Thursday, May 9

MULA DAH MEROYAN CINA DAP BANGSAT NIE..........


Setelah menang besar pada PRU-13 DAP menerusi Ketua Menteri pilihan kaum Cina DAP telah mengeluarkan kenyataan kebimbangan bahawa Pusat Khidmat MCA dan GERAKAN bakal ditutup. Persoalannya kenapa nak bimbang kalau Pusat Khidmat ditutup. 

DAP boleh membuka pusat khidmat setelah menang dengan menghasut pengundi menyokong DAP Cauvanis. Ternyata DAP menerusi Guan Eng tidak pernah memberi khidmat menolong kaumnya sendiri. 

Pendapat MKP merasakan sebelum ini MCA dan GERAKAN telah diperdayakan oleh Kaum Cina. Mungkin pada pemikiran mereka walaupun tidak memberikan undi akan tetapi MCA bakal menolong kaum Cina bila ditimpa kesusahan.

Sesudahlah ditipu!!! Ini adalah pengajaran buat Cina Penyokong DAP takkan MCA dan GERAKAN nak kena tipu lagi. 

Pada Melayu PAS pulak korang dah kena kencing lagi dengan Guan Eng pada kali kedua. Melayu yang beriaya kempen untuk DAP akan tetapi racun dibalas pada mereka. PAS sanggup menggadai Kalimah Allah demi perjuangan bersama DAP. 

Hari ini Barisan Exco Kerajaan Negeri Pulau Pinang telah terbentuk.Kebanyakkannya dimonopoli DAP dan PKR.Dimana wakil exco dari PAS Pulau Pinang?

Sudah mula kedengaran suara-suara sumbang didalam Pakatan Pulau Pinang.

MKP Ayat SEmpoi : Jangan Kasi muka pada pengundi Cina DAP Belot setelah makan kenyang lupa pada Tuannya.

5 comments:

Anonymous said...

dgr lagu arwah sudirman..kesian dia kesian dia.kesian dia..politik pak lawak tahap gaban..

Anonymous said...

Dulu ada satu cerita bersiri kat TV, Entah apa tajuk nya,.... macam style2 korporat juga. Masa nak disanjung2.... Habis Madu Sepah di Buang, Jadilah dia tu Seperti Melukut di tepi gantang.....

matkilaupenang said...

Apa maksud kau sebenarnya nie

Anonymous said...

Makin bongkak dia ni
http://www.youtube.com/watch?v=R9I5hmRYVaw

Anonymous said...

pemimpin pas sial ni tahap bodoh kelas neraka dan sememangnya diorg ni layak jadi tukang basuh najis cina rasis ni..ptuiihhh!!!!

pas sial 44x

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive