Friday, July 19

ABBY AL BODY BERCANDA DI TEPI PANTAI #PRKKualaBesut...


Kecoh laman web hari ini dengan kisah abby albody bernikah secara rahsia tidak diwar-warkan pada media...selalunya kalau yang kawin secara senyap nie mesti ada benda yang tak kena.Abby Albody nie maksum der....bila dah masuk pas selalunya tiada dosa walaupun jelas dan nyata. Memang orang pas nie bengong.

Mkp keceramah abby albody tapi tidak dihebahkan namun sehingga sekarang tiada kelihatan kelibat abby albody. Mungkin malu kot..

Baguih jugak abby albody dah kawin ngan mamat muda nie. Umur mamat nie pun baru 24tahun masih mentah dan tidak matang...so senanglah dikerjakan oleh abby albody. 

Ceramah malam nie macam biasa kehadiran cuma agak sinikal dan tidak mendapat sambutan. Mkp kesian kat pas kena panggil abby albody untuk mencari crowed puller.fofular ke abby dimata orang kampung di Kuala Besut atau hanya nak tengok body abby albody....

2 comments:

Bengkang said...

bangun Hoiii,bangun tangkap ikan kat kuala besut Hoiii

Anonymous said...

Bela anak ikan juga...anak ikan halal...

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive