Sunday, November 11

KESIAN IZZAH SELEPAS DIHINA SEBAGAI PELACUR KINI DISURUH PULAK TAUBAT........?



Inilah taraf ko orang - gambar di bawah Menjadi tunggangan yang bodoh

Masa Binatang Porno menghina dan melongkangkan Islam samua diam

Masa bekas ketua Syaitan menperlecehkan Hukum dan Nabi pun ko bisu

Mungkin yang Izzah maksudkan tu ada golongan kamu kot?


ANAK PEMIMPIN UMNO BERPESTA MABUK


TOKONG CROCKY EROGAN BERMAIN KAYU 2....



Sikap kurang ajar Lim Guan Eng selaku Ketua Menteri Pulau Pinang memang semakin jelas kurang ajar dan biadap..

Kerajaan negeri telah melanggar undang-undang negara kerana menjual satu tapak tanah di Taman Manggis kepada dua pihak.

Tindakan kerajaan negeri yang mengeluarkan resit rasmi kepada Pemuda BN sedangkan tanah itu telah dijual secara rasmi kepada KL International Dental Centre Sdn Bhd.


Saturday, November 10

KALAU DAH HINA DARI PELACUR APA PULAK NAMANYA?



Panggilan pelacur adalah panggilan yang paling hina dan tak dapat diterima oleh sesiapa saja yang berakal yang waras,Tapi kalau dah hina lebih dari pelacur tue apa martabat serta kedudukannya di mata masyarakat....

MKP malas nak ulas lanjut tentang apa yang diucapkan oleh Musyidul Am TIBAI nie..takut kena saman pulak nanti....



VIDEO PANAS: KERAJAAN TAK BOLEH JATUHKAN NURUL IZZAH



Kenapa Anwar nak menangis apabila terkenang nasib yang melanda kepada anak kesayangannya..?Tapi didalam politik nie biasalah klu tak menipu tak sah.....Anwar meroyan didalam ceramahnya di Selangor baru2 nie..Kononnya Kerajaan UMNO/BN tak mampu tumbangkan Nurul Izzah...

Siapa yang nak tumbangkan Nurul Izaah?Nurul bukankah ancaman terbesar kepada UMNO/BN.Tapi Anwar kena ingat yang mendedahkan isu ini adalah Meloyakini!!!!!

AES KENA SPRAY PULAK?


Nak balas dendam sampai sanggup spray cat hitam pada kamera AES.Nie mesti keja puak pembangkang yang kurang cerdik seperti budak kurang ilmu......

UTUSAN MALAYSIA BAKAL DAPAT PEGUAM PERCUMA BILA NURUL SAMAN....



Datuk Zulkifli Noordin bersedia untuk menyediakan bantuan guaman kepada Utusan Malaysia sekiranya Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar mahu menyaman akhbar itu.

Malah, Zulkifli berkata beliau akan memberi "kejutan" kepada kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim sekiranya mereka mengumumkan barisan peguam kanan yang telah pun menyatakan kesediaannya.


Friday, November 9

NIK AZIZ SOKONG SYAITAN BERTUDUNG PULAK....


Datuk Idris Haron tidak terkejut sekiranya sistem Raja Berperlembagaan yang diamalkan pentadbiran negara selama ini akan terhapus sekiranya Pakatan Rakyat berjaya membentuk kerajaan kelak.

Menurut beliau, kerana didorong oleh sifat tamak dan ingin berkuasa, Pakatan Rakyat sanggup melakukan apa sahaja termasuk mengguna pakai kaedah pluralisme untuk meraih sokongan orang bukan Melayu pada pilihan raya umum akan datang.


MP PAKATAN MARAH BILA TAK DIBENARKAN BUAT SIDANG MEDIA....



Korang Ahli Parlimen Pakatan Harami meroyan bila tak dibenarkan membuat sidang media di Lobi Parlimen....alasan paling gampang yang diguna pakai pulak menyalahkan orang lain sedangkan undang-undang telah termaktub....

Menurut mereka peraturan berkenaan seolah-olah menyekat hak mereka untuk mengetengahkan isu rakyat kepada pihak media.

Ahli Parlimen Batu, Tian Chua berkata, peraturan itu juga dilihat seperti menghalang kebebasan media.

Apabila kita buat sidang media, sudah pasti ada isu tertentu yang media ingin dengar bukan daripada wakil rakyat sebaliknya orang yang berkenaan.

Tapi kat Pulau Pinang Guan Eng tidak membenarkan Utusan Malaysia membuat liputan ketika Sidang DUN berlangsung....

ANWAR MENANGIS KERNA NURUL


Cuba korang tengok betul-betul apayang telah dilakukan oleh Nurul Izzah? Yang jelas kat sini ialah Izzah mengelap air mata bapaknya menangis?Mungkin kerana kali ini mungkin balasan tuhan kepadanya.Kerana terlalu angkuh berpolitik hingga Izzah telah mengeluarkan kenyataan yang boleh menamatkan karier politiknya....Ibarat bermain api tersilap langkah membakar diri....

KERA-JAAN DAP PENANG TERHADAP WARGA EMAS....



Seorang warga emas hanya mampu mengalirkan air mata apabila bahagian depan rumah pusaka milik keluarganya diroboh Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) tanpa notis di Lengkok Sungai Gelugor di sini.Kejadian pilu itu berlaku kira-kira pukul 9.30 pagi tadi, apabila Mariam Tahir,72 tahun keluar ke pasar bagi membeli keperluan untuk masak tengahari buat anaknya yang juga seorang Orang Kurang Upaya (OKU).

Menurut Mariam, sebaik pulang dari pasar di terkejut rumahnya dipenuhi anggota MPPP dan pihak polis untuk menjalankan tugasan meroboh.


Thursday, November 8

DS ROSMAH PELUK SIAPA PULAK NIE?

Kenapa berpeluk pulak nie? Jika sebelum ini ramai dikalangan blogger pencacai hanya pandai mencerca DS Rosmah dengan membuat tomahan serta dakwaan berbentuk menghina pemimpin didalam bentuk serangan peribadi....

Tujuannya satu untuk menjatuhkan kreditbiliti pemimpin tersebut akan tetapi sedarkan mereka bahawa setiap tujuan serta niat yang baik itu tak perlu dihebahkan hanya untuk mengambil "politic Milage" murahan.....

IZZAH DAN DRAMA "OMBAK RINDU"



Muka depan Sinar Harian hari ini memaparkan gambar pelakon airmata terhebat, Datin Seri Wan Azizah yang memulakan karier lakonannya pada tahun 1998 iaitu sejak suaminya dipecat dari kerajaan kerana meliwat.  Kali ini, Wan Azizah melakonkan watak sedih seorang ibu yang kasihankan anaknya, Nurul Izzah yang berhadapan dengan serangan berbagai pihak akibat mengeluarkan kenyataan yang ‘politically incorrect’ bagi partinya, berkenaan kebebasan beragama bagi Umat Islam.

Wan Azizah menyalahkan media kononnya memutarbelitkan kenyataan anaknya dan kononnya ia adalah serangan politik dari pihak lawan sebagaimana yang dialami oleh suaminya ketika dituduh meliwat dan terlibat dalam pluralisme dan liberalisme.


UFB BALUN IZZAH DAN Agenda Plural, Liberal Anwar Terserlah.....



Nilai-nilai diri seorang manusia terletak pada keteguhan prinsip hidupnya.  Seorang pemimpin hebat wajib mempunyai prinsip yang kuat atau tidak mungkin akan tercatat dalam sejarah sebagai hebat.

Kerana itu, Adolf Hitler walaupun tercatat sebagai manusia paling kejam tetapi tiada siapa dapat menafikan yang beliau adalah pemimpin hebat.  Walaupun beliau dikutuk kerana kekejamannya, tetapi kemampuannya mempengaruhi begitu ramai rakyatnya, menggerakkan askar-askar yang patuh kepadanya yang percaya dan setia kepada cita-citanya telah melayakkannya mendapat penghormatan tersendiri dalam kategori seorang pemimpin hebat di dunia.


Nurul Izzah Buktikan PKR & PAS Semakin Liberal



Nurul Izzah, Ahli Parlimen PKR Lembah Pantai yang juga adalah anak perempuan kepada Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim kelihatan semakin kepanasan apabila kenyataannya dalam forum bertajuk "Negara Islam: Versi Mana; Siapa Bertanggungjawab?" terus mengundang bantahan umat Islam.

Forum tersebut yang dianjurkan oleh Oriental Heart And Mind Study Institute (OHSMi), sebuah pergerakan Kristian dan diadakan di Gereja Full Gospel Tabernacle, USJ pada Sabtu lepas itu turut dihadiri oleh Pengerusi Lajnah Perpaduan Nasional PAS Pusat, Datuk Dr Mujahid Yusof Rawa.


Wednesday, November 7

BARACK OBAMA MENARI GANGNAM HANYA DIDEPAN ISTERINYA?



Tahniah kepada Presiden Barack Obama atas kejayaannya terus kekal menerajui tampuk kepimpinan negara Amerika Syarikat, untuk empat tahun lagi.

Seperkara menarik, pada hari kemenangannya, beliau mendedahkan bahawa beliau boleh melakukan tarian "Gangnam Style"

Dalam satu temubual bersama radio WZID FM di New Hampshire, Presiden berusia 51 tahun itu telah ditanya sama ada dia sedar atau tidak akan fenomena Gangnam Style yang dibawa rapper dari Korea Selatan, PSY .

Presiden Obama menjawab, "Saya hanya pernah melihat sekali saja video tersebut... dan saya rasa saya boleh melakukan tarian itu," dedahnya.

Lantas apabila ditanya pula sama ada beliau akan melakukan tarian ala "tarian kuda" itu sempena hari pemilihan, Obama menjawab,

"Saya tidak pasti tetapi mungkin saya melakukannya secara peribadi untuk Michelle."MD

Anwar Cabar Najib Bertanding Di Marang: Satu Publisiti Bodoh



Kalau ada pertandingan siapa paling banyak mencabar, ia pasti sudah dimenangi oleh Anwar Ibrahim.  Sikap Anwar yang suka mencabar sudah menjadi satu lawak basi bagi rakyat Malaysia.  Asal ada peluang, beliau akan mencabar dan sasarannya pastilah Perdana Menteri kerana percaya itu saja tarafnya.  Namun begitu, beliau tidak pula ingin mencabar atau menyahut cabaran Nallakarupan, Umie Hafilda atau Ezam Md Nor yang menjadi kunci segala pertuduhan ke atasnya.

Antara cabaran Anwar terhadap Dato’ Seri Najib ialah debat isu PTPTN, debat bajet, debat isu Melayu, dan yang terbaru ialah beliau mencabar agar Dato’ Seri Najib bertanding di Marang iaitu kawasan Presiden PAS, Hadi Awang.


DEWAN UNDANGAN NEGERI KECOH ANGKARA GUAN ENG....



Enam individu hari ini berhimpun secara aman di hadapan Dewan Undangan Negeri (DUN) Pulau Pinang untuk mendesak Ketua Menteri Lim Guan Eng mendedahkan lokasi rumah berkembar berharga RM415,000.

Salah seorang daripada mereka, Kenneth Quah, 35 berkata beliau berbuat demikian susulan kenyataan akhbar ketua menteri dalam akhbar berbahasa Inggeris baru-baru ini yang mengatakan harga rumah berkembar di sebelah pulau diturunkan sehingga RM415,000.


ANWAR SALAHKAN UMNO BILA ANAKNYA BUAT SILAP.....


Anwar menyalahkan UMNO pulak bila anak kesayangan dihentam kerana mulut Nurul sendiri yang celupar....Pepatah melayu telah menyatakan terlajak perahu boleh diundur akan tetapi kerana mulut badan binasa....Tangungglah sendiri natijahnya.sudah menjadi modus operandi Parti Anak Beranak ini bila tersepit umpama anjing mula-lah nak mengigit tapi yang peliknya UMNO menjadi kambing hitam untuk menyelamatkan diri...apa kejadahnya pemimpin zuhud naik basikal tua cuba bermain wayang drama swasta melayu dulu kala...

TOKONG CROCKY EROGAN GUNAKAN 8.5JUTA PROMOSI DIRINYA....?

Celaka punya Tokong Crocky Erogan Ah-Beng gunakan duit rakyat pulau pinang untuk promosi dirinya sendiri.....

Buletin Mutiara terkenal dengan segala macam bentuk propaganda haprak pakatan menyerang BN secara halus dan menjadi alat pembohongan Lim Guan Eng yang gila kan publisiti ,populis dan credit hunter.



SIKAP BEBAL NURUL IZZAH Mufti Perak turut bersuara ...



Bukan saja para pemimpin politik dan NGO menyuarakan bantahan serta kebimbangan terhadap isu kenyataan Nurul Izzah mengenai kebebasan agama, Mufti Perak, Tan Sri Harussani Haji Zakaria ikut memberikan reaksi.

Mengulas isu berkenaan Selasa,beliau mahu tindakan tegas terhadap Nurul Izzah Anwar kerana mengeluarkan kenyataan yang boleh menyesatkan orang Melayu.

Mufti Perak menasihatkan anak Datuk Seri  Anwar Ibrahim itu supaya mendalami hukum Islam dan tidak bertindak sebagai `jaguh di atas pentas’  untuk mendapatkan `political mileage’ bagi meraih sokongan  terutama golongan liberal yang mendakwa diri mereka sebagai golongan intelektual.

``Saya menasihati orang yang seperti Nurul Izzah ini supaya mendalami hukum-hukum Islam jangan bercakap tak tentu pasal nak jadi champion di atas pentas sedangkan dia sendiri tidak tahu tentang hukum Islam.

BACA SETERUSNYA

Tuesday, November 6

MANOHARA TAK MALU TUNJUK BUAH DADA...



Manohara yang namanya melonjak naik seperti roket ini nampaknya tidak segan silu untuk menunjukkan buah dadanya kepada umum.

dari gambar yang kita boleh lihat , jelas sekali Manohara seakan-akan sengaja menunduk supaya para wartawan boleh mengambil gambar manohara seksi dengan menampakan separuh daripada buah dadanya.

BARU ADA AKAL!!! TONY PHUA DIPANGGIL JPPM



Kerana mulut badan binasa,,Dah mencabar orang suruh buat report pasal isu Suaram kini dah gelabah pulak apabila dipanggil memberi kenyataan di JPPM...

Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara, Tony Pua diminta hadir untuk memberi keterangan di bawah Seksyen 111 KPJ (Kanun Prosedur Jenayah) Khamis ini di Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia.

Pua berkata, beliau sangat terkejut apabila menerima surat arahan itu kerana yakin dirinya tidak terlibat secara langsung bersama Suara Rakyat Malaysia (Suaram) selama ini.

Nampak sangat DAP nie suka putar-belit kenyataan yang dibuat sendiri..

KARIER POLITIK ANAWAR BAKAL BERAKHIR KERANA NURUL IZZAH


Kali ini Nurul Izzah dihentam oleh pihak JATI pulak dan bakal disiasat oleh JAIS... Nampaknya kini Nurul menjadi sasaran kerana bermulut celupar dan kurang arif mengenai Islam.

Bukan dari pro kepada UMNO/BN aje tapi MKP terkejut jugak Ketua Penerangan Dewan Ulama PAS Pusat Nik Muhammad Zawawi Salleh, secara tegas meminta mana-mana individu termasuk pemimpin parti politik agar tidak menyentuh hal-hal berkaitan agama Islam sekiranya 'kurang pakar' kerana ia boleh menimbulkan polemik dan kekeliruan dalam kalangan rakyat.

MADU DITANGAN KANANMU,RACUN DITANGAN KIRIMU....KELANTAN BAKAL HILANG....



Angin tak ada, ribut tak ada, sepantas kilat Mursyidul Am PAS, Nik Abdul Aziz Nik Mat tampil ke depan untuk memperlekehkan penjelasan dari Presiden MCA Chua Soi Lek berkenaan kritikannya terhadap hudud PAS.

Biasanya jika melibatkan maruah dan kesucian Islam, amat jarang sekali untuk Nik Aziz segera tampil ke depan mengulas panjang. Tengok sajalah dalam isu Ngeh Koo Ham dari DAP itu hari, jenuh menunggu komen balas dari Nik Aziz.

Malah dalam isu pencegahan murtad oleh JAIS ke atas sebuah gereja di Selangor akhir tahun lalu juga, sukar sekali untuk membaca komentar dari Nik Aziz yang bersifat membela Islam, sebaliknya sebahagian besar kenyataan yang keluar dari mulut para pemimpin PAS ialah mencerca tindakan kuatkuasa oleh JAIS itu.


Harapan Palsu Disebalik Himpunan PR Di Seremban.



Pakatan Pembangkang nampaknya belum mahu beralah apabila masih aktif memainkan propaganda angka dan nombor sambil mendakwa kekuatan yang mereka miliki amat menggerunkan pemimpin BN.

Dalam perkembangan terbaru, Sabtu lepas para pemimpin PR telah mengerahkan para penyokong dan jentera-jentera pilihanrayanya berhimpun di Seremban, Negeri Sembilan dalam usaha mereka menonjolkan kekuatan jentera mereka untuk menggertak BN Negeri Sembilan.

Seperti biasa ahli dan penyokong PAS dari seluruh negera terutama dari Kelantan, Terengganu, Selangor, Negeri Sembilan, Perak serta beberapa negeri lain di kerah menghadirkan diri.


GUAN ENG KUNG-FU MASTER LAGI....



Tokong Crocky Erogan memang pandai putar-belit sampai lidah pun nak kena sembelit dah...Kali nie isu pelupusan sisa pepejal pulak.Yang untung pulak syarikat kroni dan proksi kepada DAP mendapat habuan...dulu masa BN memerintah pandai pulak lidah bewak nie membohong sana sini....Dah menjadi adat bila belum dapat kuasa mengata orang tapi bila dah ada kuasa sendiri buat onar...Bukan sikit der sampai 50juta duit rakyat digunakan..itu pun ramai jugak yang pencacai PAS dok dan PKR dok sokong mamat sengal rambut sikat tepi nie.......berikut adalah kenyataan dari Tiger Master Ketua Pemuda Umno Pulau Pinang.....

Monday, November 5

ANAK MELAYU SEKARANG SUDAH BELAJAR MODERN ISLAM FAHAMAN YAHUDI...


Kisah kali ini diceritakan oleh seorang hamba Allah di sebuah taman perumahan di sekitar Ipoh (namanya dirahsiakan)… Kisah ini amat menyentuh jiwa saya apabila ianya diceritakan kembali oleh salah seorang anak murid pengajian saya di taman perumahan tersebut…..

Ceritanya mengisahkan seorang ayah dari keluarga yang miskin.. kerja sendiri hanya menoreh getah..datangnya jauh dari kampung.. dengan menaiki teksi.. membawa beg dan barang-barang milik anak gadisnya.. yang dapat melanjutkan pelajarannya di sebuah institusi pengajian di Ipoh.. menyewa di rumah sewa bersebelahan dengan rumah tuan empunya cerita ini.

"Masih saya ingat lagi ustaz…. bagaimana senyuman bangga ayah si gadis ini… yang terlalu seronok kerana anak gadisnya berjaya melayakkan dirinya menjadi pelajar di Institut Pengajian Tinggi

Nurul Izzah Menyemai Fahaman "pluralisme".



Nurul Izzah kini menjadi sasaran semua pihak kerana kenyataan yang seumpama menyokong LGBT.Dari segi Islam adalah salah dan tidak dapat diterima oleh kebanyakkan pihka kecualilah mereka yang amat taksub kepada Pemimpin PKR.

Video ini membuktikan setiap kata-kata NurulIzzah tak nak menafikan pulak apa yang dikata?

Ulama muda Umno, Fathul Bari Mat Jahaya menyifatkan kenyataan Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar bersabit masyarakat Melayu harus diberi kebebasan beragama sebagai tindakan untuk menyemai fahaman ‘pluralisme’.


MINGGU DEPAN PASTI TELONDEH SELUAR SUARAM...



Pengasas PKR Ng Lum Yong akan mendedahkan bukti Suara Rakyat Malaysia (Suaram) menyalurkan dana daripada sumber-sumber Yahudi termasuk George Soros kepada PKR dalam agenda untuk menabalkan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri, minggu hadapan.

Beliau yang dihubungi berkata pendedahan terbaru itu akan dibuat sekembalinya beliau dari China.

"Kita akan tunjukkan bukti minggu hadapan," katanya.

Sementara itu, Ketua Umno Bahagian Ampang Datuk Ismail Kijo berkata pihaknya bersedia untuk membuat laporan polis sejurus selepas Ng mendedahkan bersama bukti-bukti tersebut minggu hadapan.


PANAS : NURUL IZZAH TERIMA SEKS STOR KUNYIT(LUAR TABII)


 

Sejak bila seorang individu yang beragama Islam boleh menerima Lesbian Gay Bisexual Transgender? Apakah individu ini tidak takut dosa sedangkan Allah SWT mengutuk kaum Luth yang mengamalkan seks luar tabii?

Inilah di antara banyak lagi persoalan yang timbul dek kenyataan Nurul Izzah di dalam satu forum bertajuk 'Islamic State : Which version ; Who's responsibility'.

Nurul Izzah juga seolah-olah membawa nada pluralisme sama seperti Anwar Ibrahim!

MiM akan kupas satu persatu selepas ini. Yang menjadi persoalan besar sekarang ialah apakah kepimpinan PAS dan pemimpin beragama Islam di PKR akan mendiamkan diri begitu sahaja mendengar kenyataan kontroversi anak Anwar Ibrahim itu?

BACA SETERUSNYA

BERTUDUNG LITUP JANGAN DISANGKA BAIK...SYAITAN YANG MUNGKIN BERADA DIDALAM....


Orang selalu kata, muka saja nampak baik tapi hati belum tentu baik.

Sama juga dengan Kak Wan yang nampak baik bila bertudung, bersarung tangan, tapi siapa sangka selain berkebolehan berlakon meraih simpati untuk suaminya rupa-rupanya beliau turut dianugerahkan kebolehan untuk menipu.

Lihat saja bagaimana Kak Wan meminta supaya teks ucapannya diubah supaya lebih beremosi agar rakyat berasa marah dengan BN?

LIM KIT SIANG MENIPU LAGI?


Lim Kit siang menipu lagi menyatakan Malaysia tidak pernah mengadakan pilihanraya didalam tempoh penuh lima tahun...Adakah ini benar? seduagh tentu tidak!!!Fakta tidak pernah menipu kecuali pemimpin bebal anak beranak Dinasti Lim sahaja..
Dalam sejarah pilihan raya umum Malaysia, Kali pertama kerajaan penuhi tempoh lima tahun pada 1969 kerana Peristiwa 13 Mei pilihan raya hanya diadakan Ogos 1974, pilihan raya umum Tun Razak pertama sebagai Perdana Menteri.

Pendeta politik Tun Dr Mahathir Mohamad menasihatkan DS Najib, “Habiskan mandat kerajaan sekarang untuk buktikan kebolehan dan keprihatinan BN dannya kepada rakyat.


IZZAH SOKONG ORANG ISLAM MURTAD?



DALAM MalaysiaKini versi English, Nurul Izzah menyokong kebebasan beragama dan orang Islam juga boleh pilih agama yang mereka suka selepas sampai umur yang sesuai. Apakah???
“Tiada desakan dalam beragama...mana boleh kita kata ‘maaf ini (kebebasan beragama) hanya untuk bukan Islam sahaja’, ia seharusnya dilaksanakan sama rata,” katanya ketika menjadi panel forum'Islamic State: Which version; Who’s responsibility?’ anjuran Gereja Full Gospel Tabernacle di Subang hari ini.

Sunday, November 4

PARTI ASYIK SERABUT VS PARTI KALUT RIBUT



Lepas nak aibkan Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri gagal maka puak anwar attack Menteri kanan yang dirasakan akan menjadi penghalang kepada penipuan anwar..

Adakah dengan cara itu membuatkan pakatan rakyat akan jadi bersih.. atau hanya sekadar menyapu sampah bawah karpet ?

jadi macam mana dengan segala perbuatan penyelewengan yg telah berlaku sebelum ni.. kes tu kira halal la.. kalau anwar and the geng buat semua halal..


VIDEO PANAS: NIK AZIZ TERNAK ULARMAK?


MKP rasa boleh berdarah hidung bila puak PAS tengok video nie.Bukan apa ayat power dari Ustaz Nor Deris dengan lantang menyatakan Nik Aziz menternak Ularmak yang bakal menghancurkan Malaysia..

Dah lama sangat dok merapu Nik Aziz nie....Sampai DAP hina Islam secara terang-terangan pun masih lagi sanggup berkerjasama dengan mereka demi politik gampang yang telah diamalkan oleh PAS sejak akhir-akhir nie....

Agama Islam bukan untuk dipolitikkan untuk kepentingan peribadi atau agenda Parti...

ANWAR DONG ZHONG BERSEKONGKOL HAPUS AGENDA PENDIDIKAN MELAYU



Antara yang bakal menjadi mangsa sekiranya Pakatan Rakyat berkuasa di Putrajaya ialah bidang pendidikan khususnya bagi anak-anak Melayu.

Secara ringkas kewujudan  Dasar Pendidikan Kebangsaan adalah hasil sumbangan besar melalui Laporan Abdul Rahman Talib pada tahun 1960 yang menyusuli Penyata Razak sebelum merdeka pada 1956.

BERAPA BANYAK LA AH-BENG PUNYA SKANDAL?



Kecoh satu Malaya dibuatnya, Siap ada penafian lagi...Seperti biasalah penjilat setianya di Meloyakini dah spin cerita mengatakan itu perbincangan terbuka..

Padahal Ah Beng mengamuk sakan dan serta merta mengarahkan konco-konconya menjalankan satu siasatan selepas satu laman web pro-MCA, Souminews menerbitkan satu rakaman audio.



VIDEO : PELAYAN KEDAI MAKAN KENA PUKUL ALA OM-BAK TOMOI...



Kalau pelayan tue salah. Katakanlah pelayan tue memang salah. Salah sebab lambat hantar makanan dan minuman. Ataupun salah sebab menghantarkan makanan dan minuman yang salah. Order lain hantar lain. Tak kira la apa kesalahan dia sekalipun pelanggan restoran takde hak nak belasah dia macam tue.

Memang si botak tak sedar diri. Ingat badan besar boleh suka2 buli orang? Cam gampang jek aku tengok. Kurang ajar plus biadap. Menggunakan fizikal. Sepatutnya dalam kes2 seperti neh dia kena gunakan akal. Cukup marah dan memberitahu kepada pelayan tersebut apa yang dia buat salah. Tak payah la nak belasah orang apa seme.


Saturday, November 3

LURAH DENDAM PULAK DITAYANG?


Anak sapa nie yang dok tunjuk lurah dendam nie?Tapi boleh berdarah hidung tengok? Tapi korang jangan pulak dok renung lama-lama nanti jadi haram....

Tu lah dok mengata kat orang macam mummy jarum,,,Tup-tup anak sendiri tak tau nak jaga...Mummy kat penang nie dah terkenal satu malaya.

Tapi Gambaq kat bawah nie lagi meletop der
/
/
/
/
/
/
.
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
Haaa alamak zuhud gila nie beb sapa punya keja macam nie woiiii...Sanggup korang edit gambaq pujaan penjilat tegar PKR jadi Mr Bean....

VIDEO : HEBAT ANWAR MENARI OPPA-GANGNAM STYLE?


Hidung boleh berdarah beb,Bila tengok anwar menari oppa Gangnam.Hebat pemimpin suci bagi penjilat tegarnya seperti sotong yang suam kuku tue...

Korang pecaya!!!!! mesti sotong tue suruh anwar menari macam nie kononnya untuk mendekati generasi muda supaya senang nak cari anak ikan baru.......opppppp sotong kau tak jeles ke? Anwar bakal dapat anak ikan baru....heee


TELOQ SAPA LAGI BESAQ?


Cuba hampa perhatikan kedua-dua trailler ini sapa punya lebih besaq?

Dap Punya atau PKR punya?

Lampha So Hai punya DAP,Abang besar dalam DAP dah tunjuk belang itu belum lagi menawan malaysia beb.

Kalau dah tawan Malaysia sudah tentu Anwar hanya menjadi Balaci dan Anjing mereka...


Skandal Lembah Sireh Atau Celah Kangkang?



Lebih kurang seminggu dua kebelakangan ini, Kerajaan PAS Kelantan kelihatannya tak senang duduk, masing-masing semacam kehangatan dan keresahan lebih daripada biasa.

Ramai pemimpin utama negeri bermula dari Exco-Exco hinggalah Timbalan Menteri Besar dan Menteri Besar sendiri yang terpaksa tampil ke depan untuk memperjelaskan isu skandal Lembah Sireh.

Penjelasan yang keluar dari mulut masing-masing ada pelbagai versi, ada yang mengatakan projek tersebut tidak merugikan, projek itu mungkin gagal, ada yang kata cuma kurang berjaya, kononnya pula bermasalah dengan soal tebus guna tanah dan itu ini segala macam aneka alasan.


SEJAK BILA NIK AZIZ JADI MUNAFIK...?



Mursyidul Am PAS, Nik Abdul Aziz Nik Mat pada 12 Ogos 2009, tiga tahun dulu secara terbuka telah memberi lampu hijau kepada para pemimpin DAP untuk menghina Islam dengan alasan mereka yang berbuat demikian itu tidak beragama Islam.

Menurut Nik Aziz, "DAP kalau hina Islam pasal dia bukan Islam. Yang orang Islam tolak Islam itu lebih menghina Islam," demikian katanya ketika mempertahankan tingkah laku dan tutur kata lancang pemimpin DAP yang semakin kerap mempersendakan dan menghina Islam.


SELANGOR BAKAL DAPAT MB ICE-CREAM JAMBAN


YB Assmin Ali layak dan sewajarnya menjadi Menteri Besar Selangor. Azmin merupakan ADUN Bukit Antarabangsa yang disenangi oleh penduduk dikawasannya.

Selain itu, Asszmin juga seorang ahli politik yang berpengalaman dan telah menjadi ADUN lebih 10 tahun. Dari segi hirarki parti, beliau adalah Timbalan Presiden PKR serta pengerusi PKR negeri Selangor.

Beliau juga mempunyai kelayakan akademik yang baik di mana beliau mempunyai ijazah sarjana dari sebuah universiti terkemuka di Amerika Syarikat.


TOKONG CROCKY EROGAN KENA GETAH YANG DICIPTANYA SENDIRI....



BN tidak melantik mana-mana pemimpinnya untuk menganggotai lembaga pengarah syarikat Taman Manggis Fasa Dua Development Sdn Bhd bagi mengelak sebarang konflik kepentingan.

Pemilihan individu menganggotai lembaga pengarah syarikat itu adalah atas kelayakan dan pengalaman mereka dalam membantu BN membina perumahan mampu milik di tanah seluas 0.45 hektar itu.


RAHSIA AWEK 007 BERSAMA JAM OMEGA?


Omega antara jenama besar yang menaja filem Skyfall, ia adalah contoh bagaimana kejayaan penajaan filem ala kapitalis.

Bermula dari Golden Eye (1995) Omega dan edisi khasnya Seamaster dijual puluhan ribu unit gara-gara filem tersebut.

Sejak itu, Omega menjadi jam James Bond. Ingat Omega, ingat Bond, kecuali barangkali di Malaysia, di mana apabila kita sebut jam Omega, orang lebih ingat Anwar Ibrahim. (muahaha)



Friday, November 2

VIDEO AKSI TERBAIK UNTUK DITONTON @MILOSUAM


Ramai orang yg tersalah tafsir akan gay , pondan/maknyah , bapok or whatever that they usually calling. sebenarnya mereka berbeza. begitu juga dengan khunsa

Satu lagi lelaki yang lembut , ciri2 nya lebih kepada wanita sama ada dari segi percakapan , bentuk tubuh badan , dan perwatakannya. Naluri mereka juga suka akan lelaki. (sejenis) dari segi dialek melayu , mereka disebut sebagai pondan ataupun maknyah.

GEMPAR: KULIAH 3 PAGI PUNYA AJARAN PEMIMPIN KENA TANGKAP?



Kenyataan paling bangang oleh Badrul Amin kaki skodeng dan rembat bini orang mempertikaikan kenapa hanya beliau yang ditangkap sedangkan ada lagi enam individu ahlijawatankuasa tidak ditangkap?

Jawapannya ada didalam poster terpampang yang telah MKP lampirkan...Pihak berkuasa telah diberikan amanah dan tanggungjawab untuk mencegah perbuatan mungkar yang boleh menyesatkan ummah.Dah sah lah pencetus didalam kes ini adalah Badrul Amin.....

HEBAT :BAPAK ICE-CREAM JAMBAN ANAK GELUMANG BOTOL ARAK?


Apa kejadah nie semua?Moral pemimpin pembangkang memang teruk dan tak boleh pakai...Kalau nak aibkan anak orang nanti kain sendiri pulak terlondeh...

Cuba korang agak anak siapa didalam Gambar nie?

Macam bapak dia juga buasnya. Kalau PKR boleh main kotor dengan serang keluarga, blogger penyokong Kerajaan pun boleh buat benda yang sama.

Lebih banyak gambar maksiat anak pemimpin PKR akan MyMassa dan blogger-blogger BN lain akan sebarkan minggu depan.

rapid

rapid

Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive