Friday, July 4

SHAH X-Factor & @MediaHiburan NAK MENIPU BIAR BERFAKTA. @MRTMalaysia


Seorang artis yang suam-suam kuku dan kurang dikenali tampil mendakwa dirinya hampir kemalangan apabila lori treler yang membawa besi untuk terjatuh diatas jalan raya. MKP nak mempersoalkan disini adakah ada bukti yang mendakwa muatan dibawa itu milik MRT. Kalau hanya sekadar dakwaan atau serkap jarang lebih baik jangan bersikap seperti munafik. 

Nak salahkan orang lain memang senang akan tetapi biarlah berfakta dan ada bukti.


Gambar diatas membuktikan bahawa syarikat yang membawa muatan besi tersebut tidak mempunyai hubungkait dengan MRT. Jika ada sila buktikan.....? Ini adalah tanggungjawab syarikat tersebut bukannya pihak MRT. 


Jika benar Shah X-Factor ada didalam kenderaan tersebut sila tunjukkan bukti bahawa itu adalah kenderaan anda. Kalau nak menipu pun agak-agak la artis kurang popular nie. Takkan benda macam nie pun nak jadikan kontroversi menaikkan diri. Nanti masuk melodi pulak lepas nie... Kantoi Menipu..


Ini adalah gambaran yang menghubungkan kaitkan Kemalangan tersebut dengan MRT. fikirlah secara logik serta boleh diterima akal. Takkan nak memunggah besi kat lebuhraya. Malaysia ada undang-undang. Buat Shah X-Factor kalau nak buat andaian serta tuduhan melulu biarlah berfakta.


Nak buat aduan lain kali pada pihak yang bertanggungjawab bukan main tuduh aje. Pihak berwajib menjalankan pemantauan serta penguatkuasaan adalah SPAD. Kemalangan boleh dielakkan jika ada pengawasan yang cekap dan telus dari SPAD. MKP bukan nak salahkan SPAD tapi ini adalah sebagai teguran yang membina. 

2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Mamat blogger ni yg sebenarnya Nak cari populariti murahan, sakit otak Mamat ni takde keje nak cari penyakit.. Muahahaha

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive