Wednesday, February 29

ADAKAH GUAN ENG INGIN CETUSKAN 13 MAY SEKALI LAGI?




Video ini jelas menunjukkan bahawa Guan Eng yang memulakan dahulu Provokasi dengan menyatakan "ini UMNO tak payah cakap la" dan bermacam lagi.Inikah sikap seorang Ketua Menteri......Apa yang dinyatakan didalam blognya nampak jelas Guan Eng cuba berbohong dalam isu ini.Anak Muda tersebut hanya bertanyakan soalan yang perlu dijawab oleh Guan Eng mengenai Bayan Mutiara....Sehingga kini tiada kesudahannya.Ahli PAS jugak ada semasa provokasi tersebut.berikut adalah kenyataan rasis yang telah dikeluarkan oleh Lim Guan Eng.

Saya telah berputus untuk meneruskan perjalanan ke acara Himpunan Hijau 2.0 dan telah sampai pada pukul 6.30pm dalam kereta rasmi PG1. Setibanya saya di situ, saya telah menjadi sasaran tingkah laku ganas ahli-ahli UMNO dan Perkasa. Mereka telah menggunakan bahasa kasar, makian dan carutan perkauman seperti “Cina Babi, Cina Pulau Pinang Bodoh, Babi Sokong Lim Guan Eng Ketua Menteri”.
Ahli-ahli UMNO dan Perkasa telah melonjak ke hadapan dengan menunjukkan penumbuk terhadap saya, menggunakan carutan perkauman dan kata-kata ancaman seperti “you jaga”. Jika tidak kerana rakyat umum yang melindungi saya, saya percaya saya akan diserang.

 
aksi kung-fu dimulakan oleh wartawan.Adam Chew

Baling kerusi kepada ahli UMNO.


Guan Eng lupa apa dia cakap telah dirakam.......

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive