Monday, February 15

PRASARANA BAKAL MENJADI PENGENDALI PENGANGKUTAN AWAM TERBAIK DUNIA @MyRapidKL @azmiaziz60 @NajibRazak


Prasarana Malaysia Bhd petang tadi memeterai MoU dengan Transport for London (TfL) bagi membuka laluan kepada kerjasama yang lebih erat antara kedua-dua pengendali pengangkutan awam itu.

Tujuan utama parjanjian ini adalah bagi  meningkatkan kemahiran kakitangan antara Transport of London dan Prasarana. Ini bermakna akan ada penukaran kakitangan antara Transport of London & Prasarana.


Komitmen ini bagi memastikan mutu perkhimatan pekerja Prasarana bertaraf dunia dengan termenterai penjanjian ini.

Transformasi PRASARANA dimana warga Prasarana lebih banyak input dan skill. Apa yang mereka belajar di London akan diguna pakai di Malaysia kelak. Hasil akan dinikmati oleh rakyat/pengguna.

MOU .Persefahaman ini bermula tahun ini. Butiran terperinci masih dalam perbincangan.

Target Prasarana adalah menjadi World Class Service Provider jadi kita kena belajar dengan yang terbaik dan bandingkan kedua - dua syarikat.

Bagi mencapai status world class Prasarana berfikir luar kotak. Contoh stesen LRT kini menjadi pusat komuniti bukan stesen semata-mata. Prasarana tidak akan berhenti untuk belajar dan jadi yang terbaik

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive