Wednesday, March 28

PENGGUNA PUJI POLIS BANTUAN RAPID FERRY


Para anggota Polis Bantuan yang bertugas dengan Rapid Ferry mendapat pujian daripada para pelanggan Feri Pulau Pinang, yang secara keseluruhan memberikan impak positif kepada perkhidmatan berkenaan berdasarkan satu kajiselidik yang dijalankan sebagai persiapan sebelum beroperasi secara rasmi.

Dalam kaji selidik ‘Kepuasan Pelanggan terhadap Perkhidmatan Feri’, yang diadakan selama 7 hari bermula 2 Mac secara atas talian sepenuhnya, perkhidmatan Polis Bantuan yang disediakan mendapat tahap kepuasan pelanggan paling tinggi berbanding faktor-faktor lain pada kadar catatan 67%.

Kajian selidik itu turut menunjukkan kekerapan feri serta maklumat perjalanan feri sebagai faktor yang mendapat tahap kepuasan pelanggan paling rendah. Responden juga dilihat tidak meletakkan jangkaan (expectation) yang tinggi terhadap faktor- faktor tersebut dan hampir menyamai tahap kepuasan pelanggan. Ia juga menunjukkan perkhidmatan bas Rapid Penang memainkan peranan penting di mana lebih daripada 66% pejalan kaki menggunakan bas sebagai perantara untuk perkhidmatan Feri.


Kaji selidik berkenaan mendapat penyertaan yang amat menggalakkan dengan 994 responden memberi maklum balas dalam tempoh seminggu ia dijalankan.

Bagi menggalakkan penglibatan dalam kaji selidik itu, para responden berpeluang memenangi pelbagai hadiah cabutan bertuah, yang disediakan oleh Rapid Ferry. Tiga pemenang bertuah yang terpilih adalah Puan Normardiana Kamaruddin, Encik Darma Sillan dan Encik Soh Kheng Siang.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive