Monday, April 16

#MansuhPTPTN MAKAN PUN SHEB BAGI?

MKP tergelak berguling-guling kat atas lantai bila tengok gelagat mahasiswa nie, Dah la SHEB nie bagi depa makan free pun nak cakap banyak lagi,Apa kejadah punya perangai mahasewel nie. Sebenarnya SHEB merupakan satu unit yang ditubuhkan oleh Pemuda UMNO Malaysia bertujuan membekalkan makanan kepada golongan gelandangan yang tidak berumah di sekitar ibu kota. Program yang diberi nama 'Food For Life' itu telah dijalankan sejak sekian lama.


Kemunculan kenderaan unit SHEB di Dataran Merdeka semalam merupakan rutin biasa yang dilakukan oleh sukarelawan SHEB setiap hari Sabtu dan Ahad di sekitar Jalan Masjid India, Jalan Tuanku Abdul Rahman, Bukit Bintang dan Chow Kit.


Kehadiran unit ini sekitar jam 6.30 petang tadi bukan bertujuan menyatakan sokongan kepada para demonstran 'Mansuh PTPTN' sebagaimana digembar-gemburkan mereka.

Malah kehadiran SHEB di Dataran Merdeka petang tadi sebenarnya menimbulkan rasa tidak puas hati para demonstran sehingga sukarelawan SHEB dikepung oleh mereka.klik disini

MKP Ayat Sempoi : Muka depa nie tak tau malu sungguh,,,,,apa kejadah punya manusia nie??

1 comment:

Muhammad Naguib bin Kaharudin said...

Mohon link tuan...http://gombakgempur.blogspot.com/2012/04/kebangkitan-rakyat-menentang-kezaliman.html

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive