Thursday, July 19

NING BAIZURA PULAK BUAT HAL?



Mungkin musim artis dipolitikkan?Kalau setakat politik kacang putih balut dengan kertas suratkhabaq lama isu yang dimainkan mungkin takkan bertahan lama dan layu ditiup angin sepoi-sepoi bahasa..Ning Baizura pulak balun PAS berikutan penglibatan beliau dalam PAS.Apa kejadah terdesak sampai macam tue pemimpin PAS nie sanggup buat cerita macam tue.MKP bukan takat malu tengok pemimpin PAS memakai kepiah putih atas kepala tapi tak sanggup mempergunakan Islam untuk meraih simpati didalam politik itu sudah melanggar syarat sebagai umat Islam.

Tapi puak haram jadah nie sanggup buat apa saja demi politik sempit lubang k#t# depa.PAS nie kebanyakkanya dari KELANTAN.Bukan nak kutuk orang kelantan tapi perangai depa nie macam haram jadah.....Satu jenis lupa diri bila dah ada kuasa serta merasakan dirinya hebat.Dulu ada kisah dongeng orang kelantan sampai ditelinga MKP menyatakan depa nie jenis suka tinggal kawan dari negeri lain bila dah jumpa rakan satu kapal...Betulke?Mungkin yang sokong PAS aje kot?Hanya yang biasa terkena bisa menceritakannya...
Mungkin bahang pilihanraya sudah mula terasa agaknya. Bukan setakat isu Abby Abadi yang sibuk dibualkan baru-baru ini, lagi terbaru, Ning Baizura telah ‘mengamuk’ di Twitter apabila dia mengatakan bahawa sebuah parti politik, PAS, telah memfitnahnya. 
Ning Baizura dalam akaun Twitternya mendakwa bahawa PAS telah menyebarkan khabar yang dia telah menyertai parti pembangkang itu. Selain itu, Ning Baizura turut menyatakan bahawa pihak tidak bertanggungjawab telah menyebarkan gambar dia bertudung, padahal gambar tersebut adalah gambar untuk drama tahun lepas yang disimpan didalam koleksinya.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive