Monday, January 7

BLOGGER MELETOP PENANG KENA SAMAN.....


Blogger pro Umno, Dr Norvandri Hasan Basri atau dikenali juga Dr MiM hari ini memohon maaf secara terbuka kepada anggota Parlimen Shah Alam, Khalid Samad ekoran dakwaan beliau kepada AJK PAS Pusat itu.

Permohonan maaf ekoran dakwaan Khalid adalah Bishop itu akan diletakkan dalam blog beliau novandri.blogspot.com dan Harakahdaily.net hari ini.

Dr Novandri juga bersetuju membayar sejumlah wang ganti rugi yang tidak disebutkan.Penyelesaian luar mahkamah ini dinyatakan di depan hakim mahkamah Pulau Pinang hari ini.

ROKOK JENAMA DS ROSMAH PULAK DIJAJA.......


Sampai tahap macam nie punya sok ada!!!!Apa punya haprak macai-macai pembangkang kering idea nak burukkan nama DS Rosmah...Takkan tahap budak tadika punya cywar korang nak main der...Nama pun blogger dan Cyber macai ini kesian ek!!!! Apahal korang dah tak boleh lawan dengan fakta atau benda lain. Selain mengharapkan Rafizi lembu aje yang nak jadi hero, Tapi akhirnya kena jugak bola tanggung yang telah diberi oleh Deepak....

BODOHNYA @CheguBard TAK BOLEH DIAJAR.....?


Sikap bodoh aka bangang tak cukup akal memang macam nie rupanya.Nak back-up atau nak jadi tukang angkat najib DAP pun agak-agaklah takkan sampai perasaan amarah dah jadi sewel tak tentu pasal...

Wahai Chegu Bard MKP kesian pada anak murid yang telah diajar...Kalau guru dah kureng cerdik anak murid lagilah kurang ajar jadinya...Kesian dekat SAMM selama ini menjadi budak kurang akal pasal dok ikut Chegu Bard..

OSTAD MC DONALD TAK FAHAM JIHAD.....?


MKP tak mahu ulas bebanyak tapi korang nikmati penjelasan dari video dibawah ini....




ORANG PANTAI TIMUR TOLONG BACA AMARAN NIE....


Mulai semalam pusat ramalan cuaca meramalkan Sonamu akan turun ke selatan laut China Selatan apabila ia sudah hampir dengan Malaysia. Walaupun Sonamu dijangka tidak akan menjejaki tanah air kita, Sonamu tetap akan membawa hujan lebat kerana sekarang ini ia bergerak dalam kelajuan 60-100km/h .

Sunday, January 6

TOKONG LGE HINA KAUM INDIA PULAU PINANG....


Kenapa dua perayaan utama masyarakat India di Malaysia sambutan Ponggal dan Thaipusam tidak dimasukkan dalam kalendar peristiwa penting kerajaan Pulau Pinang pimpinan DAP?

Itu tanda tanya yang dibangkitkan oleh Pemuda MIC negeri itu selepas menyedari tiada dua sambutan penting itu dalam kalender 'visit Penang'.

HADI AWANG MAI SINI SAT NAK HABAQ....


Mutakhir ini, rakyat sedang disajikan dengan pelbagai sandiwara politik pembangkang yang ternyata memualkan. Atas cita-cita besar mahu menumbangkan Kerajaan Barisan Nasional yang ditunjangi UMNO, maka tidak hairanlah kenapa pembangkang khususnya PAS, DAP dan PKR serta puak-puak yang bersimpati dengannya terus menaburkan dakyah dan fatwa songsang. 


GEMPAR : HIMPUNAN KEBANGKTAN MONYET #KL112


Tahun baru 2013 ni ada lah bintang ular menurut kepercayaan bangsa tionghua tetapi AWAS berok berok ni akan berkinja semula di bandar utama di malaysia , mereka akan di beri mandat untuk merosak kan harta benda awam, jilat dan berguling guling di jln raya mcm batu geleng , tak lupa kalau boleh mereka akan menyalak juga dari itu amat lah penting bagi semua rakyat malaysia hindari berok berok ni sebab kelakuan mereka amat lah ganas ber beza dari berok yg berada dlm hutan wooooooooot datang pakai helmet

Monyet-monyet BERSHIT ini masih belum ditangkap dan mungkin membaling kepala anda dengan batu..

Saturday, January 5

DAP DAH BERPECAH TEAM KARPAL DAN TEAM LGE...


DAPig sudah ada dua kem....Satu yang menyokong Tokong Crocky LGE dan lagi satu menyokong Karpal Singh...

Guan Eng mahu zairil didalam CEC tapi Karpal mahu pengarah pemilihan Pooi Weng Keong untuk menarik balik peletakan jawatannya.  

GEMPAR : GUAN ENG PENING KERANA VIDEO NIE......


DAP ingat deme aje boleh buat video.Ptuuii! Weh! Kita olang pun boleh ma! Kita olang tatak pakai parti punya duit ma! Sendili-sendili bikin woo! Lu olang pakai parti punya duit kasi hantam olang Melayu. Kita olang pakai sendili-sendili punya duit hantam sama lu. Apa macam! Ada macam gangnam style loo! Kasi jahanam DAP style, kasi hantam lu punya kapala..cisss..


VIDEO : RAFIZI SAHKAN ANWAR JUMPA DEEPAK?


Makin lama makin berbelit isu nie,Adakah kreditbiliti Rafizi masih relevan.Rafizi makin lama makin banyak tomahan yang kau dedahkan...Sesekali macam bau longkang pun ada...

Rafizi Ramli, Pengarah Strategi PKR sekali lagi menimbulkan kontroversi apabila mendesak Datin Seri Rosmah Mansor menjawab dakwaan bahawa Deepak Jaishikin telah membayar sejumlah RM13 juta untuk membeli 19 jenis barang kemas khas untuk beliau, dari dua firma di Hong Kong kononnya untuk melicinkan satu urusniaga hartanah.


HEBAT MAT SABU HANCURKAN PAS.....?


PAS Hancur..! di satu pihak masih ada yang mempertahankan kesucian agama Islam...di sebelah pihak yang lain yang memang hanya berkopiah dan berjubah PAS semata tetap akan merelakan kesucian tergadai..kalau agama boleh digadai jangan tanya la bab maruah, keluarga, anak bini, menantu jauh sekali bangsa dan negara.

Friday, January 4

KAMBING HITAM DISEMBELIH DEMI UNDI MELAYU.....


Kambing hitam belaan DAP telah disembelih demi menyelamatkan Tokong Crocky Erogan Lim Guan Eng.Tokong Erogan  hari ini memberitahu Pooi Weng Keong telah meletakkan jawatan sebagai pengarah pilihan raya parti berikutan kesilapan dalam pengiraan undi pada dalam pemilihan parti itu baru-baru ini.
 
Malah, Pooi juga meletakkan jawatan sebagai ahli jawatankuasa DAP Wilayah Persekutuan.
 

ADAM ADLI KUDA TUNGGANGAN MAT SABU PULAK....


Adam Adli dan Safwan Anang pulak menjadi kuda tunggangan Mat Sabu...Selepas Ambiga menarik diri dan tak mahu bersengkongkol dengan BERSIH sebelum ini...MKP agak pelik semalam didalam ucapan Safwan Anang bahawa tak mahu parti politik masuk campur tapi hari nie dah kona baring pulak..

DAP NAK JAGA PARTI PUN TAK MAMPU....SALAHKAN UMNO LAGI KE?


Adalah memalukan apabila telah berlaku kesilapan dalam pengumuman keputusan pemilihan CEC yang lalu.

Pengumuman terbaru DAP, Zairil Khir Johari telah diisytiharkan menang jawatan CEC bila undinya dipinda kepada 803 berbanding 305 seperti yang diumumkan.

VIDEO : KORANG TENGOK KESIAN RAKYAT SELANGOR MENDERITA....?

  


Penduduk di beberapa kawasan di Selangor dan Kuala Lumpur memasuki tahun 2013 dengan berdepan masalah bekalan air, dilaporkan akibat kerosakan stesen pam.

Krisis ini masih baru tercetus, dan mungkin boleh sahaja selesai tanpa berlaku sebarang implikasi politik.

Tetapi masa krisis ini terjadi menjadikannya menarik untuk diperhatikan, lebih-lebih lagi isu ini sentiasa tidak terlepas daripada kaitan politik.

Pemuda Ada Bukti Penyelewengen Penjualan Tanah Taman Manggis Oleh DAP


Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang, Shaikh Hussein Mydin kini sedang mengumpul beberapa lagi bukti tentang berlakunya penyelewengan dalam proses penjualan tanah di Pulau Pinang yang didakwanya berlaku ketika pemerintahan DAP hari ini, untuk diserahkan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk tindakan seterusnya.

Tegas beliau, setelah cukup maklumat yang diperolehinya berhubung berlakunya penyalahgunaan kuasa yang dipercayainya berlaku dalam proses penjualan tanah di negeri tersebut,  maka beliau akan mendedahkan kepada rakyat di seluruh negara, khususnya di Pulau Pinang.

Thursday, January 3

AZAHAR IDRUS "LOYAR BURUK" "LAWA BODO" MEMANG SINONIM......


Azhar Idrus susah menjadi ikon agama baru dengan hanya menjawab persoalan-persoalan agama secara jenaka “loyar buruk” atau “lawak bodo”. Misalnya, apabila ditanya bolehkah wanita masuk ke kawasan kubur, beliau menjawab, “kalau belum mati tidak boleh masuklah.” Maka jawapan seperti itu disambut gelak ketawa hadirin di dalam masjid. 

Suatu ketika dulu kita diajar adab di dalam masjid jangan berlebih-lebihan dalam sesuatu perbuatan baik bercakap mahu pun bergurau. Hari ini Masjid sudah menjadi tempat gelak ketawa yang melampau-lampau.

DATARAN MERDEKA KECOH KERANA KHEMAH ATAS LORI.....


Adam Adli sekali lagi lagi cuba buat hal dengan menimbulkan kekecohan diDaratan Merdeka...Cuba korang tengok gimik gampang yang cuba dibuat oleh mamat sengal ala jambu anwar nie..

DEEPAK SENDIRI LONDEH RAFIZI......?


Pada mulanya blogger macai pakatan anak haram belaan Anwar macam bom baru untuk hentam DS Rosmah dengan skandal cincin terbaru 13 juta...wow hebat sangat dengan dedahan ini depa pun taboq peluru kapoq merata tempat...

MENARI MACAM NIE PUN BOLEH BERDARAH HIDUNG DER....


Industri muzik K-POP menjadi gilaan remaja masa kini.Patutlah industri K-POP mencanak naik semuanya kerana sebab dan musabab yang tidak boleh dipertikaikan...mereka pandai memanipulasikan cara serta penampilan yang agak memberahikan...

Wednesday, January 2

ESOK BOLEH PI BELI BLACKBERRY PORSCHE @DrRaisYatim @NajibRazak


Mesti ada yang berdarah hidung bila tengok MKP pakai benda nie...Terutama Blogger Macai yang sebelum ini mengkritik hebat rebat yang telah diberikan pada golongan Belia...

Dengan pelbagai kritikan ramai disebabkan oleh had harga telefon pintar ke RM500 untuk layak mendapat rebat kerajaan sebanyak RM200, kini nampaknya berlaku sedikit perubahan.


JANGAN TENGOK VIDEO NIE LUCAH TERLAMPAU....18KALI 18SX


Korang MKP dah cakap jangan tengok video kat bawah nie nanti boleh berdarah hidung dibuatnya...Klu korang dah nekad nak tengok jugak ape nak wat memang itu pilihan korang...
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
///
/
//
//
//
//
/


VIDEO : MAZLAN ALIMAN DIBOGELKAN OLEH PENEROKA FELDA.. Makan Duit Peneroka RM11 Juta


Mazlan Aliman janji nak bagi 30ribu pada peneroka Felda Kemahang di Kelantan...Apa dah jadi dengan Mazlan Aliman dan Puak Harami PKR/PAS nie sampai peneroka Felda pun nak menipu...Memang dasar ANAK HARAM musibat sekor nie...

KESIAN AWEK MELAYU NIE JADI MACAI RUPANYA....


Cina yang kafir tu nak mogok lapar kat dataran tu lantak lah dah dia tu kapir! yang awak orang islam ni dok ikut sama macam kafir mogok lapar tu ngapa? tak tau ke Haram bagi orang islam menzalimi diri sendiri dengan mogok lapar ni? nak jadi apa macai-macai DAP ni akhirnya?

IMPAK BR1M TAKUTKAN TOKONG CROCKY EROGAN LGE....?


Kerajaan Barisan Nasional (BN) dijangka akan menerima sokongan pengundi yang tinggi dalam pilihan raya tahun ini, memandangkan Putrajaya akan mula mengedarkan Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) bermula Febuari depan.

Lim Guan Eng dah risau dan meracau didalam ceramahnya pada Konsert #UbahRocketStyle semalam dan mempertikaikan bantuan itu sebagai gula-gula pilihanraya BN pada PRU-13...

APA???? GOYANG ITIK ATAU GOYANG KATIL NIE?


Jika sebelum ini pelakon dan penyanyi dangdut, Inul yang amat terkenal dengan tarian Goyang Gerudi kini ada pulak satu tarian lain muncul.

Tapi yang kelakarnya ia digelar Goyang Itik!

Tuesday, January 1

LIVE : KONSERT UBAH MALAYSIA DAP...DS ROSMAH DIPERLEKEHKAN......?



MAT REMPIT DIBELASAH PENDUDUK KERANA KURANG AJAR.... @PDRMsia #KL112


Petang tadi berlaku kejadian tidak diingini telah berlaku di persimpangan lampu isyarat di Tanjong Tokong..Kejadian bermula kerana sikap kurang ajar mat rempit yang melanggar lampu isyarat dan nyaris melanggar seorang makcik tua yang sedang melintas jalan...

SIKAP MENGKARONG PAS MAKAN DIRI SENDIRI


Pada 1981 'Amanat Hadi' dikeluarkan bagi menghalalkan PAS mengkafirkan seteru politiknya, Umno lantaran parti dominasi Melayu itu dikatakan mengekalkan perlembagaan penjajah, undang-undang kafir dan peraturan jahiliyah sebagai asas perjuangannya.
 
Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang pada ketika itu merupakan antara pemimpin pelapis PAS turut meyakinkan pengikutnya bahawa perjuangan menentang Umno adalah jihad dan mati mereka adalah syahid.

APA KEJADAH PUNYA UBAT NIE....SIAP JELIR LIDAH LAGI?


Melihat pada Iklan dan gambar yang terpapar pada pengguna akhir.. sudah cukup meyakinkan kita..itulah kehebatan Produk keluaran PAS. 

Dari Tema iklannya dan dari gaya  serta  kesan  pada pengguna akhir  promosi ,menunjukkan PAS cukup  hebat  menghasilkan satu Produk sex yang bermutu tinggi mampu memenuhi citarasa pelangan-pelangan semasa… 

SELAMAT TAHUN BARU 2013,PRU-13 BAKAL MENJELANG TIBA.......


Kita berada ditahun baru 2013 MKP ucapkan jutaan terima kasih pada semua pengunjung blog MKP...Setakat kini telah mencapai 2juta lebih pengunjung..alhamdulilah sesunguhnya cabaran serta pahit getir didalam dunia Blogspera berjaya diatasi pada tahun 2012 dan pastinya cabaran akan lebih mencabar ketika kita berada diambang PRU-13 yang pastinya muncul didalam 100hari yang mendatang...


Monday, December 31

VIDEO SEKS ANWAR VERSI INDON PULAK.....?


Terkejut jugak bila depa kata ada video baru bakal muncul.....Tapi apa gunanya yang terbaru jika anwar kata itu bukan dirinya...Yang paling malang adalah penyokong PAS pecaya bahawa itu semua besi tak boleh pakai...Bodohnya Puak PAS nie....Tak boleh buat apa kat depa nie pasal dah kena Amanat Hadi Awang....
Menjelang lawatan Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim ke sini pada awal Januari 2013, telah tersebar luas menerusi internet terutama BalckBerry Video Sexnya dengan seorang wanita Cina tetapi ada kelainan dari yang tersebar di Malaysia. 
Kelainannya adalah tepat seperti yang diramalkan oleh Anwar Ibrahim sendiri yang tersiar dalam Suara Keadilan 26 Disember iaitu "Dulu muka macam Anwar, tetapi perut buncit, tetapi sekarang muka macam Anwar, perut pun dah kempis."
BACA SETERUSNYA.......

PAS MEMANG BANGSAT DIMATA DAP,NGEH PULAK HINA ISLAM......?


Satu lagi cabaran buat umat Islam dinegara ini.Kenapa DAPig sengaja mahu mencabar kesabaran umat Islam?Adakah motif mereka untuk mengalih isu.PAS sudah pastinya akan berdiam membisu seribu bahasa takut nanti abang besar DAP berdehem sudah pasti kepiah putih jatuh ketanah.Itulah Bangsatnya PAS dimata DAP...


HADI AWANG HINA CIKGU MADRASAH....?


Pengarang buku Airmata Memali dan Kafirkah Aku, Cikgu Non al-Afghan dihina oleh Hadi Awang. 

Kata Hadi "Dia cikgu sekolah rendah sahaja, mengajar A, B, C sahaja dan tak layak untuk komen amanat saya". 

Cakap Hadi seolah-olah menafikan peranan Cikgu Non yang berusaha keras membangunkan madrasah dan menjadi guru di Madrasah Kg Memali. 

GUAN ENG BACUL LARI PINTU BELAKANG.....?


Tahu pun lari?Kenapa Ketua Menteri Paling malang didalam sejarah Pulau Pinang mahu sembunyikan? Ini telah membuktikan bahawa Tokong crocky erogan takut kerana salah..Macam pencuri jumpa Polis....Haaaa

DIDALAM HOTEL PUN JADI PUAK HIJAU BELAAN DAP NIE....


Sampai dalam hotel depa nie buat onar...Apa kejadah puak hijau anti-lynas nie buat kat dalam hotel murah sekitar dataran merdeka nie..

Sunday, December 30

OSTAZAH ABBY LONDEH PAS PULAK.....


Tiada siapa menyangka, seorang artis yang mencapai tahap veteren boleh terjebak ke dalam politik kepartian. Pada mulanya dia memberikan alasan untuk berhijrah kononnya parti pilihannya adalah parti agama. Namun lebih mengejutkan artis itu yang usianya sudah agak berusia itu tanpa segan silu begitu rancak membuat fitnah kepada umat islam diatas nama parti politik anutannya sekarang.


PAS AKAN MEMPERTAHANKAN AMANAT HADI HINGGA HUJUNG NYAWA...


Amanat Hadi terus menjadi isu hangat yang menggelegak walaupun Hadi Awang sengaja ‘menghilangkan diri’ dengan harapan ia akan dilupakan dan basi begitu saja.   Walaubagaimanapun, kita percaya yang beliau sedia maklum bahawa mendiamkan diri tidak akan melepaskan dirinya dari akibat memecahbecahbelahkan ummah, termasuk suami isteri serta ibu bapa dan anak.

HEBAT PUAK PAS NIE.....?



Memang dasar muka tak malu nak jugak masuk RTM,TV3 dan lain-lain media utama...Dulu mengata RTM dan TV3 nie fitnah tapi Hj Hadi seperti meludah kelangit jatuh kemuka sendiri...




Saturday, December 29

@DrRaisYatim BERI PELUANG PADA HADI AWANG JELASKAN AMANATNYA DI RTM...


Dasyat sungguh depa nie minta aje apa yang korang nak? Lepas tue Menteri Penerangan dah kasi korang green light pulak live jelaskan amanat yang telah memesongkan akidah umat Islam di Malaysia...Korang boleh baca kat sini KLIK 

Lepas nie puak PAS jangan pulak salahkan UMNO/BN...Bila kasi korang betis nanti korang nak peha pulak lepas paha apa benda pulak korang nak minta...

Lepas nie mesti blogger pencacai PAS puji tindakkan DS Rais Yatim nie...Musim cuti macam nie lebih baik MKP rilek dan tenangkan fikiran.


BERBUAH DIBATANG...........HEBAT ANUGERAH TUHAN....?


Manusia boleh cari makan dengan berkata-kata..Tapi adakah kata-kata yang dihambur itu bakal dikota..Tapi jom kita tengok hebatnya ciptaan Allah untuk renungan..

ALADDIN, DAVID COOPPERFIELD,ULTRAMAN GUAN ENG BETUL KE....?


Pulau Pinang dikatakan mencapai kejayaan besar dalam pembangunan sosioekonomi, malah menjadi satu visi dan misi kepemimpinan Pakatan Rakyat untuk mentransformasikan negeri ini bertaraf antarabangsa serta sebagai sebuah bandar raya pintar.

APA ANWAR FIKIRAN SEBELUM TIDO....?


Friday, December 28

SKMM DAH JADI LIABILITI ISU REBAT TELEFON PINTAR PADA BELIA.....? @Khairykj @DrRaisYatim @NajibRazak @tunfaisal


SKMM dah jadi liabiliti kepada Kerajaan Malaysia...Kecoh kat laman media sosial ketidakpuasan hati golongan belia Pakej Komunikasi Belia ini.Agensi punya bangang keluarkan had maksimum harga telefon bimbit hanya rm500...

Ucapan Belanjawan 2013 hanya sebut tentang pendapatan belia yg layak terima rebate smartphone. Bukan harga smartphone.MKP rasa Pengarah SKMM nie dah beri bola tanggung pada pembangkang untuk memperlekehkan rebat yang diberi...



NGO DIBAYAR SUPAYA BERDEMO DIKOMTAR....?


Sekumpulan umat Islam terdiri daripada ahli PAS dan beberapa NGO mengadakan bantahan terhadap Lim Guan Eng yang menjadi pelampau meniup kebencian agama terhadap penganut agama Kristian.

Beberapa orang penyokong Ustaz Hafiz Nordin bekas ketua pemuda PAS dan para pengikutnya yang konsisten melawan Lim Guan Eng dalam isu nama Allah.

Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive