Wednesday, December 11

@CmLimGuanEng MELUTUT MINTA MAAF PADA JAHARA.......... @DzainalAbidin


Ketua Menteri Seksis pulak nama gelaran terbaru yang telah diberikan pada Lim Guan Eng. Apa tidaknya jika menjatuhkan martabat seorang wanita. Guan Eng perlu sedar diri kerana mempunyai emak dan nenek.

Musim bodoh untuk komen seksis hanya menunjukkan betapa sukarnya bagi ahli politik wanita untuk mendapat penghormatan.

Ejekan dan komen seksis sebegini tidak menghormati wanita. Ia hanya menunjukkan betapa sukarnya untuk wanita dalam politik untuk merentasi seksisme.

Jantina sebagai wanita bukan kelemahan dan peranan kita tidak kurang pentingnya. Ahli politik wanita daripada kedua-dua belah harus tampil bersama dan menuntut supaya seksisme dihentikan.

Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng memohon maaf kepada Jahara Hamid kerana menggelar ketua pembangkang negeri itu sebagai "nenek"

Mungkin Guan terima panggilan dari ibu atau neneknya supaya meminta maaf dari YB Jahara.

2 comments:

Anonymous said...

apa saja alasan dn ckp...ini cina dap x boleh pecaya sampai mati...x boleh pecaya...ingat org melayu..jgn lansung pecaya dn puji dia..walau di beri segunung emas...kerana ini la strategi jahat mereka..utk hapuskan melayu..

tukang telek said...

PAS saja yang bodoh melutut di tepi gantang.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive