Wednesday, January 30

HOT : AKSI GHAIRAH WANITA BERTUDUNG CIUM MULUT BERPERISA DURIAN.....


Apa nak jadi dengan dunia sekarang mungkin dah nak kiamat agaknya,aksi ghairah kedua-dua awek bertudung nie tersebar dilaman FB petang tadi.Mungkin banyak sangat terikut dengan dakyah Ostad Sesat dari pembangkang kot?

Nurul Izzah, anak peliwat tua, Anwar Ibrahim akan menggunakan lidah bapanya yang kuat membelit, kuat menipu, dan kuat berdolak-dalih apabila sesuatu isu yang dia sendiri utarakan, dipersoalkan semula. 

Dalam isu Melayu Murtad yang disokong oleh Nurul Izzah sebagaimana yang terkandung dan disiarkan oleh FREE MALAYSIA TODAY pada 3 November 2012, telah menyebabkan sebahagian besar daripada penyokongnya turut melompat dan melenting.

Dalam forum berkenaan, Nurul Izzah secara terang-terangan menyokong orang Melayu memurtadkan diri atau dimurtadkan atas nama KEBEBASAN BERAGAMA. Tetapi apabila diasak, Nurul Izzah 'cepat-cepat membetulkan keadaan semula' dengan menyatakan bahawa dalam Islam tiada paksaan.

Macam manalah jika anwar jadi PM kelak bukan setakat macam gambar diatas mungkin lebih teruk lagi kot...........Fikirkan....


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive