Monday, February 20

VIDEO MANTOP : DALAM KETA PUN ANWAR KENA MAIN?



Kereta yang dinaiki Anwar Ibrahim diserang oleh kira-kira 200 penduduk tempatan yang tidak menyenangi kehadiran Anwar disitu. Kejadian tersebut berlaku di Semberong, kawasan Parlimen Hishamuddin Hussein.

Ianya berlaku sebaik sahaja kereta Anwar memasuki ke kawasan ceramah di pejabat PKR Semberong, kira-kira jam 11:30 malam.

Serangan tersebut menyebabkan kereta Mercedez Band dinaiki Anwar remuk cermin hadapan dan kemek pintu belakang di sebelah kanan. 



Seperti biasa bila perkara buruk seperti ini berlaku, pihak pembangkang akan menuduh "ini semua kerja Umno!" 

Sedarlah sikit orang ramai dah meluat dengan drama Anwar yang sering memperbodohkan rakyat!



MKP NAK TANYA DEPA NIE KLU MASUK DALAM LONGKANG MESTI SALAHKAN UMNO,KEMUKKAN BUKTI DER BARU MANTOOP LU PUNYA MAIN BELAKANG NIE?

NIE PULAK APA CER BROTHER PAS PIS PUS TAKKAN DAH TAK ADE ULARMAK MELAYU DALAM PAS NAK DIBUAT BAHAN DER.



Inilah yang telah disabdakan Nabi Muhammad s.a.w akan hal yang berlaku di akhir zaman. Aku nak tanya, bila orang kafir kata dia tahu kandungan Al Quran, dia tahu akan kemuliaan iman dengan menyembah Allah yang satu dan tiada sekutu, tapi masih lagi kafir, adakah itu satu keindahan? Politik menghalalkan segala yang haram demi untuk matlamat yang sebenar - PAS itu bukan ISLAM dan ISLAM itu bukan PAS.

Siapakah serigala berselimutkan kulit kambing?

No comments:

Post a Comment

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.

Whatsoever thoughts, ideas and writings in this blog belong solely to the author and shall not necessarily be the thoughts or ideas of any other organisations or group of people of which the author might seem to be associated with. Any comment found in the comment section of this blog shall not be construed as part of the original posting and shall not be attributed to the author of the blog unless otherwise specifically stated therein. The author of this blog take no responsibility for the contents of third party comments in response to the posting by the author.