Wednesday, May 29

GAMBAR INI MEMBUATKAN PEGUAM #BLACKOUT505 MEROYAN.... @PDRMsia @Zahid_Hamidi


Gambar diatas menunjukan sikap yang ditunjukan oleh Peguam pembangkang yang bersikap biadap terhadap anggota PDRM. Itulah sikap yang kurang bertamadun oleh Peguam yang belajar bolah dikatakan pandai akan tetapi bodoh. Bagi MKP agak mudah jika kita menghormati orang lain sudah pasti orang lain akan menghormati kita.

Jika tingkah-laku begini yang ditunjukkan oleh Peguam bodoh ini bakal memberikan tanggapan yang kurang baik bagi semua Peguam yang ada di Malaysia. Budaya sebegini tak patut disuburkan di Malaysia.


MKP tabik Spring lima kali pada Konstabel Muhalim bin Osop walaupun berpangkat Konstabel namun membuktikan bahawa Konstabel lebih beradab dari Peguam hanya berlagak pandai akan tetapi kerang matang didalam tindak-tanduknya.

Konstabel Muhalim bin Osop surat penghargaan daripada Timbalan Ketua Polis Kuala Lumpur, SAC Dato’ Amar Singh s/o Ishar Singh kerana berjaya mengekalkan sikap profesionalisme dalam penugasan apabila beliau sentiasa dalam keadaan tenang, sabar, berbudi bahasa, tegas dan komited semasa berhadapan dengan karenah peserta perhimpunan dalam Ops Aman, 22 Mei lalu.

MKP Ayat Sempoi : Pastinya lepas nie Peguam tue meroyan bagai orang hilang akal....



6 comments:

Anonymous said...

Tahniah diucapkan kpd anggota polis ni. Waalau pun masih muda, dia telah menunjukkan tahap profesionalisme yg tinggi bila berdepan dgn peguam bodoh yg menjerit2 mcm berok!Syabas!

Anonymous said...

Tahniah. Muka pun tenang dan senang di lihat. Itu namanya orang yang ada pegangan hidup dan agama.

Bingai @ Bangang said...

ni sema salah UMNO sebab tak ajar makbapak dia tertib mengajar anak-anak. hehehehe

Orang beradat itu beradab.
Orang beradab itu bertertib.
Orang bertertib itu berakal.
Orang beragama itu beragama.

Adat bersendikan syarak
Syarak bersendi Kitab Allah
Najib memang tak layak jadi PM? di Tendang Terajang

Anonymous said...

Heh, kalau aku, aku polongkan perempuan meroyan tu! Laknat betul perangan pendatang asing ni!

Anonymous said...

HIDUP PDRM.....

Anonymous said...

tahniah konst muhalim dan tahniah jugak kepada PDRM sebab memberi penghargaan kepada anggota yang terbukti lebih beradab dan lebih bertamadun berbanding peguam perempuan itu..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive