Friday, July 1

ELOK CABUT SAJA ANUGERAH PADA PADDYKUTTY.


Patut dan dah lama kena buat dan apa lagi nak tunggu,MKP menyokong anugerah Datuk Seri yang diberikan oleh Kerajaan Negeri Melaka ditarik atau direntap dari ANUwar yang banyak menyusahkan dan membuat kacau dalam negara.Berikutan pembabitan pandikutty dalam mempromosikan Bershit yang sememangnya haram lagi jadah ini.

Bukan sahaja ANUwar malah semua  yang terlibat dalam dan Bershit ini jua patut dikenakan tindakan yang sama.Amaran yang jelas kepada pengikut serta penjilat tegar Pandikutty.secara tidak langsung ini akan difikirkan dua kali oleh pihak pengajur kerana ia melibatkan Anugrah kebesaran dari Pihak Kerajaan Negeri Melaka.

Tahniah MKP ucapkan kepada Ketua Menteri Melaka Datuk Seri Ali Rustam kerana mencadangkan idea yang bernas dan terbaik untuk menjaga keamanan Malaysia tercinta.

MKP jua ingin meminta maaf kepada pembaca kerana blog MKP mempunyai masaalah teknikal dari pagi hingga 8malam tadi baru dapat di update.Alhamdulilah semua telah dapat diselesaikan. 

2 comments:

BiarAkuBerterusTerang said...

kalau bleh ANU dia pun cabut skali..nakal sesgt...

matkilaupenang said...

rauna,
janganlah sampai anu dicabut kesian dekat jijah.bukan dekat anuwar.nafkah batin kena bagi jugak.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive