Friday, April 12

VIDEO SIAPA PULAK LEPAS STOPA ALI............NANTIKAN KEMUNCULANYA.....


Semalam, seluruh negara telah digemparkan dengan satu video seorang pemimpin PAS iaitu Stopa Ali. Beliau adalah Setiausaha Agung PAS. 

Klip video tersebut sangat mengejutkan orang ramai kerana memaparkan adegan dan aktiviti seksual diantara Stopa Ali dengan seorang wanita dipercayai wanita Melayu di dalam sebuah bilik dipercayai hotel. Dalam klip video tersebut Stopa Ali juga membayar sedikit wang kepada wanita tersebut selepas wanita itu selesai melayan nafsunya.

Menurut dari sumber sahabat-sahabat dari dalam PAS, video tersebut dikatakan disebar oleh kumpulan dari kalangan orang PR sendiri yang dikenali sebagai kumpulan Pro Kamarudin Jaafar. 

Kamaruddin Jaafar adalah bekas Setiausaha Agung PAS dan tempatnya telah diambil alih oleh Mustafa Ali. Menurut sumber dalaman PAS, mereka tidak mengatakan bahawa Kamaruddin Jaafar yang terlibat, tetapi kumpulan yang pro kepadanya.

Menurut khabar angin, StopaAli mengatakan bahawa perempuan itu adalah isterinya. Tetapi wanita di dalam video tersebut berpakaian seksi dan tidak bertudung. Masakan isteri seorang pemimpin PAS boleh berpakaian begitu? Di bawah adalah gambar StopaAli bersama isteri sebenar beliau semasa bercuti di luar negara:

StopaALi bersama isteri.

Stopa Ali nampaknya ingin berbohong kepada rakyat jika beliau mengatakan bahawa wanita di dalam video tersebut adalah isteri beliau.

Aku sarankan agar lebih baik Stopa Ali mengakui kesilapan dan membiarkan Majlis Syura PAS menjatuhkan apa saja hukuman ke atasnya.

Hadi Awang pernah menegaskan bahawa Islam membenarkan untuk mengaibkan pemimpin sekiranya ia bertujuan untuk memberitahu rakyat siapa sebenarnya pemimpin dan membuktikan sifat buruk pemimpin itu.


Mustafa Ali haruslah berundur dan Majlis Syura perlu menjatuhkan hukuman kepada Mustafa Ali by hook or by crook. KEDAI25JAM




1 comment:

Anonymous said...

HUDUDD...
REJAM SAMPAI MATI..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive