Tuesday, May 17

LIDAH BEWAK BERCABANG LAGI:JALAN RAKYAT SUNGAI NYIOR.



Yang paling jelas ialah jalan awam tersebut sangat berdekatan dengan barisan rumah teres. Selain daripada itu, jalan tersebut terletak di sebelah taman permainan kanak-kanak.


Malangnya, tiada pagar yang mengelilingi taman permainan tersebut dan keprihatinan Lim Guan Eng itu mungkin akan membahayakan kanak-kanak yang bermain di taman tersebut.

Kita tidak mahu sebarang kecelakaan yang menimpa mereka. Apakah Lim Guan Eng tidak mengendahkan keselamatan rakyat Malaysia?

Apakah terdapat perancangan untuk membina pagar keselamatan di sekeliling taman permainan tersebut?

Seperkara lagi, seperti yang kita ketahui, tuduhan Lim Guan Eng yang menuduh kerajaan BN sebelum ini tidak menyediakan jalan alternatif untuk jalan tol Sungai Nyior adalah tidak berasas sama sekali. 

Kerajaan BN sebelum ini bukan sahaja telah menyediakan satu jalan alternatif tetapi sedang merancang untuk menyediakan 3 lagi jalan alternatif untuk rakyat Pulau Pinang tetapi pertukaran kerajaan menyebabkan usaha tersebut tidak dapat dilaksanakan.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive