Tuesday, August 18

DAP!!!! KETUA POLIS DIMINTA TANGKAP DATO' ABDUL RAHMAN DAHLAN


DAP menggesa Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar untuk menahan Menteri Umno Dato' Abdul Rahman Dahlan kerana mendakwa terdapat perancangan jahat menyabitkan perdana menteri dengan kesalahan jenayah dan memecatnya dari pejabat. 

"Menikmati popcorn semasa membaca cetusan Lim Kit Siang dalam talian. Saya fikir terdapat had kepada kegilaan seseorang"

Respon Dato Abdul Rahman Dahlan terhadap dakwaan yang telah dilontarkan kepada beliau. Memang melucukan apabila membaca apa yang diluahkan oleh Ketua Parlimen DAP, Tahap kegilaan Lim Kit siang telah mencapai kemuncaknya apa bila dicabar.

Ternyata dendam Lim Kit Siang terhadap DARD tidak akan pudar, Mana tidaknya Pengarah Komunikasi dan Strategik Barisan Nasional ketika ini amat vokal menjelaskan pada Rakyat mengenai isu berbangkit seperti 1MDB dan Dana Politik 2.3 bilion.

Penjelasan memang agak sukar diterima kepada mereka yang termakan persepsi yang didokongi oleh DAP, Namun lama kelamaan kebenaran telah dibuktikan dengan bukti dan fakta.


Berikut adalah keratan dari kenyataan the Star yang telah dimanipulasikan oleh Lim Kit Siang. Bagi MKP tidak ada salahnya kenyataan tersebut memberikan tahu apa yang DARD tahu serta mengatakan apa yang sepatutnya perlu dijalankan oleh Badan Penyiasat. 

Adakah dengan menyatakan pendapat telah melanggar Akta Mesin Cetak dan Penerbitan. Ianya tidak masuk akal sama sekali. DAP pernah menfitnah dan kantoi mengenai isu 1MDB sebelum ini. Adakah mereka meminta maaf diatas fitnah yang telah dilakukan....


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive