Monday, June 18

GEMPAR : KERANA GUAN ENG MENIPU ULTRAMAN GOYANG KOMTAR?


Kalau dah buat sesuatu yang boleh dikira menipu dan hanya bercakap tak serupa bikin kini tiba pulak masanya UrtraMAn datang mengamuk kat KOMTAR....

Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini mendesak Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng bertanggungjawab terhadap pembangunan di lereng bukit yang dilaporkan semakin rancak sehingga menjejaskan alam sekitar di negeri ini.

Muhyiddin berkata kerajaan pusat telah menyediakan garis panduan dan peraturan pembangunan di kawasan bukit tetapi kerajaan negeri ini dilihat sebagai tidak mematuhinya, katanya kepada pemberita selepas menghadiri menghadiri majlis perhimpunan warga industri bersama Timbalan Perdana Menteri di sini.

Muhyiddin selain itu berkata Lim seolah-olah membenarkan projek pembangunan tinggi di lereng bukit itu secara sesuka hati dengan mengabaikan garis panduan yang ditetapkan.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas rungutan pelbagai pertubuhan bukan kerajaan (NGO) mengenai projek pembangunan lereng bukit yang semakin menjadi-jadi di Pulau Pinang sekarang.

Dalam pada itu, menjawab soalan mengenai penerimaan rakyat Pulau Pinang terhadap Barisan Nasional sekarang, Timbalan Perdana Menteri berkata, hasil maklum balas yang diterimanya, rakyat negeri ini kini memberi sokongan luar biasa.

"Kita mendapat maklumat bahawa mereka tidak mendapat pembelaaan daripada kerajaan negeri dan disebabkan itu semangat mereka untuk menyokong BN adalah tinggi," katanya.

3 comments:

Anonymous said...

tunggu PRU seterusnya cmne...

sss said...

hahahaha XD
lucunya ultramen tu

Unknown said...

gambar macam real je.. hahaha!

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive