Thursday, June 19

@CMLimGuanEng & ROKETKINI KANTOI MENIPU..... VIDEO INI MENJADI SAKSI


Sudah menjadi makanan Ruji GUAN ENG Ketua Menteri DAP Celaka menipu. MKP boleh nampak kebodohan Ketua Menteri bila mengeluarkan kenyataan bahawa Rayer aka DAPCELAKA tidak menyebut UMNO Celaka diluar dewan. 

MKP ada bukti bukan setakat gambar tapi Video lagi apa yang disebut oleh RAyer DAP CElaka semasa berkempen PKR Bukit Gelugor. Nak menipu pun agak-agak APEK sekalang lu sudah kantoi lol.

DAP akan tetap mempertahankan Adun Seri Delima RSN Rayer yang bakal dituduh di bawah Akta Hasutan kerana didakwa menyebut kata-kata ‘Umno Celaka’. 
Parti berpendirian bahawa pertuduhan terhadap beliau berikutan kenyataan yang dibuat di dalam sidang Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang adalah salah dan sekadar usaha Umno untuk membalas dendam politik. 
Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng dalam kenyataannya petang tadi melahirkan rasa terkejut dengan pendakwaan ke atas Rayer yang ketika ini ditahan polis dan menanti jaminan. 
“Rayer telah menegaskan bahawa beliau tidak mengulangi apa yang disebutnya di luar Dewan. 
“Oleh itu pertuduhan menghasut terhadap Rayer ini bukan sahaja bermotifkan politik tetapi juga menunjukkan bahawa Peguam Negara menjalankan dasar bilih bulu dan melakukan pendakwaan terpilih,” tegas Guan Eng yang juga Ketua Menteri Pulau Pinang.
ROKET KINI KLIK 
Walaupun Ketua Menteri Pulau Pinang ada 26 Pegawai Media yang terbaik namun tetap KANTOI jugak dengan MKP. WOiii KEtue Menteri Paling Malang lu punya hari sudah kulang Ong.

VIDEO INI MEMBUKTIKAN SEGALA-GALANYA

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive