Friday, December 14

VIDEO : GUAN BERMADAH-HELAH TAKUT PADA KETUA PEMUDA UMNO.....?


Gamat Mahkamah hari nie dengan kehadiran Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang menyambut Tokong Crocky Erogan LGE... Bak kata pepatah berani kerana benar takut kerana salah...Apa saja yang dipusing cerita oleh Ketua Menteri paling malang didalam sejarah Pulau Pinang ini telah membuktikan bahawa LGE nie sebenarnya takut pada bayang-bayangnya sendiri... Takkan nak salam pun dah takut....


Mahkamah Perintah Utusan Bayar Karpal RM50,000


Mahkamah Tinggi di sini hari ini mendapati akhbar Utusan Malaysia bersalah memfitnah Karpal Singh dan diperintah membayar gantirugi beserta kos sebanyak RM70,000 kepada pengerusi DAP itu.

Ia berhubung penyiaran satu tulisan dan akhbar itu empat tahun lalu melibatkan satu acara pada malam sebelum pilihan raya kecil Permatang Pauh.
 

KALAU MALAYSIA KALAH BOLA AWEK NIE POTONG PUTING DER......?


Apa nak jadi dengan budak perempuan nie sampai macam tue sekali..sampai nak kerat puting nenen dia sendiri...Pekara macam nie patut dibendung oleh pihak berwajib...Takkan kita nak biarkan benda macam nie berlaku setiap kali ada perlawanan bola sepak melibatkan #HarimauMalaya...

BILA ANJING BELAAN DAP BERSUARA MAHU SUARA MELAYU....


Setelah diangkat menjadi anjing pada Tokong Crocky Erogan DAP kini Presiden Kongres Melayu Pulau Pinang Rahmad Isahak pandai pulak bersuara mahu ada diantara Melayu menjadi AJK pusat/ Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) DAP pada Kongres Kebangsaan DAP ke-16 di Pulau Pinang hujung minggu ini.

SUARA ORANG MUDA BERSAMA @saifuddinabd dan vblogger @Matluthfi90 @IniAnwarHadi


Luahan rasa anak muda untuk tatapan semua...Pengunaan Media Sosial sekarang nie amat berguna dan memberi input serta pengaruh pada golongan Anak Muda...Kupasan ini jarang dapat kita lihat dimana-mana...





Thursday, December 13

LIVE HD INFINITE : #AFCSuzukiCup MALAYSIA VS THAILAND #HarimauMalaya




PANDUAN PENGGUNAAN
Untuk menonton dan mendengar siaran web ini, anda perlu memuat turun aplikasi di bawah terlebih dahulu:

Pengguna Windows : Klik Di Sini
Pengguna Mac : Klik Di Sini
Pengguna Linux: Klik Di Sini

Keperluan Komputer Minima:
Windows XP/Vista/7/Server 2003/Server 2008 atau Mac OS X 10.4+
Minima Pentium 4 2.4GHz dan 256MB RAM
Adobe Flash Player 10 (Klik di sini sekiranya anda tiada aplikasi ini atau versi lama)

Keperluan Rangkaian Minima:
Minima jalur lebar berkelajuan 150Kbps atau HSDPA
Fungsi NAT Traversal dibenarkan di Firewall rangkaian anda.

Terdapat sedikit masalah dan tidak dapat dipaparkan kat dalam blog ini...

Lepas tengok bola nie aku nak jawab apa yang heboh kat Blogspera pasal aku....Anak Sungai Celaka nie dah lama dendam ngan aku tapi tak sangka bola lambung yang aku bagi Anak Sungai Celaka  sambut...Nak tau pasal apa dia melompat pasal aku der....Korang tengok video nie dulu..


Lama aku simpan video part-2 nie untuk didedahkan...Tak sabaq rasanya...

VIDEO : TOKONG GUAN ENG MEROYAN LAGI DER.....


Mereka tahu setiap apa yang dijanjikan oleh Kerajaan BN pasti akan TUNAIKAN. Dalam pada itu juga sikap tidak profesional ditunjukkan oleh Ketua Menteri P.Pinang siapa lagi si komunis Lim Guan Eng. Pembaca lihat di bawah apa yang dia meroyan yer....

KENAPA KAUM INDIA LUAR BANDAR MASIH TIADA KAD PENGENALAN....


Kekecohan yang berlaku di Putrajaya semalam sebenarnya taktik kotor pembangkang yang cuba memanipulasikan isu kad pengenalan merah ini....Tapi dari maklumat yang MKP perolehi dari Mr Google timbul pulak cita nie....Kenapa majoriti kaum India mempunyai masalah?

Perkahwinan seawal usia 12 tahun masih lagi banyak berlaku dalam kalangan kaum India di estet di Negeri Sembilan antaranya disebabkan tahap pendidikan yang rendah. 
Sami Kuil Mariamman di Ladang Geddes yang hanya mahu dikenali sebagai Velanaranie, 78, berkata bahawa pada tahun 2009 sahaja, beliau sudah mengkahwinkan lima pasangan kekasih yang masih muda. 

VIDEO: AWEK BERBAJU PINK MENARI.........


Pada mulanya MKP ingat mereka nie hanyalah kumpulan pemuzik biasa yang berlatih untuk persembahan biasa der...Tapi bila selidik video nie balik rupanya mereka nie adalah anggota Angkatan Tentera Laut Diraja Malaysia beb...Nama kumpulan nie adalah Gelombang Biru...Mantop jugak persembahan mereka nie...


Wednesday, December 12

VIDEO: BAPA TIRI BELASAH ANAK MASIH KECIL....


Korang tengok dan nilai sendiri bapak jenis apa nie?Jika ada kesalahan dari anak kecil nie pun takkan nak pukul sampai macam tue sekali....Walaupun dipukul dengan agak kejam budak kecil tersebut masih lagi akur dengan arahan bapa tirinya itu...

VIDEO ANJING PAKATAN SERBU JPN...... @NajibRazak @HishammuddinH2O


Mereka nie harus digelarkan sebagai anjing kurap yang hanya mahu mencetuskan kekecohan...sembang bagai nak rak kata 300ribu yang bakal hadir tapi didalam video nie ternyata hanya beberapa kerat saja yang hadir dan bila YB Pakatan yang bertudung tue berucap dan minta angkat tangan siapa yang tiada IC MKP kira tak sampai pun seratus yang angkat...

PEMIMPIN PAKATAN HINA @NajibRazak & @HishammuddinH2O


Apa punya haprak pemimpin pakatan sampai macam nie nak malukan pemimpin Negara..Buat poster IC merah.Mereka berarak di putrajaya sebentar tadi...


Sepanjang perarakan, para peserta bersorak “Najib tipu”, “Hishammuddin tipu”, “JPN tipu” serta membawa sepanduk dan replika IC merah bergambar Perdana Menteri dan Menteri Dalam Negeri.


BUKU DS ROSMAH MANSOR :KEBENARAN ITU ADA HARGANYA?



Ya, dengan RM150 sahaja anda bakal mengetahui sendiri kebenaran yang selama ini menghantui diri anda mengenai Datin Paduka Seri Rosmah Mansor. Mungkinkah di dalam buku ini akan terjawabnya isu2 kontroversi yang melanda diri beliau sebelum2 ini seperti:


@PDRMsia TOLONG SIASAT CERAMAH ANARKI BOLEH MENGUGAT KEAMANAN MALAYSIA @HishammuddinH2O @KDNPUTRAJAYA



Pihak berkuasa patut menyiasat video diatas yang membawa fahaman Anarki yang merbahaya kepada Malaysia..Ceramah yang disampaikan pada pelajar Melayu...

Faham pasca-modernisme yang menolak autoriti dan hierarki adalah salah satu cabang faham neo-liberalisme yang berkembang di Barat dan sedang menjangkiti masyarakat negara lain. Darinya lahir faham anarki (disorderly) yang menolak sesuatu yang bersifat tradisi dan berkait dengan agama.

Faham ini ingin melahirkan aliran baru dalam berfikir dan tindakan atas nama hak asasi manusia atau civil liberty yang menjadi agenda mereka. Kecenderungan ke arah amalan LGBT umpamanya adalah salah satu daripada pola amalan yang dianggap sebagai menepati hak asasi yang sedang dicetuskan.


Pencapaian Cemerlang Negara Bukti Kebijaksanaan Kepimpinan



Di kala keadaan ekonomi dunia berada di dalam suram di mana Amerika Syarikat mengalami kemerosotan dari segi industri pembuatan dan peluang pekerjaan, manakala negara-negara Eropah seperti Greece, Portugal, Ireland dan Spain mengalami krisis ekonomi yang getir dan China yang sedang mengalami lonjakan ekonomi secara drastik kini secara tiba-tiba kembali mendatar,


Tuesday, December 11

PAKAI BAJU DALCA-MARBA PUN OK KE?


Pelakon Farid Kamil bukan sahaja tidak mendapat kebenaran untuk memakai uniform pasukan keselamatan pada majlis resepsi persandingannya dengan Diana Danielle tetapi telah mengenakan pakaian yang cacamarba.

Pegawai Perhubungan Media, Unit Komunikasi Kementerian Pertahanan, Leftenan Komander Rahimah Taib berkata, pakaian “istiadat” itu tidak mencerminkan anggota beruniform di negara ini kerana ia tidak selari dengan imej pasukan berkenaan.




HEBAT POK NIK JADI JURUNIKAH PADA APEX PULAK?


Penjaga gawang gol skuad bola sepak negara, Harimau Malaya, Khairul Fahmi Che Mat, 23, tidak terfikir untuk menamatkan zaman bujangnya dalam masa terdekat meskipun ditawarkan bantuan RM1,000 melalui program ‘gerbang Az-Ziwaj’ oleh kerajaan Negeri Kelantan.


Hebat Nik Aziz nie boleh pulak jadi Jurunikah pada Apex nie..

@NajibRazak KERAJAAN BARISAN NASIONAL "GANGSTER"


Makin lama makin meroyan nampaknya Tokong Crocky Erogan Guan Eng nie...Pasal monorel pun mencemuh DS Najib Razak dengan ayat paling power iatu Kerajaan BN Gangster atau kumpulan Kongsi Gelap...Korang boleh tengok video diatas..

Tokong Guan Eng nie tak sedar bahawa dia bela sekor Gangster kt Penang nie...

ADUN CUN DAP PENIPU?


ADUN DAP, Jenice Lee hari ini didakwa menipu bekas ahli DAP berjumlah RM13,500 atas kegagalan menjelaskan bayaran 18 buku tiket konsert anjuran Persatuan Hainan Selangor dan Wilayah Persekutuan (Thean Hou Temple) pada 11 Februari lalu.

PEMUDA PAS BOLEH KE BUAT BENDA NIE?



Pemuda Umno akan menggunakan media sosial untuk mendapat respons masyarakat mengenai isu muflis, menerusi platform 'Muflis Peluang Kedua' yang akan dilancar minggu depan.

Pengerusi Biro Ekonomi dan Pembangunan Usahawan Pemuda Umno Datuk Sohaimi Shahadan berkata melalui ruang yang disediakan menerusi blog, Facebook dan Twitter itu, orang ramai boleh menyalurkan idea dan pandangan mengenai kajian semula Akta Bankrap 1967.


ANAK SAPA NIE BAGUIH SUNGGUH?


Baguih sungguh anak Pak Helmi nie?Bukan cakap kosong tapi Heliza sendiri dah sampai disana untuk memberi sumbangan pada rakyat pelestin...Berikut adalah yang yang diluahkan oleh Heliza kt FB dia

Monday, December 10

SIAPA YANG BERNAFSU PULAK NAK ROGOL SRIKANDI?



Siapahlah mamat mangkok hayun yang bernafsu nak rogol Srikandi nie?Muka Srikandi nie pun MKP tengok tak berapa nak naik berahi....Dah lah hidung macam pelapah nyioq jerawat penuh pulak tue....Sampai nak ugut polis pulak beri tempoh tiga hari......Kau ingat kau nie siapa nak beri amaran pada POLIS der....Buat repot lepas tue biarlah Polis menjalankan siasatan...

Tahu pulak bila susah cari jugak Polis,,,dulu kau jugak dok mengata kt polis bermacam-macam....Dasar muka tak malu Srikandi nie?


@dzahrain Trojan Horse BN Penang? @NajibRazak



Pertama sekali cuba korang tengok  kembali video kat atas nie,apa yang cuba disampaikan oleh YB Kabalakan ini ada benarnya...

MKP mendapat respon dari akar-umbi yang menyatakkan tidak senang dengan kemasukkan ahli Parlimen Bayan Baru didalam UMNO masa dan ketikanya tidak sesuai sekali..MKP mengambil pendekatan SETUJU WALAUPUN TIDAK BERSETUJU didalam hal ini...


EDISI KANTOI : Gambar Janji Ditepati 'DIUBAHSUAI'?


Dakwaan Blogger penfitnah konunnya gambar yang dipaparkan oleh sambutan rakyat terhadap program bersama perdana menteri tidak surut sambutannya, kali ini The Star pula menyiarkan sekeping gambar yang sudah 'diubah suai' terutama di bahagian belakang imej yang dipaparkan.Mungkin terdesak tahap sanggap kot mamat nie...


GUAN ENG MENANGIS KERNA MONOREL......




Tokong Crocky Erogan makin terdesak dan tertekan dengan sambutan rakyat Pulau Pinang terhadap janji yang dilafazkan oleh PM pada lawatan Janjiditepati pada sabtu lepas...

Apa tidaknya terbaru didalam portal Meloyakini melaporkan bahawa membina sistem monorel untuk negeri itu merupakan janji sama yang belum dipenuhi oleh pentadbiran sebelum ini.Betul ke dakwaan yang dibuat oleh Ketua Menteri paling celaka didalam sejarah Pulau Pinang...?

Sunday, December 9

@NajibRazak Makan Beralas Daun Pisang Kat Kedai Tepi Jalan


Siapa cakap DS Najib hanya makan kt kedai mewah aje? Gambar ini membuktikan segalanya walaupun warung tepi jalan DS Najib menjamu selera beralaskan daun pisang seperti pelanggan lain ini adalah kejutan yang tidak pernah dibuat sebelum ini..Tak lupa jugak DS Rosmah pun ade sama...

@NajibRazak Lepas BOOM ATOM PADA PENDUDUK PULAU PINANG....


Lawatan DS Najib Razak semalam telah membuatkan pemimpin DAP tido malam tak lena... Beliau membawa berita gembira yang dinanti-nantikan oleh rakyat negeri itu yang makin muak dengan cakap tak serupa bikin kerajaan negeri yang dipelopori DAP.

Di depan hampir 30,000 orang yang hadir di majlis itu, Perdana Menteri berjanji dalam masa terdekat ini,kerajaan BN akan membina 20,000 rumah murah dan mampu milik di negeri itu.

Beliau juga beri jaminan rumah akan dijual pada harga yang jauh lebih rendah berbandang harga pasaran terbuka di negeri itu sekarang.

PR1MA PENANG dah membuka laman web bagi golongan anak muda mendaftarkan diri untuk Program ini.

Untuk mendaftar sila layari laman web dibawah...



Peuang dah ada tunggu apa lagi....Janji dikota bukan auta macam DAP kat Penang...

TOKONG CROCKY GUAN ENG MENIPU LAGI?


Pembohongan oleh Tokong crocky LGE untuk mendapat undi simpati rakyat...padahal kebenaran terbukti dengan penjelasan tertera dibawah..Fakta dan sejarah tidak menipu tapi kehebatan putar belit LGE untuk menipulasi isu,MKP pecaya rakyat cerdik menilai apa yang ditemberangi oleh DAP nie..

Penambahbaikan ranking Malaysia dari kedudukan di tangga 60 pada tahun 2011 kini meningkat naik kepada tangga 54 bagi tahun ini berdasarkan Indeks Persepsi Rasuah (CPI), merupakan satu berita gembira yang patut dialu-alukan.


GAMBAR SEMPOI #JANJIDITEPATI PULAU PINANG





























Saturday, December 8

LIVE INFINATE HD TV : CERAMAH PERDANA 1MALAYSIA #TOLAKFITNAH @NajibRazak @ustazfathulbari


Sekarang berlangsung ceramah dari Ustaz Fathul Bari dan Ustaz Kamal Saidin dari Bukit Palah Melaka..Tak rugi mendengar ceramah ini yang mengupas isu semasa serta fitnah yang ditabur oleh pihak pembangkang....

PANDUAN PENGGUNAAN
Untuk menonton dan mendengar siaran web ini, anda perlu memuat turun aplikasi di bawah terlebih dahulu:

Pengguna Windows : Klik Di Sini
Pengguna Mac : Klik Di Sini
Pengguna Linux: Klik Di Sini

Keperluan Komputer Minima:
Windows XP/Vista/7/Server 2003/Server 2008 atau Mac OS X 10.4+
Minima Pentium 4 2.4GHz dan 256MB RAM
Adobe Flash Player 10 (Klik di sini sekiranya anda tiada aplikasi ini atau versi lama)

Keperluan Rangkaian Minima:
Minima jalur lebar berkelajuan 150Kbps atau HSDPA
Fungsi NAT Traversal dibenarkan di Firewall rangkaian anda

BLOGGER JALAN PULANG SEMBUNYI MUKA KT JAMBAN.....


Terbukti surat ini adalah palsu dan lepas nie mungkin lepas nie Blogger jalan pulang boleh sembunyi muka didalam jamban taik....Lepas nie apa pulak fitnah bakal bakal dimainkan oleh blogger tahap jamban nie...


Kat dalam gambar nie siapa? siapa pakai baju UDA lagi....bukan DS Najib Razak ke?Tu la lain kali nak buat fitnah dan tomahan biar bertempat bro...Ayat hang guna memang tak boleh belah langsung...

PEMIMPIN DAP PECAH HIDUNG TENGOK VIDEO NIE....


MKP malas nak ulas bebanyak tapi video nie pastinya membuatkan berdarah hidung pemimpin DAP termasuk Ketua Menteri Paling Malang didalam Sejarah Pulau Pinang....LGE...

Hari nie terbukti dengan kepimpinan DS Najib Razak rakyat Pulau Pinang telah kembali menyokong UMNO/BN...

MKP akan update berita terkini selepas ini stay tune,,,,,Bai..... 

LIVE : LAWATAN @NajibRazak JANJI DITEPATI PULAU PINANG...


Terkini DS Najib Razak berada di Pasar Awam Bayan Baru..MKP akan membuat liputan secara langsung dari semasa ke semasa..


ada blogger pembangkang bakal meroyan hari nie..

DS Najib Razak bersalaman dengan rakyat Pulau Pinang...

GAMBAR Afdlin Shauki Di GAZA... #PrayForGaza


 Afdlin Shauki telah kongsikan beberapa keping gambar rombongannya di semenanjung Gaza.

Antara artis yang berada di sana bersama-sama rombongan adalah Afdlin Shauki, Bront Palare, Zain Saidin, Heliza Helmi, Amin dan Ustaz Mohsen. Doakan moga urusan mereka di sana di permudahkan...


VIDEO: JANGAN TIRU AKSI BERBAJU TIDUR NIE


Seorang artis agak meletop nie beraksi manja dengan baju tido der......aksinya mungkin melepaskan geram dan rasa tension agaknya...Tapi siapa kisah jika artis nie bukan dari Malaysia tapi Indonesia...Kat sana undang-undang tak ketat macam kat sini der...


Friday, December 7

@NajibRazak Tak Jadi Mai Penang #1Malaysia #TolakFitnah


Mungkin kain rentang ini membuktikan bahawa esok kehadiran DS Najib Razak bersama Rakyat Pulau Pinang..Begitu hebatnya game yang dimainkan pencacai² & blogger pendokong LGBT sehingga sanggup membuat fitnah ke atas DS Najib dan cuba untuk mensabotaj program rakyat bersama² dengan pemimpin negara.

PM BATAL LAWATAN MAJLIS PECAH TANAH TG TOKONG... @NajibRazak


Satu surat yang agak mencurigakan telah dimainkan oleh blogger pencacai konunnya DS Najib Razak tidak akan hadir pada majlis pecah tanah di Tanjong Tokong...

Surat yang bertarikh 3 Disember lalu yang ditandatangani Ketua Pegawai Operasi UDA Land (North) Sdn. Bhd., Kamarudzaman Mohd Zain itu baru tersebar di laman sosial sebentar tadi.

Surat ini adalah palsu dan pengesahan terkini dari pihak yang UDA bahawa tiada pembatalan kehadiran PM untuk majlis ini........


MALAYSIA AKAN JADI REPUBLIK JIKA PKR MENANG PRU-13....


Apabila Pakatan Rakyat berkuasa negara Malaysia akan jadi negara republik dan akan merobohkan Artikel 153 Perlembagan Malaysia yang melindungi hak keistimewaan Islam, orang Melayu dan Institusi Raja. 

Itulah kata-kata Datuk Hassan Ali, Presiden Jati dalam ceramahnya di Terangganu.  Hassan 'meminta tolong' supaya pengundi Pulau Pinang tidak mengundi parti-parti DAP, PKR dan Pas dalam pilihan raya akan datang.

NIK AZIZ BERMULUT BERUS JAMBAN?



Mursyidul Am PAS, Nik Abdul Aziz Nik Mat ketika mengulas isu kekecohan yang berlaku di Gombak menyifatkan kejadian tersebut sebagai bukti adanya pihak yang akan menimbulkan kekecohan sekiranya PRU 13 dimenangi oleh Pakatan Rakyat(PR).

Maksud Nik Aziz, sekiranya PR berjaya memenangi PRU 13 maka pihak lawan seperti UMNO dan BN akan menimbulkan huru hara.


Thursday, December 6

@Abby_abadi112 BERJUANG KERANA WANG RINGGIT BUKAN ISLAM....


Sebelum ini Abby abadi dan pengikutnya membuat omongan kosong akan berjuang di Gaza..Yang peliknya alasan untuk beliau tidak pergi maka UMNO akan bergembira kerana Abby dah lenyap....betuk ke cita nie doq apa celop nie abby.....


Ini cabaran yang dibuat oleh Abby sebelum ini...

GUAN ENG ENGGAN BERDEBAT TAKUT TEMBELANGNYA PECAH...



KENYATAAN AKHBAR KP UMNO PP RESPONS KEPADA KENYATAAN LGE YANG 
ENGGAN BERDIALOG BERDASARKAN KENYATAAN AKHBAR ANDREW YONG, 
PEGAWAI KHAS LGE.

Seperti biasa LGE telah memutar belit isu dan cuba tukar topik dengan mengaitkan isu2
lain dan juga individu2 lain yang tidak ada kaitan langsung dengan “skandal rasuah taman
manggis.”

Saya bersama Hng telah mengatakan bahawa LGE telah menerima rasuah bukan “wang
rasuah” seperti yang dijelaskan oleh Andrew Yong.  LGE juga perlu tahu bahawa rasuah juga
merangkumi skop “penyalahgunaan kuasa” dan “pecah amanah”.


GUAN ENG TAKUT PADA KP UMNO PENANG....


Guan Eng dan pucuk pimpinan DAP nampaknya sudah merasakan detik kekalahan pada PRU-13 nanti..Kenapa hendak mempertikaikan perlantikkan Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang sebagai Penyelaras Strategi Pilihanraya Pulau Pinang...?

GANAS ATAU MENGGANAS?



Pergaduhan yang berlaku di Batu 9, Gombak Utara sebenarnya memperlihatkan dengan jelas betapa budaya ganas sudah agak sinonim dengan gerombolan penyokong pakatan pembangkang yang diketuai Anwar Ibrahim.

Jika tidak kerana penyokong gerombolan PR yang bukan anak tempatan memulakan acara membaling batu pastinya tiada individu dari kedua-dua belah pihak yang cedera sampai berdarah-darah.

Alasan PR kononnya keganasan dimulakan oleh penyokong BN sukar untuk diterima, lebih-lebih lagi ramai sedia maklum sejak dulu hingga sekarang bab-bab mengganas ini biasanya sinonim dengan penyokong PR yang terkenal dengan pembawaan panas baran dan akal pendek.


Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive