Wednesday, May 29

GAMBAR INI MEMBUATKAN PEGUAM #BLACKOUT505 MEROYAN.... @PDRMsia @Zahid_Hamidi


Gambar diatas menunjukan sikap yang ditunjukan oleh Peguam pembangkang yang bersikap biadap terhadap anggota PDRM. Itulah sikap yang kurang bertamadun oleh Peguam yang belajar bolah dikatakan pandai akan tetapi bodoh. Bagi MKP agak mudah jika kita menghormati orang lain sudah pasti orang lain akan menghormati kita.

Jika tingkah-laku begini yang ditunjukkan oleh Peguam bodoh ini bakal memberikan tanggapan yang kurang baik bagi semua Peguam yang ada di Malaysia. Budaya sebegini tak patut disuburkan di Malaysia.


MKP tabik Spring lima kali pada Konstabel Muhalim bin Osop walaupun berpangkat Konstabel namun membuktikan bahawa Konstabel lebih beradab dari Peguam hanya berlagak pandai akan tetapi kerang matang didalam tindak-tanduknya.

Konstabel Muhalim bin Osop surat penghargaan daripada Timbalan Ketua Polis Kuala Lumpur, SAC Dato’ Amar Singh s/o Ishar Singh kerana berjaya mengekalkan sikap profesionalisme dalam penugasan apabila beliau sentiasa dalam keadaan tenang, sabar, berbudi bahasa, tegas dan komited semasa berhadapan dengan karenah peserta perhimpunan dalam Ops Aman, 22 Mei lalu.

MKP Ayat Sempoi : Pastinya lepas nie Peguam tue meroyan bagai orang hilang akal....



6 comments:

  1. Tahniah diucapkan kpd anggota polis ni. Waalau pun masih muda, dia telah menunjukkan tahap profesionalisme yg tinggi bila berdepan dgn peguam bodoh yg menjerit2 mcm berok!Syabas!

    ReplyDelete
  2. Tahniah. Muka pun tenang dan senang di lihat. Itu namanya orang yang ada pegangan hidup dan agama.

    ReplyDelete
  3. ni sema salah UMNO sebab tak ajar makbapak dia tertib mengajar anak-anak. hehehehe

    Orang beradat itu beradab.
    Orang beradab itu bertertib.
    Orang bertertib itu berakal.
    Orang beragama itu beragama.

    Adat bersendikan syarak
    Syarak bersendi Kitab Allah
    Najib memang tak layak jadi PM? di Tendang Terajang

    ReplyDelete
  4. Heh, kalau aku, aku polongkan perempuan meroyan tu! Laknat betul perangan pendatang asing ni!

    ReplyDelete
  5. tahniah konst muhalim dan tahniah jugak kepada PDRM sebab memberi penghargaan kepada anggota yang terbukti lebih beradab dan lebih bertamadun berbanding peguam perempuan itu..

    ReplyDelete

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.

Whatsoever thoughts, ideas and writings in this blog belong solely to the author and shall not necessarily be the thoughts or ideas of any other organisations or group of people of which the author might seem to be associated with. Any comment found in the comment section of this blog shall not be construed as part of the original posting and shall not be attributed to the author of the blog unless otherwise specifically stated therein. The author of this blog take no responsibility for the contents of third party comments in response to the posting by the author.