Sunday, March 4

STESEN LRT KELANA JAYA DIBUKA SEMULA 6 PAGI ESOK

Stesen LRT Kelana Jaya akan dibuka semula kepada pengguna pada 6 pagi esok.

Sebahagian besar kerja-kerja membaikpulih bumbung di atas platform telah siap sekitar 6 petang tadi.

Kerja-kerja dihentikan sementara waktu akibat hujan lebat di Kelana Jaya sebentar tadi.

Dalam kejadian yang berlaku semalam, hujan lebat serta angin kencang telah menerbangkan sebahagian bumbung stesen berkenaan.

Bertindak atas faktor keselamatan, pihak pengurusan Laluan LRT Kelana Jaya  telah menutup sementara stesen ini bagi menjalankan kerja-kerja pembersihan dan membaikpulih.

Sepanjang penutupan stesen ini, bas perantara percuma disediakan untuk membawa penumpang dari Stesen Taman Bahagia ke Stesen Kelana Jaya dan sebaliknya.

Operasi di stesen-stesen lain di LRT Laluan Kelana Jaya berjalan seperti biasa.

Baki kerja-kerja membaikpulih bumbung stesen di bahagian atas landasan akan bersambung dalam beberapa hari ini, selepas waktu operasi setelah bekalan elektrik di atas landasan ditutup sementara untuk kerja membaikpulih bumbung.

Justeru itu, para pengguna diminta mematuhi arahan dan notis yang ditampal di platform stesen.

Para pengguna diminta menyemak status terkini perkhidmatan LRT Laluan Kelana Jaya menerusi akaun media sosial facebook.com/myrapid atau twitter @MyRapidKL.

Pihak pengurusan LRT Laluan Kelana Jaya ingin merakamkan penghargaan kepada para pelanggan dan pengguna perkhidmatan LRT Laluan Kelana Jaya kerana kesabaran dan sokongan padu mereka.

Sebarang kesulitan amatlah dikesali.

Kemaskini 9.50pm: Station LRT Kelana Jaya kini telah dibuka kepada pengguna.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive