Wednesday, October 16

TIADA DARJAT MEMISAHKAN KITA...... @AzeezPutera


Yang dia dukung itu bukan saudara mara dia tapi itulah Azeez Rahim..kita mungkin tak mampu lakukannya tapi pada Azeez nilai kemanusiaan itu lebih penting..kasih sayang sesama insan.

Gambar ini jualah menemukan MKP dengan Azeez Rahim. Ternyata apa yang berlaku itu ada hikmahnya. Anak kecil ini adalah anak angkat kesayangan Azeez Rahim. Sebut sahaja anak angkat kesayangan ini sakit sudah pasti Azeez Rahim sendiri yang membawanya ke Hospital.

Rakyat Baling umpama permata yang tidak ternilai pada Azeez Rahim. Setiap bencana yang berlaku di Baling pasti mendapat perhatian Azeez Rahim. Dari Banjir hinggalah kejadian Ribut. Tak sampai beberapa jam berita diterima sudah pasti kelibat Azeez Rahim muncul dikawasan.


Membantu tanpa jemu walaupun yang dibantu itu adalah penyokong tegar PAS. Bagi Azeez Rahim bila membantu berdasarkan saudara sesama Islam. Tag Line #Prihatin #Ikhlas #TerusBerjuang adalah tepat.



Pada rakyat Baling pilihlah pemimpin baik dikalangan orang baik-baik.

1 comment:

Wak Salam said...

Dia ni memang wak respek sgt.. Pemimpin UMNO yg boleh menang di KUBU PAS.. Bukan semua mampu melakukannya. KJ ada berani ke bertanding di kubu kuat DAP kalau betul Liberal sgt.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive