Monday, October 22

MALIK KASIM ABAIKAN PENGUNDI BATU MAUNG? @DzainalAbidin


Setelah dedahan dibuat oleh Blogger KLIK mengenai nasib penduduk di Kampung Tepi Bendang Batu Maung semalam satu inisiatif telah dilakukan oleh UMNO Negeri Pulau Pinang.

Program Walkabout Dato Zainal Abidin Osman, Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Pulau Pinang, ke Kampung Permatang Tepi Bendang, Batu Maung, P.Pinang.

Perjumpaan dengan lebih 100 Orang penduduk Yang terlibat dengan perpindahan kerana Pemaju akan memajukan tanah tersebut. Satu lagi Kampung Melayu (42 buah rumah) akan lenyap di P.Pinang.

Bagi UMNO Pulau Pinang dengan pertemuan ini yang mendapat sambutan amat mengalakkan dari penduduk yang hadir boleh dikatakan semua yang terlibat hadir...Sentuhan dari pemimpin serba sedikit boleh meringankan beban yang bakal ditanggung oleh mereka...

Beginilah siri nasib malang yang berterusan menimpa melayu Pulau Pinang di bawah pemerintahan rejim Guan Eng.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive