Tuesday, May 29

VIDEO ANWAR ATAU IZZAH!!!MANA SATU PILIHAN ANDA?

Seorang teman yang bekerja dengan media arus perdana baru saja menghantar SMS. Katanya semua lawatan Datuk Seri Najib ke luar negara telah dibatalkan.

Katanya lagi, pengumuman penting akan dilakukan pada hari Jumaat.

Jumaat yang pertama ialah 1 Jun 2012. Oleh itu, tunggulah setiap Jumaat kalau-kalau ada pengumuman penting.

Apa yang akan diumumkan? Pembubaran parlimen? Ada kemungkinan.

Kerana petanda-petanda pilihan raya dah nak hampir ada. Rakyat diberi imbuhan RM 500 melalui bantuan rakyat 1Malaysia (BR1M).

Warga Felda tidak kurangnya. Lebih hebat, RM 5000 bagi ibubapa dan RM 5000 bagi anak mereka.

Warga media gembira kalau pilihan raya cepat. Dapatlah mereka hidup seperti biasa. Politikus? Mungkin banyak kira-kiranya. Misteri menyelubingi. Dicalonkan atau tidak?

Seperti yang telah dijanjikan semuanya akan terurai apabila pengumuman itu dibuat,Kepada 4 sahabat blogger yang menanti Q dari MKP, stanby...Hanya 4 blogger yang terlibat pada yang lain tunggu ajelah nanti....Jangan pulak memandai nak claim kata hampa punya geli tahap gaban bila dengaq ada orang mengaku ada video tue....So kepada tukang UP-LOAD lu balik lah cepat dari kemboja tue wat ape duduk kat sana lama sangat 3 video tue takkan sampai dua hari kena tunggu......

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive