Wednesday, November 21

Tahniah DS @NajibRazak


Berdarah hidung Anwar serta pencacainya bila tengok benda macam nie...Maklumlah depa nie bukan boleh tengok DS Najib lebih dari dia orang......Mesti ada cacat celanya yang bakal menjadi tomahan dan kritikkan mereka....



Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak terharu dan berterima kasih dengan sokongan rakyat terhadap laman sosial Facebooknya dengan peminat berdaftar mencecah lebih satu juta orang hari ini. 
Jumlah itu menjadikan beliau pemimpin dan ahli politik pertama yang memiliki jumlah peminat paling ramai di laman rangkaian sosial tersebut di rantau ini. 
Dalam entri terbarunya di Facebook, Najib berkata: “Saya terharu mengetahui rakan Facebook telah mencecah 1 juta orang. Terima kasih. Saya akan terus berinteraksi bersama2 rakan online setia saya. Terima kasih atas sokongan anda!” 
Pencapaian Najib yang boleh dianggap membanggakan itu berikutan usaha beliau mendekati rakyat di peringkat akar umbi dengan menggunakan kemudahan teknologi seiring dengan perkembangan semasa. 
Baru-baru ini, Perdana Menteri mengumumkan akan meraikan peminatnya yang ke-1,000,000 dan pengikut yang ke-500,000 di laman Twitter dalam sebuah majlis minum petang. 

Berapa pengikut Anwar didalam Twitter? Korang tengok lah sendiri.....Jika nak dibandingkan dengan @NajibRazak sudah mencapai 1juta....boleh bahagi dengan 4.....Macam nie nak kata Anwar popular...Haaaa pi mampus lah dengan Anwar..

MKP ayat sempoi : Jika pemimpin itu ikhlas dan aktif nescaya ramai pengikutnya...

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive