Thursday, August 30

Abby Abadi Kena Buah Kilat Dengan Dr Mohd Asri?


Baru sahaja setahun jagung bertudung litup sudah merasakan dirinya penuh dengan ilmu keislaman yang digunakan sewenang- wenangnya untuk menghentam sesiapa sahaja yang difikirkan tidak sehaluan tanpa mengira kedudukan dan tahap ilmu yang dimiliki individu lain.

Terbaru, Ostajah Abby Abadi yang merasakan ilmu didadanya sudah mencapai tahap tertinggi, dengan berani menghentam mantan Mufti Perlis, Dr Mohd Asri Zainul Abidin kerana pandangan beliau dilihat kurang menyebelahi PAS!!!

Pada pandangan PM, tindakan Ostajah Abby Abadi ini bukanlah secara langsungnya mahu menghentam Dr Asri, sebaliknya tindakan itu adalah lebih kepada inginkan perhatian atau mungkin cubaan untuk menarik perhatian Dr Asri kepada dirinya yang kini berstatus MJ.

Sungguhpun begitu, jawapan balas yang diterima Ostajah ini nyata menghiris kalbu apabila Dr Asri sendiri secara terus terang memulangkan paku buah keras!!!

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive