Wednesday, December 29

Guan Eng Apa Dah Jadi?

CAT yang kononnya diamalkan oleh DAP dan pakatan haprak Pulau Pinang sebenarnya sampah dan retorik politik yang meremehkan minda rakyat.

Satu demi satu bukti didedahkan betapa mereka ini mengamalkan rasuah,kronisme,malah tidak transperance seperti mana yang dilaung laungkan.Amalan runding terus turut dilakukan oleh pemimpin pakatan terutamanya Lim Guan Eng.

Sebelum ini dakwaan oleh ahli DAP terhadap P.Ramasamy TKM2 mengenai pemberian projek kepada kroni kroninya hanya dibakul sampahkan oleh Guan Eng.Tidak ada apa apa tindakan yang dilakukan.





Tiada amalan telus dilakukan oleh pentadbiran Guan Eng,malah dakwaan oleh ahli DAP mengenai salah laku Ramasamy tidak di siasat langsung.

Kontrak yang diberikan kepada kroni kroni Ramasamy terdiri daripada pembangunan sekolah tamil,pembekalan komputer.Malah kontrak dari PBA dan Penang Hindu Endiwments Board turut diberikan kepada 16 orang kroni termasuklah Jayabalan dan M Satees rakan baik P Ramasamy.,


Inilah amalan yang dibanggakan oleh ketua menteri paling celaka dalam sejarah kerajaan negeri Pulau Pinang.Kerana dirinya dibuang oleh rakyat Melaka,maka beliau berasakan sudah menjadi raja,diktaktor dan Khalifah hingga mampu membuat apa saja asalkan menepati kehendak diri beliau.


Dikhabarkan khawarij PAS dan PKR turut mendapat laba hasil projek projek runding terus yang dikaitkan untuk mengisi tabung pilihanraya mereka.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive