Saturday, June 23

PARTI KELAM KABUT SAMPAI HALAL DAN BABI SATU MAJLIS?


PKR hatus menjelaskan kenapa ada pulak benda haram didalam majlis yang telah dianjurkan oleh DAPSY ini.Adakah ini menunjukkan sifat terbuka atau sengaja mencari pasal haram dan halal.Betul ianya boleh dipisahkan akan tetapi ianya berlaku di Johor majoritinya Melayu lainlah ianya diadakan di Pulau Pinang.Betullah apa yang diperkatakan memang parti PKR nie kelam kabut..Sampai Rafizi letak jawatan pasal Anwar-Azizah-Azmin......


Peletakan jawatan Rafizi Ramli sebagai Ketua Esekutif Penasihat Ekonomi Selangor menunjukkan perpecahan dalaman Parti Keadilan Rakyat (PKR) semakin serius.Mutakhir ini nampak perpecahan yang serius dalam kepimpinan PKR di peringkat Selangor. Kalau tidak takkan tiba-tiba ada orang letak jawatan.

Rafizi semalam mengejutkan pelbagai pihak apabila menghantar surat peletakan jawatannya atas alasan mahu menumpukan masa kepada ibadah lantaran Ramadan semakin dekat.

Nampaknya perkembangan terbaru membolehkan rakyat menilai keteguhan dan keutuhan sesebuah parti dalam membela nasib rakyat.

MKP percaya orang ramai dan rakyat dapat buat pertimbangan sebab yang penting dalam kita tentukan siapa yang jadi pilihan kita ialah mana satu parti yang tetntukan kelangsungan pentadbiran tapi pentadbiran stabil, kukuh, yang akan cerna keyakinan kepada rakyat dan dunia luar.

Sehubungan itu, MKP berharap rakyat bijak membuat pertimbangan dalam memilih parti yang mampu menjamin kelangsungan pentadbiran yang stabil dan kukuh.

Barisan Nasional sentiasa berusaha untuk mencapai kejayaan bukan saja di Selangor tapi seluruh negara. Sebagai sebuah parti BN mesti paparkan kita ada kelebihan mengapa rakyat perlu pilih UMNO/BN.

Jadi kelebihan itu yang UMNO mesti perlihatkan sehingga rakyat boleh yakin memang BN lah pilihan yang terbaik.

1 comment:

Anonymous said...

Table mahal la best bro ada beer, ada babi dan lebih afdal jika ada yg tolong bacakan doa makan hihihi...

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive