Friday, November 29

ADUN MAIN HANDPHONE DAPAT ELAUN LEBIH.........


Kelibat ADUN yang tidak memberikan perhatian serta bermain dengan telefonnya semasa Persidangan DUN Pulau Pinang pada pagi tadi. Untuk makluman semua Adun ini adalah EXCO yang telah dipilih oleh Lim Guan. Namun jawapan yang MKP terima agak sinikal serta menyalahkan ADUN UMNO pulak.


Kerajaan negeri sedar bahawa elaun anggota dewan undangan negeri sebanyak RM4,112.79 sebulan tidak berubah sejak Januari 2004 dan jumlah ini tidak setimpal dengan beban tugas dan tanggungjawab yang diamanahkan kepada anggota-anggota dewan undangan negeri.Tapi Adun pulak asyik dengan telefon bimbit. Boleh gitu.Lawak tahap dewa depa nie buat.

Tapi maklumat awal mengatakan ADUN yang menjawat jawatan EXCO bakal dinaikan sehingga 80% ini bermakna ADUN PKR dari Seberang Jaya bakal memperolehi sebanyak 11Ribu sebulan. Perghh untung jadi wakil rakyat PKR nie.


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive