Sunday, July 1

SOKONG SYAITAN SELEPAS MASUK PAS? @HairieOthman


MKP tergelak bila Hairi nie kata perjuangan PAS berlandaskan Sunah dan Al-Quran,Depa nie berdasarkan fakta atau pun auta.Yang jelas maklumat yang MKP dapat ada satu Agensi yang membawa artis yang sudah diketepikan dan kurang popular dalam industri tanah air supaya menyertai PAS.Tujuan utama artis nie masuk PAS adalah kerana habuan wang ringgit yang yang telah dijanjikan oleh Agensi terbabit.

Dedahan pada masyarakat umum menyatakan mereka ini masuk PAS adalah bersikap perjuangan serta Islam adalah sikap yang retorik semata-mata.Semuanya kerana wang ringgit yang telah menutup pintu hati mereka mendengar fakta yang sebenar..Apa pun yang telah dibuat oleh Hairi nie tak memberikan impak yang besar kepada UMNO kerana Janji yang tleah diberikan oleh UMNO adalah JANJI YANG DIKOTA.Tidak seperti PAS hanya pandai berjanji tetapi melaksanakan apa yang dijanji belum PASti....inagatan buat Hairi tontonlah video Pok NIk nie supaya anda sedaq apa itu perjuangan PAS yang sebenar.Islam telah dipergunakan untuk tujuan POLITIK

Perjuangan Pas yang berlandaskan al-Quran dan Sunnah adalah faktor utama yang mendorong hero filem Leftenan Adnan, Hairie Othman, 41, mengambil keputusan untuk menyertai parti itu. 
Walaupun mengakui tindakan yang diambil itu berisiko dengan kemungkinan berhadapan ketandusan tawaran berlakon pada masa akan datang, Hairie redha dan menganggap keputusan itu tepat. 
“Apabila saya memilih untuk bersama Pas, ramai rakan artis bertanya kenapa saya mengambil keputusan ini kerana mereka menganggap saya tidak akan mendapat tawaran berlakon lagi. 
“Mereka tanya apa yang saya mahu buat selepas ini. Saya beritahu mereka saya akan keluar berceramah dan saya yakin rezeki ALLAH ada di mana-mana. Saya percaya dan yakin dengan perjuangan berlandaskan Islam adalah benar," katanya yang mengakui keputusan tersebut bukan atas paksaan mana-mana pihak. 
Beliau berkata demikian semasa berucap pada Program Tahlil dan Munajat di Dataran Dahlia, Taman Dahlia JB. -SH
Video nie memang bantai UMNO oleh artis yang MKP maksudkan diatas akan tetapi nak tengok apa yang telah dikatakan oleh Bob Lokman tauke kopi jantan mengutuk UMNO get lose tonton sehingga keminit yang ke 12:10.Rasanya apa yang telah dibuat berbayar.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive