Tuesday, May 30

MAJLIS IKRAR BEBAS RASUAH @Tabung_Haji @AzeezPutera @NajibRazak


Lembaga Tabung Haji (TH) hari ini menganjurkan Majlis Menandatangi Ikrar Bebas Rasuah dengan kerjasama Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), bertempat di bangunan TH, Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur.

Majlis yang diadakan ini telah disempurnakan oleh YB Datuk Seri Panglima Abdul Azeez Abdul Rahim, Pengerusi Tabung Haji.

Majlis turut disertai oleh YBhg. Datuk Dzulkifli Ahmad, Ketua Pesuruhjaya SPRM dan YBhg. Datuk Seri Johan Abdullah, Pengarah Urusan Kumpulan dan Ketua Pegawai Eksekutif Tabung Haji.

Penganjuran majlis ini menyatakan sokongan berterusan Tabung Haji dalam memerangi rasuah sejajar dengan amalan serta tadbir urus korporat yang terbaik.


Majlis turut dihadiri oleh Ahli-ahli Lembaga Pengarah Tabung Haji, wakil daripada anak-anak syarikat Tabung Haji, pesuruhjaya-pesuruhjaya SPRM dan pengurusan kanan Tabung Haji.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive