Wednesday, February 18

RELEVAN ATAU TIDAK @AKHI_Comms HASIL PENGKADIRAN POLITIK @AzwanBro @KhairyKJ


Akademi Kepimpinan Kapten Hussein telah berjaya mengkagumi mata dan telinga bagi pihak DS Najib Razak. KPI terlalu tinggi diberikan oleh pucuk pimpinan kepada Akademi berkenaan.

Petang tadi telah ditetapkan Perjumpaan DS Najib Razak dengan semua Menteri Kabinet. Setiap Menteri harus membentangkan setiap apa yang digariskan didalam perancangan Kementerian sebagai panduan serta apa telah dilaksanakan pada suku ke-empat penggal 2014.Ianya menentukan Prestasi Menteri berkenaan dan juga Kementerian dibawah Seliannya.


Ternyata percaturan Saudara Khairy Jamaluddin berjaya mempertengahkan Akademi Kepimpinan Kapten Hussein sebagai penanda Aras KPI beliau. Perdana Menteri memberikan 5 Bintang pada Akademi Kepimpinan Kapten Hussein.


So happylah beliau keluar dari Pejabat Perdana Menteri. Tidak banyak yang dipersoalkan padanya. didalam kegembiraan beliau dengan Akademi Kepimpinan Kapten Hussein sempat lagi memperli Menteri lain yang kena PRANK dengan Perdana Menteri.

Ianya menepati manifesto yang telah ditetapkan oleh Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia semasa kempen pada pilihan lepas iatu Saudara Azwanbro. Tapi banyak lagi yang perlu diperbaiki.

Agak malang MKP tidak pernah dijemput menghadiri majlis yang dianjurkan oleh Akademi Kepimpinan Kapten Hussein. Semuanya gara-gara penamatan tempoh berkhimat MKP bersama Saudara Azwan Bro tamat sejak 6 bulan lepas. Redha ajelah jika tak dijemput.

‪#‎PengkadiranPolitik‬ Anak Muda

2 comments:

Anonymous said...

mamat yang pakai baju no. 6 tuh terang-terang melayu bangang.

Anonymous said...

budak gemuk pakai baju no. 6 tanya soalan macam sial.

terang-terang anjing anuwar!

ko boleh lah cakap banyak!

cer try ko yang kena liwat dengan idola ko anugerah tuhan tuh!

baru ko berakal!

dasar melayu bodoh otak penuh taik babi DAPig!

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive