Sunday, April 22

BN PULAU PINANG SEDIA GEMPUR DAPig.


Walaupun Barisan Nasional (BN) Pulau Pinang dalam keadaan yang amat mencabar tapi komitmen dan semangat pemimpin serta anggota parti sangat kuat ingin berkhidmat kepada rakyat negeri ini.BN Pulau Pinang sudah bersedia untuk satu komitmen, nafas dan strategi yang baru untuk bersama-sama berjuang bagi rakyat Pulau PinangLebih 5,000 orang menghadiri majlis berkenaan bagi mendengar amanat daripada Perdana Menteri yang juga Pengerusi BN.Pada majlis itu.


DS Najib mengumumkan Setiausaha Agung Gerakan Teng Chang Yeow dilantik sebagai Pengerusi BN Pulau Pinang bagi mengantikan Koh Tsu Koon.

MKP Ayat Sempoi : Betulah apa yang dinyatakan dalam artikel nie klik

1 comment:

Anuar bin Safian said...

eh..eh bukankah melayu umno dok kata sepatutnya melayu yg perintah dan bukannya cina..? alih2 cina dilantik olh najibun sebgai pengerusi BN? awat tak pilih melayu. Melayu mamakkan ada..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive