Friday, April 26

CHEGU BARD RASUAH PENGUNDI SUNGAI ACHEH.........


Chegu Bard kini keseorangan apabila membuat lawatan di sekitar Sungai Acheh. Nampaknya Calon payung terjun PKR ini telah diboikot oleh Pakatan sendiri. Bila dah kena Boikot terpaksalah memberikan wang pada pengundi. Biasalah Duit dah banyak tabur ajelah. 

Timbalan Pesuruhjaya Pas negeri, Khalid Man mengakui wujudnya kekecewaan dalam kalangan ahlinya berikutan pengguguran Mohd. Yusno sebagai calon sehinggakan mereka menutup beberapa bilik gerakan di DUN Sungai Acheh.

PAS Pulau Pinang menggesa pakatan pembangkang mengambil kira perasaan ahli-ahli sebelum membuat keputusan meletakkan calon PKR bertanding di kerusi tersebut pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

Ketua Penerangan Pas negeri, Bukhori Ghazali berkata, ini kerana sebagai sebuah parti dalam sebuah pakatan perlu wujud situasi 'menang-menang' kerana selama ini Pas menunjukkan kesetiaan terhadap pakatan.

Bagaimanapun, keputusan keras pucuk pimpinan yang mahukan calon PKR, Badrul

Hisham Shaharin atau CheguBard bertanding dan menggesa calon Pas, Mohd. Yusni Md Piah menarik diri telah mengecewakan ahli-ahli Pas.


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive