Thursday, May 2

DEDAHAN KEDUA BAKAL MUNCUL ............ #MalaysianSpring


MKP mendapat banyak komen mengenai Video yang dikeluarkan semalam. Ramai yang tak pecaya dan masih ragu-ragu. Rilek der.......... itu baru part-1 korang nie gelojoh sangat. MKP nak kasi preview aje tue. Kalau keluarkan semua terus hilang rasa trill...

Anak Anuwar nie dah mula gelabah, MKP mendapat perkhabaran dari sumber dalaman dari Lembah Pantai sendiri mengatakan Si Pelaku dah tak senang duduk, Malah semalam dah mula pening dan menangis dengan dedahan yang Part-1 nie. Bak kata pepatah tempat jatuh lagi dikenang inikan pulak tempat berkasih sayang....

MKP nak cerita sikit mengenai video nie. Korang jangan salah paham dan membuat andaian sendiri. Video nie dah berusia 10 tahun masa tue teknologi tak sehebat sekarang. Kejadian sumbang mahram ini berlaku pada tahun 2004.
 
Berikut adalah komen dari pembaca Blog MKP;

aku tak berani nak menuduh. tapi ni pandangan umum aku aje lepas menonton. sebagai bekas pelajar uniten, sama batch dan sekelas dgn izzah,naluri hati aku berkata:

1) aku kenal bilik dlm video ni

2) aku rasa aku tau siapa perempuan dan lelaki dlm video ni

3) aku rasa aku sangat familiar dgn perempuan dan lelaki dlm video ni

4) aku tekejut sebab kes pasal lecturer kena buang kantoi 'skandal' dgn studeht 10 tahun dulu kembali dlm ingatan aku lepas nengok video ni

5) aku rasa persoalan aku 10 tahun dulu terjawab sudah

6) serious aku tak sangka

7) Wallahualam

MKP Ayat Sempoi : Nantikan dedahan seterusnya..... malam nanti....

11 comments:

  1. Jangan kecewakan penganut pakatan yang inginkan pemimpin yang suci...

    Kikikiki...
    Pejuang Hamas...

    ReplyDelete
  2. "Wahai orang-orang yang beriman! Jauhilah kebanyakan dari sangkaan (supaya kamu tidak menyangka sangkaan yang dilarang) kerana sesungguhnya sebahagian dari sangkaan itu adalah dosa; dan janganlah kamu mengintip atau mencari-cari kesalahan dan keaiban orang; dan janganlah setengah kamu mengumpat setengahnya yang lain. Adakah seseorang dari kamu suka memakan daging saudaranya yang telah mati? (Jika demikian keadaan mengumpat) maka sudah tentu kamu jijik kepadanya. (Oleh itu, patuhilah larangan-larangan yang tersebut) dan bertaqwalah kamu kepada Allah; sesungguhnya Allah Penerima taubat, lagi Maha mengasihani. "
    (Surah al-Hujuraat, ayat 12)

    ReplyDelete
  3. kalau kena dekat parti yg diorang sokong bkn main defend, cuba parti lain wat mcm ni. dah kena maki hamun semua. hipokrit. adakah ini islam yg kamu perjuangkan? jujurkah kamu dlm perjuangan ke jalan allah?

    ReplyDelete
  4. Kalau berani open komen lah cibai, lu tutup apasal.. goyang orang kutuk lu balik ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. eleh..open comment konon. tu blog Penipu Rakyat tu. tak pernah la siar komen aku. apehal lu panas nih? hahahaha

      Delete
    2. Ini kalilah

      Delete
    3. Buat la berkali2 pon. Ikut suka hati. Like who cares..

      Delete
  5. dedah kan sahaja pru semakin hampir... kasi jelas siket macam video mpj selatan.. pudar sgt wajah tu... karang ada tak pecaye pulak.

    ReplyDelete
  6. nak dengar komen nurul izzah pasal bawak saksi 4 orang tentang video dia ni..kalau takde 4 orang sila rujuk pada :
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qFaw1lefOII
    Ustaz ni boleh tolong jawabkan pasal isu zina dan apa itu takrif zina. Geng pakatan pun kalau kurang arif boleh rujuk juga pada video ustaz ni. Menambah ilmu tak salah geng.
    Nurul izzah juga seperti bapak dia boleh la mulakan buat surat palsu yang menggunakan nama Ulama Yusuf Al-Qardawi untuk selamatkan diri ye jijah. Sesungguhnya Allah lebih mengetahui apa yang tidak diketahui oleh manusia dengan mata kasar.Ingatlah firman Allah jika Allah mahu mengangkat martabat seseorang itu maka akan diangkatnya martabat seseorang itu setinggi-tinggi martabat namun jika Allah mahu menjatuhkan martabat seseorang itu maka akan dijatuhkan Allah martabat seseorang itu serendah-rendah hingga ketahap paling hina.
    Untukmu Nurul izzah nyanyilah lagu ini jika benar dirimu dalam video itu. "Tuhanku(Allah)aku tidak layak untuk syurga mu tetapi aku juga tidak sanggup untuk ke Neraka mu, oleh itu kurniakan lah ampunan kepadaku. Ampunkan lah dosa ku, sesungguhnya engkaulah(Allah)pengampun dosa-dosa besar".
    Sesungguhnya Allah maha pengampun dan Allah faham apa jua doa dalam segala bahasa. Walahualam

    ReplyDelete
  7. Kita ni nak ikut Al Quran dan sunnah ke atau bisikan syaitan (syak wasangka)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elok berwaspada dari terkena berkali2

      Delete

Sila berikan pendapat anda di sini .

anda bertanggungjawab sepenuhnya atas komen yang diberi.sebolehnya jika Anonymous,sila letak nama samaran di pangkal komen anda untuk tujuan rujukan post anda.

Whatsoever thoughts, ideas and writings in this blog belong solely to the author and shall not necessarily be the thoughts or ideas of any other organisations or group of people of which the author might seem to be associated with. Any comment found in the comment section of this blog shall not be construed as part of the original posting and shall not be attributed to the author of the blog unless otherwise specifically stated therein. The author of this blog take no responsibility for the contents of third party comments in response to the posting by the author.