik dan bukan politik.  Namun, bagi Pakatan Rakyat, jangankan orang-orang politiknya kotor diselaputi berbagai skandal tetapi strategi politiknya juga kotor.

Semua orang tahu bahawa antara PKR, DAP dan PAS tidak ada titik persamaan dan untuk mereka bergabung di dalam satu pakatan merupakan sesuatu yang pelik atau ‘taboo’.   Bagi ketiga-tiga mereka untuk bekerjasama dalam ertikata sebenar sebenarnya amatlah mustahil tetapi itulah yang mereka serlahkan kepada rakyat, iaitu kononnya mereka bekerjasama untuk memperjuangkan rakyat.


KHAIRY JAMALUDDIN PULAK MENGAMUK PASAL AES?


Apa sudah jadi dengan pelaksaaan AES nie sampai Pemuda UMNO pulak mengamuk.MKP tak mahu komen bebanyak nanti ada yang kata MKP Trojan Horse.........

Pemuda UMNO hari ini menuntut dan mendesak kerajaan menangguhkan pelaksanaan Sistem Penguatkuasaan Automatik (AES) dan mengkaji semula pelaksanaan sistem berkenaan kerana terdapat banyak rungutan dan persoalan mengenai sistem tersebut.

Ketuanya, Khairy Jamaluddin berkata terdapat banyak pandangan serta maklum balas daripada akar umbi mengenai sistem berkenaan dan pergerakan itu berharap mesyuarat kabinet pada minggu ini dapat membincangkan dan membuat keputusan berdasarkan desakan pergerakan itu.


TRAGIK :AWEK SANGGUP TUNGGU DIDALAM KERETA BILA HUJAN.....


Sekarang sudah masuk musim hujan dan ramai juga yang mudah terkena demam jika terkena air hujan. Ketika kita kanak-kanak emak selalu pesan " jangan main hujan nanti demam!" jerit si emak hingga kedengaran sampai kehujung rumah jiran sebelah.

Kenapa ya kalau terkena hujan kita akan demam? Sebenarnya apa yang membuat kita demam adalah kerana perbezaan suhu pada tubuh kita. Apabila kita terkena hujan, biasanya bahagian kepala yang kebasahan ia akan menjadi lebih dingin berbanding bahagian tubuh yang lain. Sebab itu kadang kala kita akan rasa pening apabila terkena hujan. 

Tuesday, October 30

KONGSI BILIK DENGAN 7 LELAKI?



Inilah nasib orang melayu Pulau Pinang bila diperintah oleh DAP.Sudah banyak dedahan yang telah dibuat tentang nasib Melayu Pulau Pinang tapi mereka nie sedar atau tidak...Jika ini tidak dijadikan iktibar untuk PRU akan datang mungkin lebih teruk dimasa hadapan....ADUN DAP tidak peduli jika nama Melayu dan jika sebangsa denganya akan membela walaupun melanggar undang-undang....
Di kala umat Islam gembira menyambut Hari Raya Aidiladha, mungkin ramai terlepas pandang akan mereka yang kurang bernasib baik. 
Kedatangan raya korban tahun ini disambut sepi oleh keluarga Noor Hispa Yahaya, 29, yang meraikan hari itu bersama isteri, Zuraida Yassin, 30, dan dua lagi anak mereka; Nor Aiman, 8, dan Mohd Aidil Haikal, 5, di dalam sebuah asrama. 
Lebih mengharukan, mereka ini berkongsi tidur dan makan di asrama yang turut dihuni tujuh lagi lelaki lain. 

SUARAM JADIKAN MUSA HASSAN SEBAGAI KAMBING HITAM



Ramai rakyat Malaysia sebenarnya sudah maklum, hakikatnya Kelab Koresponden Asing Thailand (FCCT) yang dikaitkan dengan sidang akhbar oleh bekas Ketua Polis Negara, Musa Hassan sebenarnya pernah dijadikan lokasi oleh SUARAM semasa mereka mengadakan sidang akhbar berkenaan isu kapal selam scorpene.

Jadi, tidaklah menghairankan apabila tiba-tiba sahaja FCCT sekali lagi dimanipulasi oleh SUARAM dan pakatan pembangkang untuk mencemar nama bekas KPN itu dalam usaha mereka meneruskan kisah propaganda berkaitan Altantuya.


Kumpulan Kristian Kuasai DAP



Suatu ketika dulu, ramai kalangan pemimpin dan penyokong PAS yang begitu teruja dan terpesona dengan kepimpinan Lim Guan Eng selaku Ketua Menteri Pulau Pinang, pernah menyamakan Setiausaha Agung DAP itu sebagai setaraf dengan Khalifah Umar Al-Khattab.

Sehinggakan ada segelintir pemimpin PAS yang secara sedar mendoakan kesejahteraan kepimpinan Guan Eng di Pulau Pinang semasa Khutbah Jumaat dibacakan.

Pelik? Tiada peliknya. Bagi PAS kepentingan undi dan kuasa duniawi amat penting dan kerana itu amat dihargai nilai persahabatannya dengan kafir harbi DAP berbanding persaudaraan sesama Islam.


2 Pengganas yang diTangkap di Lubnan Penyokong PR



Kita bertuah berada di bumi Malaysia yang terhindar dari segala keganasan dan bencana alam yang besar.  Walaupun terdapat beberapa percubaan untuk menghuru-harakan negara oleh beberapa pihak, namun, sehingga kini segala percubaan tersebut berjaya dipatahkan atau dibendung oleh pihak berkuasa.

Untuk itu, kita wajar menghargai kecekapan pihak keselamatan negeri, negara dan juga kepimpinan kerajaan.   Ini adalah bukti bahawa segala apa tohmahan yang cuba menggambarkan bahawa pihak keselamatan negara ini serta kepimpinan kerajaan adalah korup dan tidak cekap adalah tidak benar sama sekali.

APA HAL KHAIRY MENGAMUK DI PARLIMEN?



Satu lagi contoh kelemahan pentadbiran Pakatan Rakyat didedahkan oleh laporan Ketua Audit Negara. Ini kes yang melibatkan kerajaan negeri Kelantan.

Ringkasan ceritanya: Kerajaan Kelantan dan syarikat Liziz Stanco Sdn Bhd telah memeterai perjanjian untuk membangunkan kawasan Lembah Sireh di tebing Sungai Kelantan pada 2002. Dalam perjanjian tersebut, LIziz Stanco Sdn Bhd perlu membayar Kerajaan Kelantan RM390 juta dalam bentuk wang tunai, tanah dan juga prasarana seperti jambatan dan masjid untuk memiliki 404 hektar tanah di Lembah Sireh.

AWAS JIKA BERBINI LAWA.


Al-kisahnya, pada zaman dahulu kala, seorang Raja yang takut bini, telah memerintahkan sekelian rakyatnya, LELAKI sahaja, berkumpul di suatu tempat seumpama stadium zaman sekarang.

Titah Raja: Wahai sekelian rakyat beta, sesiapa yang takut bini, semua berkumpul di sebelah kanan beta. Dan, sebaliknya, di sebelah kiri beta.

Maka, tanpa berlengah kesemua yang hadir berkejaran ke sebelah kanan Baginda, kecuali seorang sambil memeluk sebatang tiang.

Monday, October 29

Nak jadi bloggers,biar professional.

Itu jawapan dari Nabila Huda bila menjawab isu Parti Holoween yang telah disiarkan oleh laman blog...

Ada lagi ayat yang Paling power ialah "Jangan makan gaji Buta dan jangan mencuri gambar orang kalau nak datang ambil sendiri"



PAKATAN RAKYAT RANCANG HAPUS MELAYU DI SELANGOR



Antara kelemahan utama kerajaan Pakatan Rakyat Selangor ialah hampir ketiadaan langsung agenda bagi memartabatkan bangsa Melayu di negeri itu.

Sebut sahaja mana-mana bidang kehidupan yang menyentuh orang Melayu samada perniagaan, aspek sosio-ekonomi malah agama sekali pun, rakyat akan tertanya-tanya apakah program-program pro-Melayu yang telah dirancang mahupun dilaksanakan sepanjang 4 1/2 tahun Pakatan Rakyat memerintah di negeri terkaya di Malaysia itu.

Malah amat menyedihkan sekali apabila Selangor melantik pula Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim sebagai Penasihat Ekonomi yang sepatutnya membela orang Melayu terutamanya golongan susah dan miskin.

NABILA ISAP NENEN PARTI HOLOWEEN

Dasyat beb retis sekarang nie aksi terlarang macam nie dikongsi bersama peminatnya di Instagram.Siapa Artis tue? Nabila huda yang sebelum nie pernah meletop dengan gambar separa bogel disatu Anugerah.

Kesian pulak pada Amy Search nak menjawab tentang isu nie?


MAT SABU SOKONG WARGA SYRIA DIBUNUH......SYIAH?



Syria terus bermandi darah dan keadaan konflik meruncing di negara itu terus mendapat perhatian negara antarabangsa. Pelbagai langkah telah diambil oleh negara dan pertubuhan antarabangsa untuk meredakan ketegangan yang semakin memuncak di negara tersebut tetapi usaha mereka telah ditolak bulat-bulat oleh Presiden Bashar al-Assad. Berikut adalah soal jawab mengenai pergolakan yang berlaku hampir setahun di Syria.

1. Berapa jumlah mangsa terkorban di Syria?

Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) menganggarkan lebih 7,500 orang terbunuh sejak bermulanya revolusi anti-Assad pada Mac lalu.


MUASANG BERBULU BABI DIKESAN DINIBONG TEBAL @dzainalabidin @tengchangyeow @NajibRazak


Ada jugak yang bersikap sedemikian.Dah lah makan gaji dengan kerajaan Pusat UMNO/BN lepas tue nak sabotaj pulak,Macam nie kat Penang Road bersepah punya dok ada der......Patut yang mentabdir dan diberi kepercayaan buat lah tanggungjawab yang telah diamanahkan dengan jujur.

Takkan nak jadi seperti anjing dah diberi makan, tangan tuan pulak hendak digigit.Mana boleh benda macam nie dibiarkan.Pemimpin BN yang dok ada takkan nak tengok saja kot?...Nak menang atau tidak.Orang masuk dalam rumah kita buat kacau dan main belakang takkan nak biaq....kot...


KALAU ISTERI TAK BERTUDUNG ISLAM KE?


Desas desus di beberapa media hiburan awek dalam gambar di atas adalah perempuan yang bakal dikahwini oleh Aktivis Politik Upahan PAS Hairi Othman. Awek itu dikatakan anak kepada seorang VIP yang bergelar Datuk.

Boleh tahan juga lakon layar Hairie Othman ni. Atas pentas ceramah PAS bukan main kutuk UMNO yang kononya dialah Islam sejati, tapi bakal bini? Hehehehe.. Mantop...

Apapun tahniah buat mereka berdua yang bakal bergelar suami isteri tidak lama lagi. Jangan lupa jemput aku wesss.. Nak juga aku tengok lurah dendam secara live.


PAS KELANTAN TIADA CALON YANG BERKALIBER SELAIN NIK AZIZ



Tindakan Pas Kelantan mahu Nik Aziz bertanding pada PRU Ke-13 dan kekal menjadi Menteri Besar membuktikan parti itu sedang menghadapi masalah dalaman yg hebat terutama dalam mencari pengganti yg sesuai.

Pemimpin Pas Kelantan memang menyedari bahawa Mursyidul Am Pas itu sudah tidak mampu untuk melaksanakan tugas berat kerana masalah kesihatan yg serius, namun kerana ketiadaan pemimpin yg berwibawa,Nik Aziz yg umpama Quran buruk itu tetap disuruh jadi boneka . Sebagai seorang Menteri Besar, Nik Aziz sendiri sepatutnya menjadi penggerak kepada program dan pembangunan negeri dan bukannya menyerahkan tugas berat itu kepada orang lain.

Beberapa implikasi daripada kenyataan Exco kerajaan Pas Kelantan, Takiyuddin Hassan itu, pertama, beliau mengetahui Nik Abdul Aziz mempunyai anak emas iaitu Husam Musa, jadi untuk menyekat Husam daripada menjadi Menteri Besar, beliau membuat kenyataan memaksa Nik Abdul Aziz supaya terus memimpin.

VIDEO : JANGAN TENGOK BOLEH MEMUDARATKAN KESIHATAN





Video kat atas nie dengan kat bawah nie sama aje perilaku mereka......Tonton sampai habis baru boleh menghayati apa yang berlaku....Politik dan artis sama aje bagai aur dengan tebing karektor mereka...Cakap tarak serupa bikin tapi nak menipu pandai....alahai politik dua kupang Malaysia...

Sunday, October 28

ADEGAN 18SX NADINE DENGAN WANITA TERSEBAR?



Barangkali nama Nadine Alexandra agak asing di Malaysia. Tetapi di negara seberang, gadis berdarah Inggeris cukup dikenali semenjak dinobat sebagai Ratu Cantik Indonesia 2010. Sementelah baru-baru ini jadi perhatian ekoran 'adegan panas' dia melakukan seks dengan seorang pelakon wanita?


QURBAN DI TAPAK MASJID YANG 'GHAIB' !



Ibadah korban hendaklah disertakan dengan niat kerana Allah Taala.  Apa saja ibadah yang kita lakukankan semuanya bergantung kepada NAWAITU kita.. Tak kiralah samada kita nih ahli PARTI yang sering mengaku lebih ISLAM berbanding umat ISLAM lain atau pun kita nih Tok GURU maha TAKSUB yang belajar tentang AGAMA ISLAM di Deoband, India..

NAWAITU kita ini hanya dinilai oleh Allah SWT sahaja.. Sebutlah selantang atau sekuat hati mana pun NAWAITU kita depan orang ramai apabila kita nak memulakan sesuatu IBADAT.. Contohnya, kita menjerit sekuat hati sekalipun

 "Sahaja aku NIAT untuk (Ibadat) ini kerana Allah SWT," tetapi Allah SWT itu Maha Mengetahui apa NAWAITU sebenar kita..

Oleh itu, tak usahlah kita beribadat kerana NAWAITU untuk menunjuk-nunjuk kepada orang lain.. Tak usahlah berlakon ZUHUD kerana IBLIS sendiri pernah terbukti boleh berlakon ZUHUD lebih baik daripada kita..


KERUSI PALING PANAS DI PULAU PINANG @dzainalabidin



PRU-13 hanya tinggal 6 bulan dari sekarang tidak mungkin ditanggungkan lagi kerana sudah melepasi tempoh.MKP pasti kerusi paling panas dan menjadi tumpuan adalah Nibong Tebal...Tiga nama buat masa ini telah menjadi bualan calon BN Datuk Zainal Abidin Osman Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Pulau Pinang , Datuk Mansor Othman dan Nurul Nuha AnuWar Ibrahim.....

Nurul Nuha AnuWar Ibrahim, anak perempuan Anugerah Tuhan, diwar-warkan akan dicalonkan untuk bertanding kerusi parlimen, Nibong Tebal, Pulau Pinang di dalam Pilihanraya Umum (PRU) 13 akan datang. Selepas AnuWar Ibrahim, diikuti oleh isterinya, Wan Azizah, anak sulung mereka Nurul Izzah dan sekarang dinasti politik keluarga Anugerah Tuhan akan berterusan dengan pencalonan anak perempuan mereka yang seorang ini. Ini belum lagi termasuk "madu" AnuWar Ibrahim, Azmin Ali.


FOLLOW ABBY BOLEH HILANG DOSA KE?



Pistol lu memang nakal der,sampai hati lu buat kartun macam nie tak takut nanti pencacai serta penjilat ostazah tak cukup suku nie marah pada lu ke der....

Nanti tak pasal pulak kuar satu fatwa baru mengatakan tengok blog lu haram disisi Islam haaaa

Apa kejadah Ostad Janda nie morayan dan sampai ada yang kuarkan tweet macam harajam jadah didalam sejarah paling lawak di Malaysia nie der....


KOMTAR ADA KAKI MENGENDAP DITANDAS....


Berhati-hati apabila anda berkunjung di Komtar terutama di Pejabat Kerajaan Negeri DAP.....Insiden terbaru ini berlaku pada sehari sebelum Hari Raya Aidil Adha.Heboh di perkatakan oleh staff kerajaan negeri dan Pusat yang bertugas di Bangunan Komtar..

Tandas untuk staff perempuan pulak menjadi sasaran kaki skodeng untuk mengendap dan merakam aksi melalui kamera.

Saturday, October 27

Terima Surat Lucah!


Penyampai Sinar FM, Feeya Iskandar, 23, dilaporkan menerima sepucuk surat lucah daripada seorang individu yang tidak dikenali. Berita ini telah disahkan Feeya menerusi status Facebook peribadinya, petang tadi.

VAN SKUAD SAYANG DICONTENG BABI DAN SIAL.....

Macam-macam jadi kepada Wanita UMNO apabila hari raya Aidil Adha tahun nie.Sebelum nie banner Kak Ijat dan terbaru van skuad Sayang UMNO Bandat Tun Razak pulak menjadi mangsa.Puak Pencacai PAS dan PKR mesti kata nie semua kerja orang UMNO sendiri untuk menfitnah mereka tapi ikut logok akal takkan nak buat benda bodoh macam nie untuk publisiti murahan kot..Untuk memperbaiki van nie bukan sikit duit yang diperlukan.....


VIDEO AKSI YANG MEMBUATKAN DARAH ANDA BERDERAU?



Anda pernah nampak pemandu mabuk tak? Jika belum pernah, mari tengok video pemandu kereta Toyota Vios yang mabuk di salah satu lebuhraya di Malaysia. Pemandu tersebut memandu ke kiri dan ke kanan, dan sering kali menekan brek. Ada sekali pemandu Vios mabuk tu hampir-hampir melanggar kereta di laluan sebelah kiri.

Setelah beberapa minit, akhirnya perkara ditakuti berlaku di mana, pemandu Vios itu telah melanggar kereta lain di laluan laju dan menyebabkankemalangan ngeri terjadi. Jom tengok video dan gambar kemalangan mabuk di bawah!


MKP ayat Sempoi :Di musim perayaan ini berhati-hati ketika memandu.

IBADAH KORBAN DIPOLITIKKAN OLEH PANCACAI PAS?


Bertindak Sebagai Kain Kapan Haiwan Sembelihan.Semua Kepala Penuntut Royalti Menyelitkan Jari Umpama Ketam.Ni La Jadi Bila Ibadah Korban Pun Dipolitikkan.Daging Korban Lembu Royalti Dimasukkan Dalam Plastik R Dan Diagih Untuk AhLuL-AhLuL Penyokong Mereka.Memang BahLoL...!!!.


Apa makna semuanya ini?... Dalam melakukan Ibadat pun sanggup berpolitik. Wahai orang PAS...!!!! kalau nak menunjuk - nunjuk untuk melakukan Ibadah bukan ini caranya, cara ini sebenarnya mengundang benci rakyat pada PAS. Sekarang rakyat sudah dapat jawapan yang sebenarnya, bahawa PAS lah yang menggunakan Agama untuk berpolitik. .... yang jadi mangsa lembu yang berdosa.

AES : Teliti Kaedah Penguatkuasaan.



Bila cuti musim perayaan kali ini topik paling hot diperkatakan apabila bertemu rakan-rakan yang pulang beraya dikampung halaman adalah AES.Ada yang menyokong dan ada pulak yang mempersoalkanya....Tapi Kementerian Pengangkutan menyatakan ianya telah dikaji tapi Kaedah Penguatkuasaannya tidak menepati citarasa pengguna...

Kementerian Pengangkutan berusaha sedaya upaya untuk menghadapi rungutan tetapi perasaan tidak puas hati terus saja timbul walaupun ia dilaksanakan dengan tujuan mendorong pengguna jalan raya lebih bertanggungjawab apabila memandu.

Dikatakan kerajaan telah meneliti sistem itu sejak 2003 lagi dan mendapati lebih 90 negara di seluruh dunia sudah melaksanakannya hingga ada yang mendapati ia berjaya mengurangkan kejadian kemalangan jalan raya sehingga 60 peratus.


Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive