Tuesday, October 11

Alahai Nik Ajis.


77 DALIL KENAPA NIK AZIZ TIDAK LAGI LAYAK MEMIMPIN PAS SEBAGAI MURSYIDUL AM , WAKIL RAKYAT & MENJAWAT JAWATAN MENTERI BESAR KELANTAN

1.Dia telah menjadi Menteri Besar selama lebih dari 20 tahun, sudah terlalu lama.

2.Dia tak mahu mendengar pendapat seorang pun kecuali dirinya sendiri.

3.Dia memberi gambaran mengenai dirinya adalah seorang yang berilmu tinggi, amat disanjung dan tidak boleh dikalahkan, malah mana2 ulamak sekali pun.
...
4.Dia tidak teragak-agak untuk menunjukkan kuasanya untuk memberitahu semua bahawa dia berkuasa, sangat berkuasa dan kebal dari sebarang tindakan -menyerlahkan gambaran seorang diktator.

5.Dia berada di luar kawalan. Tidak siapa yang mampu mengawalnya, bahkan Presiden Partinya sendiri. Seseorang yang berada di luar kawalan sangatlah berbahaya.

6.Dia tidak berada dalam kesihatan yang terbaik untuk mengurus negeri. Dia sendiri beritahu dia uzur, ada masaalah jantung dan uzur selalu sakit tua.

7.Dia menghabiskan lebih banyak masa di berpolitik dari tanggungjawab membangunkan negeri. Selama 5 tahun terakhir ini, dia sudah tidak lagi mempedulkan nasib rakyat di negeri dibawah tanggujawabnya, terlalu sibuk untuk berada di arena persada politik nasional walau pun dia hanya seorang menteri besar, dia lebih berminat bersekongkol dengan chauvanist dap untuk berkuasa di putrajaya. Dia tahu anwar hanyalah kuda tunggangan chauvanist dap dalam agenda meruntukan kuasa politik islam melayu di tanah air. Ini bererti dia tidak mempunyai masa untuk mentadbir kelantan.

8.Dia dibayar gaji sebagai menteri besar, tetapi dia tidak menunaikan tanggungjawab tugas hakiki sebagai menteri besar sama sekali, Dia lebih memilih untuk menghabiskan waktunya berpolitik di pentas2 ceramah perdana, mana2 jemputan dan di masjid mempengaruhi ummah supaya membenci pemerintah islam yang tak sehaluan dengannya. Membiarkan anak menatu mencari peluang bisnes untuk meluaskan empayar perdagangan keluarga. Politiknya tentang pembangunan adalah salah satu 'Penipuan Besarnya'.

9.Dia membohongi ummah dengan berkata kepada mereka bahawa mereka harus terus menyokong pas, dap, pkr & bersedia untuk menerima pemimpin2 pas menguasai putrajaya, serta pemimpin2 pas sebagai perdana menteri, TPM, menteri2 kabinet. Namun walau pun ahli2 pas sedar nisbah stake holder dalam PR, pas hanya minority sahaja dalam pakatan rakyat, tetap mempercayai kata2 dusta ulamak politik ini kerana terlalu taksub dengan pembohongan nya.

10.Dia tidak mahu sesiapa pun untuk menggantikannya hingalah dia mati. Seorang pemimpin yang dipimpin chauvanist tetapi oleh kerana ugama diperkakaskan sebagai senjata politik, seluruh ahli2 pas terpaksa akur, kerana takut akan di hantar ke neraka oleh pemuka agama akhir zaman ini.



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive