Sunday, October 30

LGE Kantoi Dengan PBA.

berikut adalah penyata kewangan kerajaan negeri pulau pinang.laporan dari tahun 2006-2008 BN memerintah akan tetapi pada 2008-2010 DAP memegang kuasa yang dipegang oleh LGE nampak pembelanjaan bagi PBA meningkat dengan agak ketara.Pengerusi PBA adalah LGE sendiri dan ahli lembaga pengarah adalah semua suku sakat kroni LGE termasuk mat sabu.Peningkatan yang agak drastik melebihi 50% ini menimbulkan tanda tanya adakah wang tersebut digunakan untuk membiayai projek oleh kroni DAP dan sekutu.

Mat sabu pernah dikantoi oleh Blogger Penang Dengan pembiayaan bil perubabatan lebih lapan ribu alasannya mudah beliau adalah ahli lembaga pengarah PBA dan layak mendapat layanan tahap cipan.Yang pelik lutunya cedera apabila menyertai BERSHIT 2.0.Sesungguhnya putaq belit oleh DAP ini akan berterusan walaupun bukti yang nyata dan sahih disertakan.Nak tengok jugak telatah LGE bila baca laporan ini.

Inilah yang perlu diketahui oleh pengundi Pulau Pinang sememangnya DAP hanya manis mulut berbicara,memberi 100ringgit kepada pengundi padahal dok songlap duit PBA berjuta-juta.Duit siapakah ini bukan hasil dari sumber air pulau pinang dan telah disonglap oleh DAP dan sekutu.walaupun pada permulaan sebelum ini pernah memberi rebat sebanyak 100ringgit tapi yang depa sakau ini adakah lebih dari apa yang diberi.

 Janji DAP dan pakatan haprak belum tertunai di Pulau pinang memberi bonus 6ribu setahun kepada keluarga bergaji kurang dari 6ribu sebulan.menyediakan 100ribu polis bagi meronda pulau pinang.lepas nie penang banyak dengan polis saja.hapus tol sungai nyior sampai kiamat pun tak boleh.Pembohongan DAP dan PR nie harus didedahkan kepada umum supaya orang sedaq apa depa dok buat.

MKP akan mendedahkan lagi apa yang DAP dok buat dan menipu.tunggu bukti sampai kita tengok sapa yang terkenving dlm seluaq.Tak kira dah kem atau geng bila aku dedah tengok sapa yang merana,Simpan kuku!!!!!!!!!!!bila sampai masanya kita londeh. 

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive