Thursday, April 18

#SpendaStopa BENDERA BARU PAS DI TERANGGANU


Penyokong PAS Terangganu dah mula boikot. Ini adalah bukti terbaru yang MKP dapat dari rakan disana. Mungkin ini adalah petanda terbaru mengatakan PAS bakal terkubur. Alahai Stopa rakyat dah mula membenci sifat munafik pemimpin PAS lain yang diucap lain pulak perbuatan disebaliknya..

Semalam sebaik saja saya post artikel analisis Marang saya - KLiK - saya menerima sms dari sumber dalaman Pas, baru saja tamat Mesyuarat Tergempar di Markas Pas Marang dan mereka bersetuju akhirnya untuk melantik Mustafa Ali sebagai calon PRU13 di kawasan DUN Ru Rendang.

Peeeergh ! Apakah akan muncul bendera Pas yang baru di Ru Rendang ?


Kenapa ada gambar macam seluar dalam putih jer tu ? Manalah saya tahu ... sejak akhir2 ni, asal sebut je nama Mustafa, orang akan terbayang seluar dalam putih. Asal nampak je seluar dalam putih, orang akan terbayangkan Mustafa...... KENAPA EK ?

BACA SeTERUSNYA KLIK 

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive