Saturday, June 15

JOM KITA PAKAT GELAK......... OH MY MALAY....


Jangan kutuk nanti ada orang marah lol , korang kena faham ini kawasan taiko LIM yang punya!!! Taiko LIM nie Maksum buat salah apa pun olang cina DAP kata itu biasa pekala kecil tarak hal punya.

Tapi yang pelik sehingga kini tiada kenyataan dari pemimpin yang diberi kepercayaan oleh pucuk pimpinan menerajui JKP Sdn Bhd. Dok berbulan madu dengan bini baru agaknya dan jangan kacau itu Big Brother nanti ada pancung sama lu..

Kalau dah tak nak jadi pemimpin baik letak jawatan secara terhormat aje, Bagilah pada yang minat membantu rakyat dan ambil peduli . Jawatan nak pegang sampai mati tapi kerja macam harami......memang ini semua bencana alam tidak dapat dielakkan akan tetapi sebagai pemimpin yang bertanggungjawab pada rakyat marhean bagaimana pulak!!!!


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive