Monday, December 26

Calon Ahli Parlimen Permatang Pauh PRU 13!!!


Adakah ini orang yang diceritakan pada MKP semalam semasa pertemuan dengan rakan di Permatang Pauh.Hangat diperdebatkan dalam perbincangan yang berlangsung hingga kesubuh pagi.Jika benar apa salahnya? Pengantin baru yang merupakan kroni keluarga yang diturunkan dari Pak Sheik selepas kejayaan Nurul Izzah yang kini menggegarkan malaysia dengan bermacam tomahan dan sikap populis didalam PKR.Anwar sekarang tidak lagi mempecayai kepada orang luar dari keluarganya.Banyak rakan seperjuangan telah belot dan main bontot anwar dari belakang.Kepercayaan kepada rakan dan juga DAP telah luntur ibarat kain yang telah lama direndam klorok Cap Ayam.

Isu DAP Pulau Pinang cukup memeningkan Pak Sheik dan akan mengurangkan pengaruh PKR dek kerna PKR sebuah parti yang paling ramai ahli dari kaum India.Pak Sheik berharap Ramasamy akan dikekalkan oleh Lim Guan Eng dan mendapat tentangan hebat dari Kalpal Singh.Kenapa Ramasamy dipilih oleh Pak Sheik?Ramasamy adalah penyumbang terbesar kepada PKR dan keluarga Pak Sheik dalam kepentingan politik terkini dan mudah diperkotak-katikkan.

Berbalik kepada Nurul Ilham Anwar anak perempuan ke-4 ini bakal menggegarkan permatang pauh pada PRU 13.Nantikan kemunculan rasminya apabila Parlimen Malaysia dibubarkan kelak.Dengaq kata Pak Sheik nak pi bertanding di Parlimen Nibong Tebal.Sahih berita ini dan jangan terkejut macam mana MKP dapat tau Pak Sheik!!!.Semuanya sumber dari orang kuat jugak!!!Penang Pak Sheik mana nak kata dinding pun boleh habaq kat MKP.

Cerita tak habis la no,kita sambung lain kali.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive