Monday, July 15

ADA MULUT TAPI BISU......KESIAN CALON PAS #PRKKualaBesut..


Memalukan itu yang boleh MKP katakan pada Azlan atau che-long. Ada saja mulut tapi terpaksa membisukan mulut dan tidak dibenarkan memberikan kenyataan pada pihak media. Kalau benda kecil macam nie pun tak boleh buat keputusan apa tah lagi jika benda lain melibatkan untuk membantu rakyat.Nampak sangat Azlan ini hanya menjadi boneka semata-mata untuk PAS menipu rakyat Kuala Besut.


Lawak sungguh permainan PAS untuk menipu rakyat Kuala Besut.

Calon BN tidak memandang rendah terhadap kemampuan calon lawannya Endot @ Azlan Yusof atau lebih dikenali sebagai Che Long dalam menghadapi pilihan raya kecil. Ini sikap yang MKP boleh puji pada calon BN Orang Muda. Kerja membantu rakyat harus diteruskan walaupun laluan agak senang pada kali ini. Jangan Alpa.

Oleh kerana itu Tengku Zaihan Che Ku Abd Rahman berkata, walaupun sokongan terhadap BN meningkat, beliau tetap turun padang bertemu rakyat agar mereka berterusan  memberi sokongan kepada beliau dan BN.

Menurutnya, walaupun keletihan kerana jadual padat apatah lagi pada bulan puasa, namun ia tidak menjadi halangan untuk beliau turun padang bertemu dan menyelami masalah rakyat.


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive