Monday, December 10

SIAPA YANG BERNAFSU PULAK NAK ROGOL SRIKANDI?



Siapahlah mamat mangkok hayun yang bernafsu nak rogol Srikandi nie?Muka Srikandi nie pun MKP tengok tak berapa nak naik berahi....Dah lah hidung macam pelapah nyioq jerawat penuh pulak tue....Sampai nak ugut polis pulak beri tempoh tiga hari......Kau ingat kau nie siapa nak beri amaran pada POLIS der....Buat repot lepas tue biarlah Polis menjalankan siasatan...

Tahu pulak bila susah cari jugak Polis,,,dulu kau jugak dok mengata kt polis bermacam-macam....Dasar muka tak malu Srikandi nie?


@dzahrain Trojan Horse BN Penang? @NajibRazak



Pertama sekali cuba korang tengok  kembali video kat atas nie,apa yang cuba disampaikan oleh YB Kabalakan ini ada benarnya...

MKP mendapat respon dari akar-umbi yang menyatakkan tidak senang dengan kemasukkan ahli Parlimen Bayan Baru didalam UMNO masa dan ketikanya tidak sesuai sekali..MKP mengambil pendekatan SETUJU WALAUPUN TIDAK BERSETUJU didalam hal ini...


EDISI KANTOI : Gambar Janji Ditepati 'DIUBAHSUAI'?


Dakwaan Blogger penfitnah konunnya gambar yang dipaparkan oleh sambutan rakyat terhadap program bersama perdana menteri tidak surut sambutannya, kali ini The Star pula menyiarkan sekeping gambar yang sudah 'diubah suai' terutama di bahagian belakang imej yang dipaparkan.Mungkin terdesak tahap sanggap kot mamat nie...


GUAN ENG MENANGIS KERNA MONOREL......




Tokong Crocky Erogan makin terdesak dan tertekan dengan sambutan rakyat Pulau Pinang terhadap janji yang dilafazkan oleh PM pada lawatan Janjiditepati pada sabtu lepas...

Apa tidaknya terbaru didalam portal Meloyakini melaporkan bahawa membina sistem monorel untuk negeri itu merupakan janji sama yang belum dipenuhi oleh pentadbiran sebelum ini.Betul ke dakwaan yang dibuat oleh Ketua Menteri paling celaka didalam sejarah Pulau Pinang...?

Sunday, December 9

@NajibRazak Makan Beralas Daun Pisang Kat Kedai Tepi Jalan


Siapa cakap DS Najib hanya makan kt kedai mewah aje? Gambar ini membuktikan segalanya walaupun warung tepi jalan DS Najib menjamu selera beralaskan daun pisang seperti pelanggan lain ini adalah kejutan yang tidak pernah dibuat sebelum ini..Tak lupa jugak DS Rosmah pun ade sama...

@NajibRazak Lepas BOOM ATOM PADA PENDUDUK PULAU PINANG....


Lawatan DS Najib Razak semalam telah membuatkan pemimpin DAP tido malam tak lena... Beliau membawa berita gembira yang dinanti-nantikan oleh rakyat negeri itu yang makin muak dengan cakap tak serupa bikin kerajaan negeri yang dipelopori DAP.

Di depan hampir 30,000 orang yang hadir di majlis itu, Perdana Menteri berjanji dalam masa terdekat ini,kerajaan BN akan membina 20,000 rumah murah dan mampu milik di negeri itu.

Beliau juga beri jaminan rumah akan dijual pada harga yang jauh lebih rendah berbandang harga pasaran terbuka di negeri itu sekarang.

PR1MA PENANG dah membuka laman web bagi golongan anak muda mendaftarkan diri untuk Program ini.

Untuk mendaftar sila layari laman web dibawah...



Peuang dah ada tunggu apa lagi....Janji dikota bukan auta macam DAP kat Penang...

TOKONG CROCKY GUAN ENG MENIPU LAGI?


Pembohongan oleh Tokong crocky LGE untuk mendapat undi simpati rakyat...padahal kebenaran terbukti dengan penjelasan tertera dibawah..Fakta dan sejarah tidak menipu tapi kehebatan putar belit LGE untuk menipulasi isu,MKP pecaya rakyat cerdik menilai apa yang ditemberangi oleh DAP nie..

Penambahbaikan ranking Malaysia dari kedudukan di tangga 60 pada tahun 2011 kini meningkat naik kepada tangga 54 bagi tahun ini berdasarkan Indeks Persepsi Rasuah (CPI), merupakan satu berita gembira yang patut dialu-alukan.


GAMBAR SEMPOI #JANJIDITEPATI PULAU PINANG





























Saturday, December 8

LIVE INFINATE HD TV : CERAMAH PERDANA 1MALAYSIA #TOLAKFITNAH @NajibRazak @ustazfathulbari


Sekarang berlangsung ceramah dari Ustaz Fathul Bari dan Ustaz Kamal Saidin dari Bukit Palah Melaka..Tak rugi mendengar ceramah ini yang mengupas isu semasa serta fitnah yang ditabur oleh pihak pembangkang....

PANDUAN PENGGUNAAN
Untuk menonton dan mendengar siaran web ini, anda perlu memuat turun aplikasi di bawah terlebih dahulu:

Pengguna Windows : Klik Di Sini
Pengguna Mac : Klik Di Sini
Pengguna Linux: Klik Di Sini

Keperluan Komputer Minima:
Windows XP/Vista/7/Server 2003/Server 2008 atau Mac OS X 10.4+
Minima Pentium 4 2.4GHz dan 256MB RAM
Adobe Flash Player 10 (Klik di sini sekiranya anda tiada aplikasi ini atau versi lama)

Keperluan Rangkaian Minima:
Minima jalur lebar berkelajuan 150Kbps atau HSDPA
Fungsi NAT Traversal dibenarkan di Firewall rangkaian anda

BLOGGER JALAN PULANG SEMBUNYI MUKA KT JAMBAN.....


Terbukti surat ini adalah palsu dan lepas nie mungkin lepas nie Blogger jalan pulang boleh sembunyi muka didalam jamban taik....Lepas nie apa pulak fitnah bakal bakal dimainkan oleh blogger tahap jamban nie...


Kat dalam gambar nie siapa? siapa pakai baju UDA lagi....bukan DS Najib Razak ke?Tu la lain kali nak buat fitnah dan tomahan biar bertempat bro...Ayat hang guna memang tak boleh belah langsung...

PEMIMPIN DAP PECAH HIDUNG TENGOK VIDEO NIE....


MKP malas nak ulas bebanyak tapi video nie pastinya membuatkan berdarah hidung pemimpin DAP termasuk Ketua Menteri Paling Malang didalam Sejarah Pulau Pinang....LGE...

Hari nie terbukti dengan kepimpinan DS Najib Razak rakyat Pulau Pinang telah kembali menyokong UMNO/BN...

MKP akan update berita terkini selepas ini stay tune,,,,,Bai..... 

LIVE : LAWATAN @NajibRazak JANJI DITEPATI PULAU PINANG...


Terkini DS Najib Razak berada di Pasar Awam Bayan Baru..MKP akan membuat liputan secara langsung dari semasa ke semasa..


ada blogger pembangkang bakal meroyan hari nie..

DS Najib Razak bersalaman dengan rakyat Pulau Pinang...

GAMBAR Afdlin Shauki Di GAZA... #PrayForGaza


 Afdlin Shauki telah kongsikan beberapa keping gambar rombongannya di semenanjung Gaza.

Antara artis yang berada di sana bersama-sama rombongan adalah Afdlin Shauki, Bront Palare, Zain Saidin, Heliza Helmi, Amin dan Ustaz Mohsen. Doakan moga urusan mereka di sana di permudahkan...


VIDEO: JANGAN TIRU AKSI BERBAJU TIDUR NIE


Seorang artis agak meletop nie beraksi manja dengan baju tido der......aksinya mungkin melepaskan geram dan rasa tension agaknya...Tapi siapa kisah jika artis nie bukan dari Malaysia tapi Indonesia...Kat sana undang-undang tak ketat macam kat sini der...


Friday, December 7

@NajibRazak Tak Jadi Mai Penang #1Malaysia #TolakFitnah


Mungkin kain rentang ini membuktikan bahawa esok kehadiran DS Najib Razak bersama Rakyat Pulau Pinang..Begitu hebatnya game yang dimainkan pencacai² & blogger pendokong LGBT sehingga sanggup membuat fitnah ke atas DS Najib dan cuba untuk mensabotaj program rakyat bersama² dengan pemimpin negara.

PM BATAL LAWATAN MAJLIS PECAH TANAH TG TOKONG... @NajibRazak


Satu surat yang agak mencurigakan telah dimainkan oleh blogger pencacai konunnya DS Najib Razak tidak akan hadir pada majlis pecah tanah di Tanjong Tokong...

Surat yang bertarikh 3 Disember lalu yang ditandatangani Ketua Pegawai Operasi UDA Land (North) Sdn. Bhd., Kamarudzaman Mohd Zain itu baru tersebar di laman sosial sebentar tadi.

Surat ini adalah palsu dan pengesahan terkini dari pihak yang UDA bahawa tiada pembatalan kehadiran PM untuk majlis ini........


MALAYSIA AKAN JADI REPUBLIK JIKA PKR MENANG PRU-13....


Apabila Pakatan Rakyat berkuasa negara Malaysia akan jadi negara republik dan akan merobohkan Artikel 153 Perlembagan Malaysia yang melindungi hak keistimewaan Islam, orang Melayu dan Institusi Raja. 

Itulah kata-kata Datuk Hassan Ali, Presiden Jati dalam ceramahnya di Terangganu.  Hassan 'meminta tolong' supaya pengundi Pulau Pinang tidak mengundi parti-parti DAP, PKR dan Pas dalam pilihan raya akan datang.

NIK AZIZ BERMULUT BERUS JAMBAN?



Mursyidul Am PAS, Nik Abdul Aziz Nik Mat ketika mengulas isu kekecohan yang berlaku di Gombak menyifatkan kejadian tersebut sebagai bukti adanya pihak yang akan menimbulkan kekecohan sekiranya PRU 13 dimenangi oleh Pakatan Rakyat(PR).

Maksud Nik Aziz, sekiranya PR berjaya memenangi PRU 13 maka pihak lawan seperti UMNO dan BN akan menimbulkan huru hara.


Thursday, December 6

@Abby_abadi112 BERJUANG KERANA WANG RINGGIT BUKAN ISLAM....


Sebelum ini Abby abadi dan pengikutnya membuat omongan kosong akan berjuang di Gaza..Yang peliknya alasan untuk beliau tidak pergi maka UMNO akan bergembira kerana Abby dah lenyap....betuk ke cita nie doq apa celop nie abby.....


Ini cabaran yang dibuat oleh Abby sebelum ini...

GUAN ENG ENGGAN BERDEBAT TAKUT TEMBELANGNYA PECAH...



KENYATAAN AKHBAR KP UMNO PP RESPONS KEPADA KENYATAAN LGE YANG 
ENGGAN BERDIALOG BERDASARKAN KENYATAAN AKHBAR ANDREW YONG, 
PEGAWAI KHAS LGE.

Seperti biasa LGE telah memutar belit isu dan cuba tukar topik dengan mengaitkan isu2
lain dan juga individu2 lain yang tidak ada kaitan langsung dengan “skandal rasuah taman
manggis.”

Saya bersama Hng telah mengatakan bahawa LGE telah menerima rasuah bukan “wang
rasuah” seperti yang dijelaskan oleh Andrew Yong.  LGE juga perlu tahu bahawa rasuah juga
merangkumi skop “penyalahgunaan kuasa” dan “pecah amanah”.


GUAN ENG TAKUT PADA KP UMNO PENANG....


Guan Eng dan pucuk pimpinan DAP nampaknya sudah merasakan detik kekalahan pada PRU-13 nanti..Kenapa hendak mempertikaikan perlantikkan Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang sebagai Penyelaras Strategi Pilihanraya Pulau Pinang...?

GANAS ATAU MENGGANAS?



Pergaduhan yang berlaku di Batu 9, Gombak Utara sebenarnya memperlihatkan dengan jelas betapa budaya ganas sudah agak sinonim dengan gerombolan penyokong pakatan pembangkang yang diketuai Anwar Ibrahim.

Jika tidak kerana penyokong gerombolan PR yang bukan anak tempatan memulakan acara membaling batu pastinya tiada individu dari kedua-dua belah pihak yang cedera sampai berdarah-darah.

Alasan PR kononnya keganasan dimulakan oleh penyokong BN sukar untuk diterima, lebih-lebih lagi ramai sedia maklum sejak dulu hingga sekarang bab-bab mengganas ini biasanya sinonim dengan penyokong PR yang terkenal dengan pembawaan panas baran dan akal pendek.


Wednesday, December 5

GUAN ENG SAMAN KETUA PEMUDA UMNO UNTUK TUTUP MULUT....


Hari ini tercipta sejarah yang belum pernah terjadi pada mana-mana pemimpin UMNO Pulau Pinang..
Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang, Dr Ir Sheik Hussin Mydin telah menerima surat saman daripada  Peguam Lim Guan Eng..Surat disampaikan melalui Peguam DAP Kalpal Singh bertarikh 4hb Disember..2012...


VIDEO : PENCACAI PKR YANG MULA MEMBALING BATU...


Jelas didalam video tersebut menampakkan penjilat Anwar yang memulakan provokasi dengan menbaling objek keras pada Pemuda UMNO....Video dibawah membuktikan segalanya....Korang perhatikan pada minit ke 0:49......


Video diatas MKP cilok dari blogger pembangkang.....


Gambar ini pulak pun membuktikkan benda yang sama tapi video MKP ambil dari JAWA BERNAM... KLIK


@NajibRazak AKAN DIMALUKAN OLEH PENDUDUK TANJONG TOKONG

Lawatan DS Najib Razak Ke Pulau Pinang pada sabtu ini untuk Majlis Pecah Tanah anjuran UDA hanyalah bersikap melengkapkan matlamat UDA.Selepas 40 tahun masalah perumahan di Tanjung Tokong, akhirnya akan diselesaikan dengan petempatan semula penduduk Tanjung Tokong, kata pengerusi Perbadanan Pembangunan Bandar (UDA), Datuk Nur Jazlan Mohamed.


Tuesday, December 4

KESIAN DER!!!!! TERBUGEL SUDAH DENGAN SENDIRINYA.....


Perancangan tak menjadi.......ayat tue patut diberikan pada Tekong yang mengemudi Kapal yang bakal karam pada PRU-13 nanti...Kesian pun ada lawak pun ada......

Tekong Pakatan Rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim menafikan bahawa pakatan itu cuba mensabotaj Perhimpunan Agung Umno ke-66 minggu lalu dengan mengatur kenyataan daripada dua tokoh iaitu Tan Sri Musa Hassan dan Deepak Jaikishin.


KESIAN MAMAT NIE....................?


MKP ingat mamat sengal nie jantan rupanya Pondan tak ada teloq rupanya,,,Sebelum nie gah dan tunjuk pandai kononnya nak jadi hero...Tapi bila teloq kena jentik sikit aje dah jadi rimau tak ada gigi...ayat RIMAU tue pinjam R dari korang jugak...

Rimau konun berlagak dalam kampung kt Kelantan aje bila kuar jadi pondan tua mengalahkan anwar ibrahim....MKP siarkan kembali video geng kumpulan Rimau hilang teluq muncul didahi masa kt PWTC tempoh hari....

POLITIK PERLU ADA KASIH DAN SAYANG....




Umno perlu melawan semula politik benci membenci yang cuba diterapkan oleh sesetengah parti politik dengan politik kasih sayang. Kita menegur dan membantah orang lain kerana kasih kita kerana Allah dan benci kita kerana Allah. Sabda Nabi SAW di dalam hadis,


BELUKANG TAIK MENULAR DI PULAU PINANG....


Kat Pulau Pinang nie kalu cakap "BELUKANG TAIK" ayat paling popular untuk orang macam yang bakal MKP sebut sibawah...Perumpamaan jelas ikan belukang yang hitam dan gelap kulitnya sanggup makan taik untuk kenyangkan perut sendiri tapi tak sedar yang dimakan itu adalah "TAIK".


SIAPA YANG BERDARAH TELINGA?



Kesian betul tengok Si Foolziah tu meroyan tak tentu arah bila tengok gambar MB Pahang ni bawak bas Rapid Kuantan ye.

Beria - ia pulak dia nak mengaku kononnya dia yang bawak cadangan tu ke dalam sidang Parlimen dan kemudian baru pihak Kerajaan Pusat keluarkan arahan.

Soalnya sekarang ni, bukan pasal cakap je beb. Zaman sekarang ni semua orang nak tengok bukti. Dan sekarang memang terbukti bahawa Kerajaan sedia ada memang mampu buat kerja. Bukan macam dia. Setakat cakap je tak guna!!!


Monday, December 3

MUKA LAWA BERTUDUNG TAPI.............

Apa nak jadi dengan Donia sekarang nie.Sampai macam nie perikalu mereka tapi ini bakal menjadi pengajaran pada yang lain...Bukan nak mengaibkan mereka tapi nanti ada pulak pihak nak salahkan BN/UNMO padahal kes ini tiada kena mengena..

DEEPAK PENJUAL KARPET BALACI ANWAR.....



Saudagar permaidani bernama Deepak Jaikishan sememangnya mengenali Datin Paduka Rosmah Mansor kerana pernah berurusan sebagai pelanggan yang ada membeli barangan jualan Deepak. Malah mereka berurusan semenjak dari waktu Datuk Sri Najib masih belum lagi berjawatan Timbalan Perdana Menteri.

Adat resam berniaga, ada kala diatas..., ada kala menerima ujian getir mengalami kemerosotan sehingga membawa padah mendepani kegagalan menjurus kepada kebangkrapan.

GUAN ENG MENGAKU DAP BANYAK BANDUAN......?


Tokong Crocky Erogan LGE hari ini mengaku pemimpin DAP terdiri daripada bekas banduan.... Master Kung-fu putar belit ini berucap pada di Konvensyen Tahunan DAP Pulau Pinang semalam...Tokong Crocky nie nak berlakon baik untuk mendapat rasa simpati pada Ahli DAP...Wow hebat sungguh permainan kata-kata nista dimainkan oleh Tokong Crocky Erogan LGE nie. Dah main teknik memujuk pulak.....



Seperti biasa ucapannya banyak menyalahkan BN didalam semua segi untuk menyemai POLITIK KEBENCIAN terhadap BN.....BN umpama punch-bag baginya untuk menutup kesalahan sendiri...Umpama Ayam Jantan berkokok garang di seluruh negeri akan tetapi ekornya penuh tahi....


KENAPA AHLI UMNO MENANGIS #PAU2012


Ramai yang menangis selepas ucapan DS Najib pada petang sabtu lepas...Kenapa? Ini berlaku kerana UMNO dilahirkan dengan ROH dan SEMANGAT cintakan Agama Bangsa dan Tanahair....Perasaan emosi ini muncul kerana kesedaran oleh ahli sendiri tanpa paksaan dan sukar untuk menitiskan air mata tanpa perasaan sedih dan sayang yang amat mendalam............

JIka mampu berbuat sedemikian sudah pasti Malaysia melahirkan ramai pelakon amat hebat dan susahlah artis nak cari makan lepas nie kerana ramai yang berkebolehan.....Alhamdulilah ini menunjukkan kesedaran itu telah muncul kembali setelah Nahoda Kapal UMNO bertukar tangan dari Tun PakLah kepada DS Najib Razak.....


Berdarah Hidung Tengok Minah Nie?


Bukan nak kata memeng mantop der.........? untunglah badan pada Wan Zack Haikal Bin Wan Noor pemain bola sepak kt Malaysia nie bila dah glamour mesti ada awek cun nak berkawan ngan korang...Ini dah dinamakan rezeki jatuh keriba der....

Rezeki yang diberi haruslah dijaga sebaiknya...MKP nak tegur skit pemain Malaysia nie bila main tue main dengan terbaik.....Tak kiralah main apa pun...........heee MKP maksudkan main bola tapi kalau pembaca nak kona baring itu pilihan anda tak ade siapa larang pun.....


Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive