Saturday, July 5

KENAPA DIBERI PADA RAKYAT KELANTAN.....? @AzeezPutera


Hari ini Biro Kebajikan UMNO berkunjung ke Negeri Serambi Mekah, Kelantan. Seperti yang dijanjikan oleh Pengerusi Biro Kebajikan UMNO Malaysia Dato' Sri Abdul Azeez Abdul Rahim  memberikan sumbangan Kurma dan air Zam-Zam kepada semua Masjid Seluruh Malaysia. Walaupun negeri kelantan ditadbir oleh PAS tapi Biro Kebajikan memberikan pada semua masjid yang ada di Kelantan melalui Badan Perhubungan Negeri yang diterajui oleh Datuk Seri Mustapha Muhamad.Turut hadir pada pagi tadi adalah DS Tengku Adnan.



Walaupun baru sahaja balik dari Tanah suci Mekah menunaikan Umrah sejak hari pertama Puasa demi Rakyat Kelantan Dato Sri Azeez tetap bersama menunaikan amanah yang telah dipertangjawabkan padanya. 

Berikut adalah amanat yang telah diberikan oleh Dato Sri Azeez Rahim pada semua jemaah Umrah yang ingin menunaikan umrah pada tahun ini;


1 comment:

Anonymous said...

Nak bodek. Mcm la org kel nak pangkah bn Mereka dah kata mereka akan block pru14 dari bn masok kel. Bila nak penyokong pandai round sluruh negara buat fitnah cerita2 welfare. Menyombong kpd bangsa seislam mcm bagus sgt. Serambi maksiat. Hipokrate to the highest level.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive